У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Бухгалтерський облік у туристичного агента

Питання облікового відображення діяльності туристичного агента є досить актуальними. Це пов’язано з постійними змінами нормативних документів, що призводить до необхідності зміни системи бухгалтерського обліку у туристичних агентів. Крім того, відсутність будь-яких рекомендацій з боку держави з приводу порядку та методики бухгалтерського відображення туристичної діяльності зумовлює необхідність в систематизації існуючих підходів щодо облікового відображення діяльності туристичного агента.

Питаннями бухгалтерського обліку діяльності туристичних агентів були висвітлені у роботах таких вчених як: Т. Саєнко [180], Ю. Рудяк [179], О.Коваленко [94], Т.П. Данканич [60], І. Єгорова [70], Н.М. Петрова [159], М. Тарасова [206], Л. Грибова [55], І. Чернова [225], Е.В. Грудина, Е.А. Лосевская  [56], Н.Г. Чепилко [219], Г.В. Кузьмин [110].

Додаткового дослідження потребують особливості документування та методики ведення бухгалтерського обліку туристичним агентом.

Туристичний агент не створює туристичний продукт, а здійснює лише діяльність з придбання та його реалізації споживачу туристичного продукту, чим і обумовлені особливості бухгалтерського відображення його діяльності.

На практиці реалізація туристичного продукту туристичними агентами проходить в кілька етапів:

1) туристичний агент формує та розміщує інформацію про туристичний продукт потенційному споживачу;

2) у випадку бажання придбати туристичний продукт турист оформляє заявку на туристичне обслуговування;

3) на підставі заявки туристичний агент робить запит про можливість бронювання туристичного продукту у туристичного оператора;

4) у випадку можливості бронювання туроператор оформляє підтвердження бронювання та виставляє рахунок на оплату, як правило в сумі за вирахуванням винагороди туристичного агента;

5) туристичний агент на підставі підтвердження туроператора укладає договір з туристом;

6) турист відповідно до умов договору здійснює попередню оплату за туристичний продукт (на цю дату турагент повинен нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ та нарахувати валовий дохід як дату події, що
настала першою);

7) турагент перераховує грошові кошти туроператору;

8) після фактичного обслуговування туристичний агент оформляє акт наданих послуг (на практиці саме його розглядають як звіт турагента).

У туристичного агента обліковому відображенню підлягають витрати на придбання туристичних ваучерів (придбаний туристичний продукт призначений для перепродажу) з метою їх подальшої реалізації.

Виходячи з сутності посередницьких договорів у сфері надання послуг, завданням турагента є укладання договорів в інтересах туроператора чи іншого суб’єкта туристичної діяльності від його або свого імені. Продаж турпродукту (укладення договору з туристом) неможливий без попереднього підтвердження туроператора, а тому доцільним є оформлення звіту після підписання договору з туристом (п’ятий етап), тобто виконання функцій, покладених на турагента відповідно до умов договору з туроператором. Однак, на практиці такі звіти оформляє не турагент, а туроператор після надання туробслуговування, що суперечить вимогам Цивільного та Господарського кодексів України [60].

Туристичний агент взаємодіє зі споживачами туристичного продукту на договірних умовах.

Так як договір на туристичне обслуговування укладається окремо з кожним туристом, пропонуємо турагенту вести журнал реєстрації договорів (додаток C), що в першу чергу створюється з обліковою та управлінською метою. Так як він забезпечить інформацією управлінський персонал про усі укладені договори, їх виконання та про найбільш відвідувані регіони світу. Даний журнал буде містити інформацію про тип договору, дату його укладання, термін дії, валюту договору, назву контрагента, назву відповідного фінансового управління / виконавчого органу та примітки. Крім того, пропонуємо розділити даний журнал на розділи відповідно до географічних напрямків подорожей (наприклад, подорожі по Україні, в Азію, Африку, Америку та інші регіони), так як поділ обов’язків працівників туристичного підприємства, які займаються реалізацією турів здійснюється саме за регіонами відпочинку. Якщо туристичний агент є невеликим підприємством та має у своєму штаті не значну кількість працівників, або ж є фізичною особою такий поділ не доцільно здійснювати. Але, коли туристичний агент є великим підприємством, то поділ працівників між регіонами можна більш деталізувати, наприклад, подорожі по Україні поділити на два напрямки, а саме подорожі в Крим та Карпати, якими б займалися різні працівники.

Правильна організація обліку договорів з туристичними операторами та зі споживачами туристичного продукту, покращує їх комерційну діяльність, сприяє підвищенню обсягу реалізації та посиленню відповідальності за якість і терміни надання туристичного продукту.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/542347.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.