Быстрый переход к готовым работам
|
Сучасні напрями створення споживчої цінності пасажирських перевезень залізницямиСьогодні залізничний транспорт України в цілому задовольняє лише базові потреби населення у перевезеннях. Рівень безпеки, показники якості та ефективності перевезень пасажирів, енергоефективності, техногенного навантаження на довкілля не відповідають сучасним вимогам [96]. Оновлення рухомого складу та введення руху ПВПРС є одним із основних завдань залізниць України для збільшення СЦ транспортних послуг. Пасажирські вагони після проходження капітально-відновлювального ремонту та модернізації можуть експлуатуватися близько 50 років. Наприклад, у США й досі експлуатується 7% пасажирських вагонів віком від 53 до 61 року [343, с.30]. Такий тривалий термін експлуатації змушує тих, хто приймає рішення про закупку рухомого складу, враховувати сучасні напрями створення СЦ та прогнозувати майбутні події на кілька десятиліть вперед. Окрім того, турбулентний характер оточення сучасного підприємства іноді зводить нанівець прогнозування, що базується на даних минулих періодів [116; 117] (табл.2.1.1). Вплив оточення на утворення СЦ послуг при введенні ПВПРС характеризується наступним чином. По-перше, події, що відбуваються є незвичними і не мають аналогів у минулому. По-друге, швидкість виникнення подій є значно більшою, ніж реакція залізниць. По-третє, за допомогою досліджень можна передбачити загрози та можливості (табл. 2.1.1). У таких умовах варто намагатися уявити майбутнє у широкій перспективі, а у якості способу передбачення використовувати, наприклад, сценарії розвитку подій. Для побудови таких сценаріїв потрібно виокремити з усього інформаційного потоку, що супроводжує ринкове явище, тенденції його розвитку із зазначенням основних рушійних сил.
Вся работа доступна по ссылке |
|