У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування та інтерпретація результатів дослідження

Емпіричні результати проведеного дослідження довели, що ціннісна система студентів ще є не сталою та продовжує формуватися під впливом різноманітних чинників (соціальних, економічних, політичних, культурних тощо) та існуючих соціальних умов життєдіяльності, на підставі таких психологічних механізмів як інтеріоризація (О. М. Леонтьєв [86]), наслідування та ідентифікації (А. В. Мудрик, С. А. Белічева [154]), авторитет (В. В. Москаленко [109]), конформізм (А. Н. Сухов [154], С. О. Гарькавець [53]). Останнє відбувається на підставі соціально-психологічних впливів, які продукують інші люди або їхні групи (батьки, значущі дорослі, викладачі, засоби масової інформації тощо) й змушують студентів на неусвідомленому та усвідомленому рівнях засвоювати цінності у якості певних імперативів власної поведінки (визначають спрямованість соціальної активності). Встановлено, що у системі цінностей випробуваних-студентів виокремлюється спектр цінностей, що утворює ядро їхньої особистості, а також спектрально наповнюють шари стабільних, лабільних і ситуаційних утворень.

Емпіричні дані засвідчили, що спектр релевантних цінностей або ядерних ціннісних утворень студентів виявляється занадто вузьким. При цьому, більшість термінальних та інструментальних цінностей є лабільними та ситуаційними, й здебільшого є не визначальними у спрямованості їхньої соціальної активності. А за певних умов (соціальна нестабільність, різновекторність соціально-психологічних впливів) їм притаманна навіть інтерференція дії, що зумовлює нестійкість поведінки студентів.

Разом із цим, у ціннісних орієнтаціях випробуваних-студентів переважає питома вага індивідуалістичних цінностей (див. рис. 2.3), що зумовлює підвищену їхню активність у сфері самореалізації, а релевантні термінальні та інструментальні цінності мають специфічне професійне забарвлення, що вказує на формування їхньої ціннісно-смислової сфери під впливом фахової спеціалізації.

На гендерному рівні спостерігається «мускулізація» цінностей у юнаків і «фемінізація» цінностей у дівчат. При цьому юнаки виявилися більшою мірою орієнтованими на індивідуалістичні цінності (задоволення потреб в самоконтролі, самокеруванні, автономії, незалежності та самоствердженні), ніж дівчата.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/40961.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.