У нас уже 25546 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Програма та методика констатувального експерименту

В ході констатувального експерименту ми виходили з розуміння, що уміння долати страх включає в себе комплекс часткових умінь: аналізувати й об’єктивно оцінювати реальні загрози, їх вплив на себе, доцільно регулювати свою поведінку, підтримувати дієздатність та емоційну рівновагу, допомагати собі, приймати адекватні рішення, компетентно розв’язувати проблему, досягати мету.

Метою констатувального експерименту було визначення рівнів вихованості у дітей п’яти-семи років уміння долати страх.

Завдання констатувального експерименту полягали у:

•          визначенні критеріїв, показників та компонентів уміння старших дошкільників долати страх;

•                     розробці методики констатувального етапу дослідження;.

•                     діагностиці рівнів вихованості у дітей 5-7 років уміння долати страх;

•          з'ясуванні впливу віку, статі та ставлення дорослих на досліджуване уміння.

Задля вирішення вище вказаних завдань, було розроблено методику, що складалася з окремих дослідницьких процедур. Методика включала у себе три напрями роботи: роботу з дітьми старшого дошкільного віку, батьками вихованців старших груп та з педагогамм дошкільного навчального закладу. Реалізація цих напрямів була скерована на вирішення завдань, які визначено в експериментальній частині нашого дослідження.

Програма експерименту реалізовувалася у три етапи: підготовчий, апробація та застосування методики, обробка та інтерпретація даних.

На першому підготовчому етапі здійснювалися підбір і розробка діагностичних методик задля вивчення особливостей сформованості у старших дошкільників уміння долати страх та впливу ставлення дорослих (вихователів та батьків) на досліджуване явище. На вказаному етапі визначалися дошкільні заклади, на базі яких здійснювалася експериментальна робота. Експериментом було охоплено п’ять дошкільних навчальних закладів, 206 дошкільників.

Другий етап проведення констатувального експерименту передбачав апробацію та застосування розробленої методики дослідження, на базових майданчиках. Констатувальний експеримент проводився в трьох областях - Чернігівській, Київській та Харківській, на базі ДНЗ № 1 «Антошка» смт. Дружба, ДНЗ № 17 «Перлинка», ДНЗ № 23 «Розвивайко», м. Ніжина, ДНЗ (ясла-садок) № 28 м. Харків, «Перша дитяча академія» № 26 м. Київ.

В експерименті взяли участь 206 досліджуваних 5-го, 6-го та 7-го року життя, яких було розподілено на дві групи - експериментальна та контрольна (по 103 особи в кожній) та їх батьки - 210, 96 вихователів дошкільних закладів.

Здійснений теоретичний аналіз проблеми виховання у старших дошкільників уміння долати страх дозволив виокремити та схарактеризувати критерії, показники та компоненти сформованості досліджуваного явища.

Згідно підходу О. Кононко, виховання уміння долати страх має ґрунтуватися на загальних знаннях дошкільника про страх та його роль в житті; здатності аналізувати та об'єктивно оцінювати реальні загрози, їх вплив на себе та діяльність [105].

В організації експериментальної роботи ми виходили з розуміння, що дошкільнику належить навчитися аналізувати ситуацію, що його лякає; реально оцінювати загрози та власні можливості впоратись із страхом; доцільно регулювати свою поведінку, позитивно впливати на власні переживання та вольові дії, свідомо ставитись до ситуацій, що викликають страх. З метою вивчення особливостей прояву дітьми 5-7 років уміння долати

страх розроблено критерії та показники вихованості досліджуваного явища.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/518308.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:


© 2006-2016. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.