У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Адміністративна реформа та органи виконавчої влади, які забезпечують інформаційну безпеку в Україні

Побудова інформаційного суспільства в Україні проходить у період проведення адміністративної реформи, у зв’язку із чим потрібно надавати особливе значення питанню вдосконалювання системи забезпечення національної безпеки та її складову – інформаційну безпеку.

При побудові інформаційного суспільства важливу роль відіграє оптимізація взаємодії державних органів виконавчої влади, їхніх територіальних органів з органами виконавчої влади на місцях, а також взаємодія органів виконавчої влади із суспільством.

Як наголошує у своєму дослідженні О.В. Логінов, на сьогоднішній день координація діяльності державних органів виконавчої влади з упровадження систем інформаційно-технологічного забезпечення адміністративних процесів є недостатньою. Рівень використання сучасних інформаційних технологій у сфері управління, які дозволяють забезпечувати інформаційну безпеку, залишається низьким для кардинального підвищення ефективності діяльності органів державної влади [70, с. 113].

За свідченням міжнародних експертів, за ефективністю державного управління і якості публічних послуг Україна перебуває на одному рівні із країнами, що набагато поступаються в економічному розвитку.

Основними завданнями при проведенні адміністративної реформи, на думку Я. Гонцяжта, Н. Гнидюк, є підвищення ефективності державного управління, надання якісних публічних послуг населенню, забезпечення права громадян на об’єктивну інформацію [25, с. 83].

При побудові інформаційного суспільства найважливішими цілями адміністративної реформи в Україні є, по-перше, підвищення ефективності діяльності органів виконавчої влади, по-друге, підвищення якості й доступності державних послуг.

Для досягнення зазначених цілей необхідне вирішення наступних завдань, що вимагають створення державної системи інформаційної безпеки і повинні знайти відображення в основах законодавства України про інформаційну безпеку:

– упровадження в органах виконавчої влади принципів і процедур управління за результатами;

– розробка та впровадження стандартів державних послуг, які надаються органами виконавчої влади, а також адміністративних регламентів в органах виконавчої влади;

– підвищення ефективності взаємодії органів виконавчої влади і цивільного суспільства, а також підвищення прозорості діяльності органів виконавчої влади;

– модернізація системи інформаційного забезпечення органів виконавчої влади;

– формування необхідного організаційного, інформаційного, ресурсного та кадрового забезпечення адміністративної реформи, удосконалення механізмів поширення успішного досвіду державного управління.

Вважається, що основні заходи адміністративної реформи, які стосуються теми, що розглядається повинні бути реалізовані в наступних напрямках:

– розробка нормативно-правової та методологічної бази для проведення адміністративної реформи, зокрема створення організаційних, нормативно-правових і методологічних основ розробки, прийняття і застосування процедур управління за результатами, стандартів державних послуг і адміністративних регламентів, модернізація системи інформаційного забезпечення органів виконавчої влади;

– розробка стандартів масових, суспільно значимих державних послуг, які надаються державними органами виконавчої влади, їхнє впровадження на державному та місцевому рівнях;

– розробка і прийняття нормативних правових актів, що скасовують надлишкові та дубльовані функції, здійснювані органами виконавчої влади, що дозволяють передавати ряд державних функцій саморегульованим організаціям і створити механізми, які запобігають появі нових надлишкових функцій в органів виконавчої влади, а також закріпляючої процедури розкриття інформації про діяльність державних органів;

– реалізація пробних проектів із створення і впровадження процедур управління за результатами діяльності у державних органах виконавчої влади.

Ми погоджуємося з думкою Ю.Є. Максименко, що для забезпечення інформаційної безпеки, безсумнівно, позитивним є те, що в рамках адміністративної реформи передбачені наступні напрямки роботи:

– упровадження пріоритетних стандартів державних послуг, адміністративних регламентів і електронних адміністративних регламентів, які активно розробляються;

– забезпечення інформаційної відкритості державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

– завершення розробки і впровадження систем інформаційного забезпечення державних органів виконавчої влади та органів виконавчої влади на місцях: поетапне розгортання систем моніторингу результативності діяльності органів виконавчої влади, якості та доступності державних послуг, інформаційної відкритості, процесу закупівель для державних
потреб [76, с. 13].

Робота в цих напрямках повинна мати системний характер і здійснюватися на основі взаємодії державних органів і органів місцевого самоврядування при наданні державних послуг громадянам й організаціям.

Слід зазначити, що на сьогодні відсутня необхідна нормативно-правова база для стандартизації послуг, які надаються органами виконавчої влади, включаючи послуги загального економічного характеру (вони перебувають на стадії формування), а також неефективною є існуюча система зворотнього зв’язку з користувачами державних послуг.

Очевидно, що адміністративно-управлінські процеси в державних органах виконавчої влади та органах виконавчої влади на місцях недостатньо організовані та не досить ефективні. Якість цих процесів може бути істотно удосконалена шляхом їхньої модернізації, що опирається, у першу чергу, на підготовку та впровадження адміністративних регламентів з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, які в цей час активно розробляються і перебувають у стадії прийняття.

Цілями цього напрямку адміністративної реформи є розробка та впровадження стандартів державних послуг, адміністративних регламентів, а також удосконалення наявних і створення нових ефективних механізмів досудового оскарження дій і рішень органів виконавчої влади та посадових осіб.

Крім того, повинен бути уведений порядок подання доказів необхідності доповнення реєстрів (переліків) державних послуг новими послугами, що дозволить не допустити нав’язування суспільству надлишкових державних послуг.

У першу чергу повинні бути розроблені та впроваджені стандарти масових суспільно значимих державних послуг, що безпосередньо стосуються конституційних права та свобод громадян. Це, зокрема, послуги, пов’язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та угод з ним (включаючи земельні ділянки), видачею паспорта громадянина України, реєстрацією й працевлаштуванням безробітних громадян та інші державні послуги.

У науковій праці Е.І. Низенко визначено, що якість і рівень даних послуг повинні підвищуватися і в інформаційному суспільстві бути важливим показником його розвитку. Перелік державних послуг, які надаються державними органами виконавчої влади та органами виконавчої влади на місцях, по відношенню до яких потрібна першочергова розробка і впровадження стандартів та адміністративних регламентів, повинен бути затверджений Кабінетом Міністрів України [84, с. 7].

Іншими складовими цього напрямку є розробка та впровадження адміністративних регламентів у державних органах виконавчої влади та органах виконавчої влади на місцях.

Під адміністративним регламентом виконання державних функцій і надання державних послуг О.Г. Турченко розуміє нормативний правовий акт державного органа виконавчої влади або органа виконавчої влади на місцевому рівні, що визначає послідовність дій органа виконавчої влади (адміністративні процедури), що забезпечують виконання державних функцій, включаючи надання державних послуг, ефективну роботу структурних підрозділів і посадових осіб, реалізацію прав громадян і організацій [175, с. 8].

Важливо відзначити, що при розробці адміністративних регламентів для органів виконавчої влади повинна бути створена єдина функціональна модель організації їхньої діяльності з урахуванням можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що стане основою для формування відомчих програм інформатизації на середньострокову і довгострокову перспективу.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/15566.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.