У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування матриці фінансових стратегій і стратегічної картки формування капіталу торговельних підприємств

Стратегічний набір - це система стратегій різного типу, що розробляються підприємством на певний період часу, які адаптовані до специфіки функціонування та розвитку підприємства, коректуються в залежності від впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, а також особливостей змін в стратегічних зонах господарювання, де працює підприємство, при цьому враховуючи  рівень його перспектив на майбутнє [165, c.35]. Усі підходи до розробки стратегії організації зводяться до теоретичного аналізу у поєднанні з інтуїцією розробників, якими в першу чергу мають бути суб'єкти, що деталізують і реалізовують стратегію. Баранцевою С.М. запропоновано матрицю обґрунтування напрямів стратегічного управління прибутком торговельних підприємств, під час побудови якої враховується період життєвого циклу торговельного підприємства (підйом, стабілізація, падіння) та його ризик-позиція (консервативна, збалансована, агресивна), упровадження якої сприяє підвищенню прибутковості підприємства [166, c.4].

Для вибору оптимального варіанту фінансової стратегії використовують матричний метод. Матриця допомагає спрогнозувати «критичний шлях» підприємства на майбутній час, намітити допус­тимі межі фінансового ризику і виявити поріг можли­востей підприємства.

Існують такі пропозиції щодо побудови матриць:

а) рядки – тип фінансової політики підприємства: консервативна,  помірна, агресивна; стовпчики – сценарій розвитку подій: песимістичний, базовий, оптимістичний;

б) рядки - альтернативи стратегії фінансу­вання розвитку, які визначаються комбінацією базових фінансових переваг (ФП1 - доступність зовнішніх джерел фінансування через розвиток фінансового ринку; ФП2 - надійність інформаційних джерел та моделей діагностики і прогнозування розвитку підприємства; ФП3 - достатність коштів для інвестування в інші сфери бізнесу); стовпчики – рівень розвитку фінансово-економічного потенціалу підприємства – низький, середній, високий [167, c.106].

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/39122.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.