Быстрый переход к готовым работам
|
Теоретичні та методологічні основи вивчення професійної спрямованості майбутніх психологів на корекційну підтримку дітей з вадами психофізичного розвиткуНа сьогодні в незалежній Україні система психокорекційної підтримки дітей з вадами психічного розвитку знаходиться у стадії
становлення. Зміст освіти фахівців-психологів передбачає фундаментальну психологічну підготовку, але вагома теоретична основа підкріплюється фрагментарною психологічною практикою, яка представлена лише основними видами професійної діяльності – психодіагностикою та психокорекцією. При цьому не береться до уваги те, що специфіка кожної професійної діяльності полягає у притаманній їй термінології, специфічних способах дій і поведінки, своєрідному характері діяльності учасників процесу, особливим внутрішнім станам суб’єктів взаємодії. В результаті виникає практична та особистісна неготовність випускників до здійснення належної психокоре кційної підтримки дітей з психофізичними вадами. Постає питання про спеціальну фахову підготовку, формування і розвиток певних професійно орієнтованих особистісних якостей, які б забезпечували повноцінність цього виду психокорекційної допомоги.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/451855.html |
|