Быстрый переход к готовым работам
|
Стан сформованості організаційної культури майбутніх учителів початкової школиКонстатувальний етап дослідження здійснювався з метою вивчення стану сформованості організаційної культури в майбутніх учителів початкової школи, визначення якісних та кількісних характеристик зазначеної сформованості у процесі їхньої професійної підготовки. У констатувальному експерименті взяли участь студенти спеціальності «Початкове навчання» Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (146 осіб, що склали групу 1) та Ізмаїльського державного гуманітарного університету (152 особи, що склали групу 2), учителі початкових класів (26 осіб) Одеських шкіл I-III ступенів №№ 26, 39, 52, 117, 121, молодші школярі 3-4 класів (120 осіб). З метою діагностики рівнів сформованості організаційної культури майбутніх учителів початкової школи було використано критеріальний підхід. Критерій (у перекладі з грецької – засіб судження, переконання) – це мірило для визначення оцінки предмета чи явища; ознака, взята за основу класифікацій [251, с.196]; підстава для оцінки чогось [253, с. 231]; якості явища, що відображають його суттєві характеристики і саме тому підлягають оцінці [95 , с.35]. Кількісною характеристикою явищ та процесів, зазначає І. Бізюкова, є показники, що дозволяють визначити їх стан у динаміці. Критерії і показники тісно взаємопов’язані: науково обґрунтований вибір критерію значною мірою обумовлює правильний вибір системи показників і, навпаки, якість показника залежить від того, наскільки він повно й об’єктивно характеризує певний критерій [19].
Ознакомиться с работой можно по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/189702.html |
|