Быстрый переход к готовым работам
|
Критеріальний підхід до формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мовВизначення рівнів сформованості професійної компетентності в майбутніх учителів неможливе без виявлення критеріїв оцінки професійної компетентності та встановлення показників. Як відомо, критерій є ознакою, на основі якої проводиться оцінка або класифікація чого-небудь. Отже, критеріями педагогічної компетентності є такі її розпізнавальні ознаки, на основі яких оцінюється міра її сформованості. А це значить, що критерії професійної компетентності вчителя повинні відповідати її компонентам. Критерії педагогічної компетентності відображають її суттєві характеристики і є достатніми для визначення сформованості означеного інтегрального утворення, для чого були виявлені їхні ознаки, визначені показники, наведені в таблиці 2.1 (див. табл. 2.1). При виокремленні першого критерію – процесуально-змістового – ми виходили з того, що компетентний учитель має бути підготовлений до педагогічної діяльності як теоретично, так і практично. Випускник педагогічного вищого закладу освіти повинен володіти знаннями фундаментальних ідей, принципів і теорії базової науки. Він також має бути обізнаним з сучасними цілями й завданнями освіти зі свого предмета. Йому необхідні знання базисного навчального плану й можливостей інтеграції змісту предмета з суміжними дисциплінами. У вчителя іноземних мов має бути
Таблиця 2.1 Критеріальний підхід до діагностики сформованості професійноїкомпетентності в студентів
сформована іншомовна комунікативна компетенція, до складу якої входять мовна, мовленнєва та соціокультурна компетенції. Крім того, вчитель повинен володіти сучасними психолого-педагогічними концепціями навчання та виховання.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/521282.html |
|