У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Особливості ціноутворення при впровадженні перспективних видів пасажирського рухомого складу

Залізничний транспорт є важливою складовою економіки багатьох країн світу. Він впливає на взаємодію всіх галузей народного господарства, міжрегіональні, міждержавні транспортно-економічні зв’язки та визначає ефективність суспільного виробництва.

Залізниці є капіталомісткими підприємствами. Вони можуть довго виконувати свої функції і без інвестицій, оскільки основні активи залізниць мають тривалі строки експлуатації. Рух поїздів відбуватиметься якийсь час і без інвестицій у рухомий склад, але при цьому будуть збільшуватися витрати на матеріали й технічне обслуговування, а якість послуг, що надаються пасажирам, погіршиться. Зниження якості сервісу (або її невідповідність сучасним потребам пасажирів) та, як наслідок, його СЦ призводить до зменшення ринкової частки залізниць. Зменшення пасажиропотоків спричинятиме збільшення питомих витрат перевезень. Утворюється замкнене коло: залізниця «з’їдає» власні активи. Наслідком такого стану буде ризик виникнення у подальшому масштабних некерованих інвестиційних потреб.

Залізниці України упритул наблизилися до нього. За двадцять років незалежності України потреби залізничного транспорту в інвестиціях задовольнялись лише на третину. З урахуванням вартості основних фондів, що вимагають заміни, до 2015 р. мінімальні інвестиційні потреби галузі для стабілізації відновлювального процесу становитимуть майже 100 млрд грн.

Інвестиційні процеси на залізничному транспорті є складними і потребують підтримки з боку організацій, що здійснюють фундаментальні та прикладні наукові дослідження. Одна з важливих економічних проблем – перехід до конкурентного ціноутворення на транспортні послуги у тих сегментах перевезень, де можливе виникнення конкуренції. Такими потенційними сегментами в пасажирських перевезеннях, для прикладу, є швидкісний рух та перевезення з підвищеним комфортом.

Сьогодні на залізницях України впроваджуються ПВПРС – поїзди з двоповерхових вагонів та швидкісні двосистемні електропоїзди. Ці проекти потребували вирішення великої кількості технічних, організаційних, економічних та маркетингових проблем.

У період 2008–2012 рр. Державним підприємством «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України» (ДП «ДНДЦ УЗ») за участю автора проводилися науково-дослідні роботи з обґрунтування введення руху двоповерхових вагонів та швидкісних денних двосистемних електропоїздів [105; 107; 110]. У межах цих комплексних досліджень поставали та вирішувалися проблеми ціноутворення на послуги з пасажирських перевезень. Частина аспектів проблем, що виникали в обох проектах, були схожими, інші – відмінними.

Для виокремлення кола основних маркетингових проблем ціноутворення у пасажирських перевезеннях перспективними видами рухомого складу та встановлення завдань подальших досліджень цієї роботи розглянемо особливості кожного проекту. Спершу наведем кілька тез, що полегшать пояснення.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/25739.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.