У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Тактика створення позитивного образу

Аналіз мовного матеріалу статей онлайн-журналу “Language and Ecology” [309], газет “Environmental Leader” [301] і “The Economist” [322], інтернет- магазину “Earth Happy” [298] та блогу “Firefly180” [305] (2010-2013 рр.) дозволив виявити, що компанії з метою покращення своєї репутації та просування товарів застосовують певні персуазивні стратегії.

У межах стратегії самопрезентації в комунікації з екотематики можна виокремити два типи тактик:

1)                      тактику створення позитивного образу;

2)                      тактику дискредитації опонента.

Тактика створення позитивного образу і тактика дискредитації є домінантними в комунікації з екотематики, вони актуалізують дихотомію «свої» - «чужі».

Тактика створення позитивного образу у сфері екологічного брендингу реалізується за допомогою афективів - слів-класифікаторів, які у світлі парадигми сталого еколого-економічного розвитку викликають однозначну реакцію в реципієнтів повідомлення. Такі лексичні одиниці в комунікації з екотематики виступають «актуалізаторами експліцитного впливу, інструментами, призначеними для виконання мовленнєвого завдання» [98, c. 36].

Використання екомаркованої лексики з позитивною конотацією є одним з найбільш дієвих засобів реалізації комунікативних стратегій, оскільки така лексика є засобом підсилення прагматичного впливу будь-якого висловлювання. Серед афективів найчастіше вживаються афективні прикметники (empty adjectives):

• clean: Clean Air Green Tour; Lilly’s Clean Products; Aspen Clean; Global Cleantech; Leaf Clean Energy Company; Clean Products Inc; Clean Emissions Products Inc.;

•   green: Green Cars (Citroen); Green Ink Marketing; Denico Green Products; Green Calgary; Braskem Green Products; Liquid Green Products; Gaia Green Products Ltd.; Green Products Alliance; Green Pet Inc;

•   organic: American Apparel Organic Products; EATERNAL Organic Food; Organic India; Pacific Organic Produce; Dunhua Dewei Organic Products Co. [A.2.5];

•   natural: Natural Products INSIDER; Uncle Harry's Natural Products; Natural Products Scandinavia; the Purely Natural Company; Hansen's Natural; the Natural Confectionery Co; Natural Wine Company; Natural Chip Company;

•   non-toxic: Natural Non-Toxic Nail Polish (Piggy Paint); Non-Toxic Ant Control (Easy Peasy Organic); Practically Non-toxic Dispersants EPA; Non-Toxic Pesticide (Bluum Outdoor); Practically Free and Totally Non-Toxic Weed Killer (WK);

•   smart: Honda Smart Ecological Paint; Green Earth smart Organic Products; Yard Smart (Ecology Action Center); Smart Energy (Microchip Technology Inc.); Eco-friendly smart products (Fujitsu Global); Smart Products (Huawei).

Продуктивним для утворення афективних прикметників виявляється і вживання суфікса -able зі значенням можливості реалізації:

•   biodegradable: Biodegradable Crystals; Biodegradable Packaging (Biopac); Biodegradable tyres (Alibaba); Readily biodegradable solvents (Eastman Chemical Company); World’s first 100% biodegradable plastic bag (Business 360);

•   compostable: Compostable bag retailers (King County); Compostable Bags (Greensax); Compostable Utensils (Birchware) [A.2.6];

•   renewable: Renewable Energy Sources (CleanTechnica); Renewable Technologies, Inc.; Renewable energy for kids (EIA); Renewable Choice; Renewable Energy Solutions (Power-One).

Крім того, з метою досягнення більшої персуазивності афективні прикметники як конвенційні оцінні засоби поєднуються з прислівниками - інтенсифікаторами environmentally, ecologically:

•    environmentally friendly: Environmentally Friendly Sunscreen (Squidoo); Environmentally Friendly baby registry checklist (SheKnows); Environmentally Friendly Candles (Ecopedia); Environmentally friendly packaging (GCSE Bitesize);

•    environmentally preferable: Environmentally Preferable Building Materials You Can Trust (Hayward Lumber); Environmentally Preferable Hydrocarbon Refrigerants (Bennett Cycle and Supply); Environmentally Preferable Materials (Nike);

•    environmentally safe: Environmentally safe cleaning products (Style At Home); Environmentally safe Cookware (Green Family); Environmentally Safe Products Inc.; Environmentally safe Paint (The Eco Market);

•    ecologically friendly : Ecologically Friendly Massagers (EFM); Ecologically Friendly Tools (United Be); Ecologically Friendly & Smart Teddies (Made in US); Ecologically friendly Stuff (TreeLiving).

Прислівники-інтенсифікатори вживаються й в усіченій формі (eco, enviro):

•    eco: EcoSafe Natural Products Inc.; Eco-Safe Tuna; Bosch EcoSafe Guarding System; Ecofriendly IPhones Covers (PlanetSave); New York City Eco Friendly Green Hotel [A.2.8];

•    enviro: Enviro Clean & Restoration; Enviro-Cool; Enviro-Clear Clarifiers; Enviro-Bond TM; Enviro-Tech Surveys Ltd. [A.2.9].

Особливістю усічень є їхня прагматична спрямованість, про яку писав Ю.В. Горшунов: «Усічення слова - це не стільки «економія засобів», скільки більш емоційно забарвлені форми вже відомих понять» [48, c. 12]. Виникнення усічення продиктоване соціально-культурними факторами, потребою створити психологічно й естетично привабливе для сучасного споживача слово.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/84879.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.