У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Визначення ціни на перевезення пасажирів перспективними видами рухомого складу з урахуванням споживчої цінності послуг

Посилення конкуренції між різними видами транспорту в сегменті пасажирських перевезень породжує потребу в оновленні рухомого складу пасажирських поїздів. У таких випадках встановлення цін на базі існуючих систем тарифів на перевезення не завжди відповідає співвідношенню між ціною та якістю оновлених послуг; існуючій ціновій політиці; потребам пасажирів; цілям ціноутворення.

Особливого загострення проблема використання стратегічного ціноутворення набуває під час інвестиційного планування придбання ПВПРС. Базою для побудови системи будь-яких тарифів є цінова політика. Вона, у свою чергу, є похідною від обраної цінової стратегії, яка в тій чи іншій мірі враховує вплив ринкового середовища.

Зупинимось на визначеннях понять, які зустрічаються у ціноутворенні. Необхідність цього кроку зумовлена тим, що фахівці оперують термінами, які здаються загальновживаними, у зовсім різних значеннях. Наприклад, у літературі знаходимо наступні визначення.

Цінова політика – це комплекс заходів щодо визначення цін, цінової стратегії, тактики, умов оплати, варіювання цінами залежно від позиції на ринку, стратегічних і тактичних цілей фірми [55, с.77].

Цінова стратегія – це напрям дій фірми щодо ціноутворення з метою досягнення визначених цілей у конкретній ринковій ситуації протягом конкретного періоду [55, с.77].

Іншу точку зору зустрічаємо у [142, с.102] – політика цін об’єднує усі рішення маркетингу, що слугують цілеспрямованому формуванню співвідношення «ціна–якість».

Ще один варіант можна знайти у [61, с.6]. Маркетингова цінова політика – це мистецтво управління цінами і ціноутворенням, мистецтво встановлювати на товари (послуги) такі ціни і так варіювати ними в залежності від положення товару на ринку, щоб цілі були досягнуті. Маркетингова цінова політика реалізується через маркетингові цінові стратегії і повинна розглядатись лише в контексті загальної політики фірми, вона базується на певних методах маркетингового ціноутворення.

У працях відомих фахівців з маркетингу в розділах, що присвячені маркетинговому ціноутворенню, визначення цих понять іноді бувають взагалі відсутні [144, с.355; 158, с.559; 163, с.451]. Більше того, вони також відсутні, або є надто описовими й у спеціальній літературі з ціноутворення [130, с.11].

Констатуємо, що плутанина й відсутність прийнятних дефініцій робить подальший рух у розробленні методології ціноутворення непродуктивним. Для подолання цієї завади спершу визначимо поняття «політика», як таке, що визначає відносини між суб’єктами політичних інтересів [124]. Цьому контексту відповідає розуміння поняття «цінова політика», яке знаходимо у [329, c.12], надалі ми будемо дотримуватись визначення, що наведено нижче.

Цінова політика відображає правила чи звички, що визначають, яким чином  компанія змінює ціни, коли стикається з факторами, іншими, ніж споживча цінність та собівартість, що сприяють або загрожують можливостям фірми досягти її цілей [329, c.12].

Отже, цінову політику можна розглядати у вузькому розумінні як заходи, які дають змогу реалізувати цінову стратегію шляхом комунікацій з різними аудиторіями, основним предметом яких є співвідношення переваг і ціни товару або послуги.

У тому ж джерелі [329, c.5] цінову стратегію визначають, як координацію відносно незалежних одна від одної дій для досягнення їхньої спільної мети, якою є прибутковість. На наше переконання, варто розширити це визначення і сформулювати його у наступній редакції.

Цінова стратегія є набором принципів та правил рішень, які діятимуть протягом визначеного часу, для координації відносно незалежних одна від одної дій з ціноутворення для досягнення їхньої спільної мети в умовах невизначеності майбутнього.

На відміну від стратегічних заходів, основною характеристикою тактичних цінових дій є передбачуваність майбутніх подій, що впливатимуть на ціноутворення. Такий стан дає змогу організації та управлінцям застосовувати прості процедури для прийняття вельми надійних практичних рішень.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/25739.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.