У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розробка заходів щодо підвищення ефективності функціонування виробників овочів в контексті розвитку системи маркетингової інформації

Як показав аналіз шляхів та способів удосконалення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, проведений в підрозділі 3.1, одним з базових напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства була визнана побудова і втілення  системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності як такої.

Найбільш відповідним шляхом цього втілення було визнано використання новітніх інформаційних технологій  та мережі Інтернет.

Відповідаючи сутності та змісту (див. підрозділ 1.1), система інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства повинна будуватися на наступних принципах (див. підрозділ 2.2):

 - забезпечення інтеграції функцій маркетингу в єдину систему управління підприємством;

- реалізації основних вимог до повноти та якості інформації;

- забезпечення процесної організації системи;

- обліку та узгодження інтересів всіх учасників-користувачів.

Система інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства (в подальшому тексті цього розділу будемо використовувати термін «Система», розуміючи що мова йде про саме про систему маркетингової інформації) повинна вирішувати наступні задачі:

- оцінки ситуації;

- перетворення опису ситуації (розрахункові задачі, задачі моделювання);

- прийняття рішень (в тому числі і оптимізаційних) [134]. 

Система повинна виконувати слідуючи функціі:

- швидкий доступ до інформації у тому вигляді як вона зберігається у базі з можливістю зміни її вигляду за вимогами;

- координація внутрішнього економічного механізму підприємства з адаптаційними можливостями його структури в результаті змін у системі під впливом ринкового середовища;

- розвиток взаємозв'язку та взаємозалежності між усіма учасниками виробничо-збутових відносин в результаті спільного використання інформації та впливу на неї;

- підвищення ефективності прийняття управлінських рішень;

- універсальність використання з точки зору неоднорідності суб’єкту дослідження (детально див у п.1.2) [124]. 

Система повинна забезпечити:

- формування управлінських рішень, що приймаються на підприємствах галузі;

- оптимізація методів збору маркетингової інформації і витрат;

- інтегрування двох її базових елементів - маркетингової інформаційної системи та системи збору маркетингової інформації.

Важливими початковими умовами  (умови, що задають поведінку системи в початковий момент, при створенні)  побудови даної системи є:

 - система повинна ефективно працювати  в овочепродуктовому під комплексі України;

  • невеликі, а часто відверто недостатні бюджети на маркетингові дослідження в досліджуваній галузі;
  • середня та часто низька кваліфікація персоналу по використанню програмного забезпечення.

Граничними умовами (тобто такими коли система не може використовуватися у даній області, чи такими, що обмежують користування системою)  побудови даної системи є:

- для підвищення достовірності та об’єктивності використання необхідна достатньо велика кількість користувачів та обсягів «вхідної» інформації.

 

Вся работа доступна по ссылке  http://mydisser.com/ru/catalog/view/31130.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.