У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Компетентність в інтегрованому навчанні ІМ

Компетентність в інтегрованому навчанні ІМ у структурі методичної готовності вчителя до профільного навчання ІМ зумовлюється такою його характерною рисою, як інтегративність, яка розповсюджується на всі елементи системи навчання. Інтеграція в навчанні – це підкорення єдиній меті виховання та навчання однотипних  частин та елементів змісту, методів та форм у межах освітньої системи на певному ступені навчання (дошкільному, початковому, середньому, старшому) [1019, с. 9].

У науковій літературі виділяють три рівні інтеграції:  внутрішньопредметна, міжпредметна та міжсистемна, які знаходять відображення у ступені інтегрування змісту (високий, середній, слабкий), у технологіях інтеграції змісту та в особливостях побудови навчального процесу [там само, с. 11–12].

 Інтегрування змісту слід розглядати як світову тенденцію, яка зумовлена прагненням сучасної освіти формувати в учнів не окремі знання, а цілісну наукову картину світу. Розподіл змісту освіти на знання з окремих дисциплін суперечить внутрішній єдності та взаємозв’язності світу і не сприяє цілісному його баченню та сприйняттю. Інтеграція дозволяє подолати роз’єднаність навчальних дисциплін і забезпечує розвиток учня як особистості, який передбачає єдність науково-теоретичного та духовно-практичного ставлення до світу, цілісного його бачення.

У світовій практиці існує певний досвід створення природничо-наукових і лінгвістичних інтегрованих курсів, у яких зроблено спробу об’єднати: природничі або гуманітарні науки, що межують; різні природничі науки (з математикою або без); фундаментальні та прикладні науки; природничі та суспільні науки; природничі науки та філософію, мистецтво, мову та літературу; іноземні мови та їх культурне середовище [1133, с. 8].

Лінгвістичні інтегровані програми поєднують не тільки різні мови, але й знання з інших галузей науки на міждисциплінарній основі. Досвід свідчить, що інтегровані програми, побудовані на широкій літературній, музичній та мистецтвознавчій інформації, дають багатогранне розуміння дійсності та ролі мови як елементу культури.

Явища інтеграції в навчальному процесі досліджувалися багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими в різних напрямах [13; 63; 206; 280; 281; 295; 337; 434; 467; 472; 578; 660; 673; 1011; 1018; 1086 та ін.].

Ідеї інтегрування різного змісту освіти поширилися і в МВІМ. У методичній літературі наголошується на доцільності інтегрування ІМ з рідною мовою та мовою міжнаціонального спілкування; з предметами художнього циклу (образотворчим мистецтвом та музикою); з історією, літературою та рідною мовою; з дисциплінами «Навколишній світ», «Образотворче мистецтво», «Фізична культура», «Трудове навчання» тощо, а також описується досвід укладання ІК, таких, як «Іноземна мова + екологія», «Іноземна мова + художній розвиток», «Німецька мова + географія», «Іноземна мова + регіонознавство», «Навколишній світ + іноземна мова», «Німецька мова й економіка» та інших [84; 87; 97; 98; 329; 343; 344; 348; 367; 369; 411; 412; 420; 511; 540; 805; 917; 1033; 1055; 1056; 1121; 1133 та ін.].

У ПШ проблема інтегрованого навчання ІМ набуває особливого значення. Враховуючи внесок вітчизняних та зарубіжних дослідників у розробку теоретичних та практичних питань інтегрованого навчання ІМ, слід зазначити, що проблема інтеграції залишається актуальною і сьогодні через те, що багато питань не можуть вважатися вирішеними. У науковій літературі поки що відсутнє точне визначення інтегративної основи педагогічного процесу, особливості його організації при вивченні ІМ на різних етапах, і зокрема на старшому ступені, вимагають уточнення питання відбору та організації змісту навчання ІМ з певною домінантою, а також технології навчання ІМ з використанням інтегрованого змісту.  Визначення особливостей профільного навчання ІМ можливе через урахування проявів інтегративних зв’язків на всіх рівнях педагогічного процесу.

Компетентність в інтегрованому навчанні ІМ будемо розуміти як сукупність знань про інтегроване навчання ІМ у ПШ і здатностей його реалізувати. Компетентність в інтегрованому навчанні ІМ містить:

  1. знання ролі та місця інтеграції в профільному навчанні ІМ;
  2. володіння вміннями навчання ІМ з використанням ІК;
  3. володіння вміннями планування та організації інтегрованих уроків;
  4. володіння здатністю інтегрувати знання і вміння з різних предметних галузей, а також види діяльності, характерні для них;
  5. володіння вміннями методичної організації навчального матеріалу інтегрованого характеру;
  6. володіння технологіями формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності, спрямованої на профіль;
  7. володіння вміннями використання оптимальних технологій профільного навчання ІМ на інтегративній основі;
  8. володіння вміннями  аналізу результатів інтегрованого навчання ІМ.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/143251.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.