У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Форми та методи державного регулювання розвитку сфери послуг

Регулювання процесiв виробництва послуг, серед iншого, здiйснюється шляхом створення системи стимулiв iз застосуванням рiзноманiтних форм i методiв стимулювання. Метод стимулювання ― це спосiб чи прийом активiзацiї дiї наявного стимулу або створення нового стимулу; форма стимулювання ― це певним чином органiзована система стимулiв. Стимулюючi впливи являють собою направлену дiю на об’єкт сфери послуг, або на процес, який вiдбувається у цiй сферi з метою забезпечення бажаних трансформацiй, тобто тих змiн, якi б сприяли реалiзацiї вiдповiдних цiлей дiяльностi та досягненню очiкуваного результату. “Коли направлена дія чи сукупність дій є усвідомленими та відбуваються з боку керівних органів на людей i економічні об’єкти з метою спрямувати їх діяльність i отримати бажані результати, то це є не що інше, як управління”. При цьому “будь-які направлені дії здійснюються під впливом мотивації, яка, як процес спонукання, передбачає наявність джерел чи причин (мотивів), що базуються на інтересі та спонукають певний суб’єкт до діяльності ... джерелом і мотивації, і стимулювання є потреба. Реалізація потреб і є тим кінцевим бажаним результатом управління, задля якого будується увесь механізм управління, в тому числі й механізм управління сферою послуг” [129, с. 52–53].

Управління сферою послуг, як і будь-якою іншою системою, слід розглядати як універсальний процес, що виконує такі функції: прогнозування, планування, організації, мотивації, координації та контролю. Елементи управління взаємообумовлені та являють собою єдину систему. Сучасні наукові погляди на зазначені проблеми ґрунтуються на визнанні взаємозалежності між управлінням сферою послуг та економікою загалом, вказують на необхідність урахування цієї взаємозалежності при проектуванні системи управління, моделюванні взаємодії між її окремими компонентами (рис. 2.3). Результатом функціонування такої системи (виходом) є сукупність взаємоузгоджених і взаємозалежних управлінських рішень.

 

 

Вся работа доступна по ссылке  http://mydisser.com/ru/catalog/view/15070.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.