У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концептуальний підхід до дослідження кон’юнктури транскордонних ринків

На сьогоднішній день в економічній науці мають місце різні теорії та концепції функціонування регіональних ринків, починаючи з основ теорії розміщення виробництва і сфери обігу на початку ХІХ ст. і закінчуючи розробкою концепції геомаркетингу, інституційної та інших концепцій у 70-90-х роках ХХ ст. [167, с.17]. Всі вони містять відмінності, пов’язані із  багатогранністю досліджуваного процесу чи явища, оскільки кожна з них виходить з відповідних цілей і завдань дослідження, що окреслюють основні методологічні підходи і досліджувані аспекти даної проблеми.

Проте, на даний час у вітчизняній науковій літературі відсутня методологічна база оцінки кон’юнктури власне транскордонних ринків, в силу специфіки та новизни самого поняття, що підтверджує актуальність та необхідність проведення досліджень у даному напрямку. В зв’язку з цим,  нами у складі робочої групи відділу проблем ринкової інфраструктури та транскордонного співробітництва під керівництвом Мікули Н. А. були розроблені концептуальні підходи до дослідження кон’юнктури власне транскордонного ринку [27], в яких викладені специфіка, основні засади та принципи оцінки цього ринку.

Кон’юнктуру транскордонного ринку досліджують з метою виявлення тенденцій функціонування транскордонного ринку та чинників, що впливають на розвиток конкурентного середовища в транскордонному регіоні [27]. Головна мета вивчення кон’юнктури транскордонного ринку – це визначити характер і ступінь його збалансованості, передусім співвідношення попиту і пропозиції по різні боки кордону. Хоча за класичним розумінням, будь-який ринок у своїй суті прагне до рівноваги попиту та пропозиції, проте вже сам факт існування транскордонного ринку і свідчить про необхідність наявності суттєвих диспропорцій певного роду потреб ( у товарах / послугах / капіталах / праці) по інший бік кордону, вигода від задоволення яких компенсувала б зусилля, пов’язані з труднощами перетину кордону. Аналіз можливих диспропорцій попиту і пропозиції характеризує конкретну ринкову ситуацію і має інформаційно-підтверджуючий характер щодо конкурентного середовища [167, с.19] для учасників, які діють на даному транскордонному ринку.

До характеристик, які окреслюють ситуацію на транскордонному ринку, можна віднести [167, с.18]:

  • ступінь збалансованості ринку (співвідношення попиту і пропозиції;
  • тенденції розвитку ринку, які вже сформувались, намітились або змінились;
  • рівень стійкості або хиткості його основних параметрів;\
  • масштаби ринкових операцій і ступінь ділової активності;
  • рівень комерційного (ринкового) ризику;
  • силу і розмах конкурентної боротьби;
  • стан ринку у певній точці економічного або сезонного циклу.

Для проведення ефективного дослідження з метою оцінки кон’юнктури транскордонного ринку нам необхідно визначити конкретні завдання, які ми саме класифікували наступним чином [27]:

  1. визначення конкретного об’єкта дослідження;
  2. збір та обробка кон’юнктурної інформації;
  3. оцінка  особливостей  стану відповідного транскордонного ринку, виявлення поведінки суб’єктів, які діють на ринку;
  4. оцінка та аналіз потенціалу й основних пропорцій транскордонного ринку;
  5. виявлення  основних  тенденцій  розвитку  транскордонного ринку,  його  коливання,  сезонності, циклічності;
  6. прогноз кон’юнктури відповідного транскордонного ринку.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/15077.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.