У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Специфіка електронної комерції у вітчизняному сегменті мережі Інтернет

Як було вже зазначено у розділі 1 даного дослідження, ЕК у всіх країнах світу має суттєву тіньову складову, тому дослідження сучасного стану її розвитку в Україні доцільно почати з аналізу таких показників, як: 1) кількість інтернет-користувачів в Україні; 2) охоплення населення доступом до мережі Інтернет; 3) діяльність інтернет-магазинів; 4) рівень продажу товарів у мережі Інтернет; 5) обсяги роздрібного товарообороту в Україні; 6) обсяги роздрібного продажу товарів через мережу Інтернет. Аналіз зазначених показників дасть змогу виявити загальні тенденції та закономірності розвитку ЕК, встановити фактичний рівень її обсягів, як об’єкту оподаткування, та розробити пропозиції щодо легалізації цієї діяльності через оптимізацію режиму оподаткування.

Необхідно відзначити складність отримання повної інформації з офіційних джерел за зазначеними вище показниками. Різні державні органи оприлюднюють інформацію не за один часовий період, остання має суттєві розбіжності під час порівняння з аналогічним періодом минулого року та може відрізнятися у звітах, підготовлених різними установами. У своєму дослідженні ми керувалися звітами Державної служби статистики України (далі – Держстат України), Інтернет асоціації України (далі – ІнАУ), компанії InMind (Центрально–Європейська дослідницька мережа Factum Group), компанії Gemius, інформаційного ресурсу Bigmir, Інформаційного агентства ЛігаБізнесІнформ та ін.

Розвиток ЕК в Україні тісно пов’язаний з поширенням мережі Інтернет, оскільки кількість інтернет-користувачів прямо пропорційно впливає на кількість потенційних покупців у інтернет-магазинах. Однозначної інформації щодо кількості інтернет-користувачів в Україні немає. За показниками більшості вітчизняних і міжнародних аналітичних компаній та організацій у 2014 р. в Україні нараховувалося 21,8 млн користувачів, тобто близько 48 % населення країни користувалися мережею Інтернет (рис. 2.1). Проте, у США – 78,1 %, в Нідерландах – 80 %, в Німеччині – 83 %, у Великобританії – 83,6 %, у Франції – 79,6 %, у Росії – 47,7 % [252]. Для порівняння, за результатами дослідження Українського центру економічних та політичних досліджень ім. Разумкова, у 2001 р. в Україні тільки 2,1 % опитаних громадян регулярно користувалися мережею Інтернет [125]. За індексом мережевої готовності у 2013 р. Україна займала 73 місце серед 144 країн світу, що прийняли участь у дослідженні, а в 2014 р. – 81 (серед 148 країн), за перше півріччя 2015 р. рейтинг покращився до 71 місця серед 143 країн [179]. Метою створення індексу мережевої готовності є виявлення рівня розвитку ІКТ і конкурентоспроможності держав за 53 параметрами, для привернення уваги урядів та інвесторів до розробки відповідних стратегій, які б дозволили розвиватися підприємництву в умовах глобалізації економіки.

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/460779.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.