Быстрый переход к готовым работам
|
Компонентна структура вокально-сценічної майстерності майбутніх фахівцівПроцес підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців передбачає постійне набуття практичного досвіду в галузі музичного мистецтва. Значний потенціал для формування вокально-сценічної майстерності та практичного її втілення містить вокальне навчання студентів інститутів мистецтв. З цієї позиції актуальною є ефективна підготовка майбутніх учителів музики до сценічних виступів. Доцільно зазначити, що вивчити специфіку вокально-сценічної майстерності можна лише за допомогою комплексного аналізу – при поєднанні мистецтвознавчого, психологічного, методико-педагогічного та театрознавчого аспектів. Аналіз різноманітних думок та поглядів, які склалися навколо трактування явища «сценічної майстерності» (Е.Абдуллін, Л.Майковська, Г.Падалка, О.Рудницька, В.Федоришин, Ю.Цагареллі та ін.), призвів до визначення компонентної структури вокально-сценічної майстерності майбутніх учителів музики за такими основними напрямами формування означеного феномену, а саме: мотиваційний, комунікативний, креативний, діяльнісний. На думку Е. Абдулліна структура вокально-сценічної майстерності вчителя музики полягає у взаємодії художньо-комунікативного, музично-виконавського і художньо-організаційного компонентів, що насичує художньо-пізнавальні процеси емоційно-образною сферою, яка стимулює творчі здібності [1, 58]. Адже розглядаючи діяльність вчителя музики дуже складно, та в певній мірі недоцільно виділяти будь-який елемент вокально-сценічної майстерності як найважливіший, адже лише в комплексі, доповнюючи один одне вони є ідеальним комплексом фахових знань, умінь та навичок, що здатні забезпечити успішність навчально-виховного процесу підготовки майбутніх учителів музики до ефективного здійснення вокально-сценічної діяльності.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/451767.html |
|