У нас уже 70339 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Проблеми господарсько-договірного забезпечення рекламних послуг

Сучасні виробники продукції для зростання попиту зазвичай користуються можливими варіаціями привертання уваги споживачів. До таких варіацій доречно віднести: підвищення якості товарів та послуг; зниження цін на продукцію тощо. Але реклама посідає місце найбільш ефективного способу інформування споживача про товар чи послуги та спонукання до їх придбання. Такий стан речей зумовлений тим, що реклама розповсюджується шляхом її розміщення в ЗМІ та іншими засобами, які призначені для популяризації певної інформації в широкі маси (білборди, транспорт, афіші, плакати, буклети, листівки тощо).

Дослідивши існуючу літературу, пропонуємо власне бачення щодо виокремлення видів реклами в залежності від способів її розповсюдження та донесення до споживача:

  • Друкована реклама виконується за допомогою друку текстів та/або нанесення зображень на відповідні поверхні. Така реклама виконується та розповсюджується у вигляді буклетів, брошур, афіш, постерів, лайт-постерів, рекламних оголошень, реклами у газетах, журналах, листівках, на розрахунково-платіжних документах, білбордах, брандмауерах, транспорті, розсилається за допомогою поштового зв′язку. Під брандмауером слід розуміти зовнішню рекламу у вигляді натягнутого панно або рекламного щита, найчастіше розташовується на глухій стіні будинку або на зовнішньому каркасі будівлі, що реконструюється, як правило, достатньо великих розмірів. Цей вид реклами сприймається споживачем візуально.
  • Реклама на транспорті виконується за допомогою друку або нанесення текстів та зображень на кузов транспортного засобу або на відповідні поверхні із розташуванням їх на транспортних засобах або установка певних рекламних конструкцій на транспорті. Така реклама розповсюджується транспортом загального користування з рекламними написами та/або зображеннями, рекламними авто та транспорту з басорамою. Цей вид реклами сприймається споживачем візуально.
  •  Екранна реклама виконується за допомогою створення відеороликів, анімацій, фото,- відеозображень та текстів зі звуковим супроводом або без останнього шляхом поширення їх на телебаченні, електронному («біжучий рядок») або телевізійному табло, на екранах кінотеатрів у вигляді записів на відеокасетах та дисках, рекламних шоу, телемагазинах, кінострічках, а також у вигляді мультимедійних повідомлень (ММС) тощо.

До цього виду реклами слід віднести і комп′ютерну рекламу, яка розповсюджується у мережі Інтернет (у тому числі в соціальних мережах), шляхом створення Веб-сайтів, розміщення рекламних оголошень, зображень, а також реклама у комп′ютерних іграх тощо. Цей вид реклами сприймається візуальним або аудіально-візуальним способами.

  • Неадресна аудіальна реклама сприймається органами слуху, виконується у вигляді голосових рекламних оголошень, віршів або пісень, проголошень слоганів, які поширюються на радіо, у місцях продажу (торгових центрах) або скупчення людей дикторами, глашатаями, тобто працівниками торгового підприємства, які пропонують, зазивають чи рекламують товар або послугу за допомогою аудіотехніки чи наживо.
  • Пряма реклама передбачає встановлення особистого контакту з потенційним споживачем. Така реклама виконується у вигляді особистих звернень за допомогою засобів зв’язку, зокрема стаціонарного та мобільного телефонів, дегустацій або роздачі зразків, пробників продукції, демонстрацій товару на дому або у місцях продажу, презентацій, промоушн-акцій. Цей вид реклами сприймається споживачем аудіальним, візуальним та аудіально-візуальним шляхами.
  • Жива реклама – носієм такої реклами є людина, одяг або зображення на тілі якої слугує актуалізації в пам′яті інформації про товар або послугу, що рекламується. Така реклама поширюється у вигляді логоменів, сендвічменів або людини, одягненої у рекламний одяг. Використовується в місцях масового скупчення людей – фестивалі, рекламні акції, метро, жваві вулиці. Може поєднуватися з елементами неадресної аудіальної реклами.
  • Інтер′єрна реклама – створюється на предметах або речах інтер’єру та гармонічно імпонує оточуючому середовищу або використовує конструкції з урахуванням естетичного вигляду. Інтер′єрна використовує додаткові або спеціальні конструкції на вітринах або вікнах, інформаційних стендах. Виконується за допомогою лайт-боксів, виставкових конструкцій або на предметах меблів. Інтер′єрна реклама, яка виконується без використання додаткових чи спеціальних конструкцій, отримала назву «ambient media». Під останнім слід розуміти рекламу в міському, житловому або офісному середовищах, використання об'єктів навколишнього середовища та  інфраструктури як носіїв маркетингової інформації. Термін ambient media визначає атипову (нестандартну) рекламу, носієм якої є нетрадиційні рекламні засоби, а випадкові для цільової аудиторії об'єкти навколишнього середовища, що є логічним засобом для розміщення тієї чи іншої маркетингової комунікації. Носіями такої реклами стають візки у супермаркетах, посуд для їжі на винос, цінники, лавки, поручні, сміттєві кошики, люки тощо. Також до атипового виду реклами слід віднести рекламу на дорожніх та тротуарних покриттях (асфальті), яка є достатньо бюджетним, креативним та ефективним способом розміщення реклами. Основна перевага зазначеної реклами полягає у мобільності реакції споживача на таку пропозицію.
  • Реклама на сувенірах – це рекламні подарунки (магніти, ручки, брелоки), речі і навіть одяг із логотипами рекламодавця, які розповсюджуються безкоштовно як презенти або за вигідних умов придбання.

Правомірне надання РП суб’єктами господарювання супроводжується отриманням відповідного дозволу на певний вид діяльності згідно з класифікатором видів економічної діяльності (далі – КВЕД). Нагадаємо, що КВЕД використовують, щоб представляти і аналізувати фінансову, статистичну, податкову, митну, банківську та іншу економічну інформацію. З 1 січня 2012 року набула чинності нова класифікація видів економічної діяльності зразка 2010 року (КВЕД ДК 009:2010).

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/37282.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:


© 2006-2016. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.