У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сучасні тенденції розвитку теорії політичного іміджу

 Вивченням іміджу сьогодні займаються соціологи, політологи, психологи, маркетологи. Включення досліджень іміджу в рамки різних наук ускладнює теоретико-методологічне обґрунтування виділення його як самостійного феномену. На думку деяких дослідників, рефлексія іміджу в рамках гуманітарних наук дозволяє виділити «соціологію іміджу» у якості спеціальної теорії середнього рівня, в рамках якої і повинні інституціоналізуватися всі комплексні теоретичні розробки [23]. Інші вчені порушують питання про необхідність формування загальної теорії іміджу та її філософсько-методологічної бази.

 Не до кінця визначеним залишається статус іміджелогії у структурі наукового знання. Її виникнення пов’язано з сучасними тенденціями, які демонструють зацікавленість громадськості у вивченні ефективних прийомів конструювання та розвитку іміджу. Більшість праць з іміджелогії, ґрунтуючись на досягненнях окремих наук (політології, соціальної психології, культурології), мають прикладний характер. При цьому ряд науковців розділяють позицію, згідно з якою іміджелогія не повинна розвиватися як дисципліна, що має тільки прикладний характер: її завдання ширші та масштабніші – створити фундаментальну теорію іміджу. На підтвердження останньої тези свідчить збільшення суспільного та наукового інтересу до проблематики іміджу в цілому.

 Президент Академії іміджелогії, яка функціонує з 2003 року у Російській Федерації, О. Петрова структурно представляє іміджелогію у єдності «загальної теорії, прикладних питань та практичних технологій іміджмейкінгу» [124]. На її думку, теоретико-методологічні завдання іміджелогії полягають у розкритті положення іміджу у сучасному наукознавстві, вивченні його особливостей, створенні методології вивчення.

Отже, сьогодні окремі автори досліджують шляхи інституціоналізації політичної теорії іміджу в рамках комплексної дисципліни іміджелогії. Проте й досі існують певні складнощі в дослідженні сутності зазначеної дисципліни, що пояснюється з відсутністю чітко розробленого предмету, єдиного понятійного апарату, законів та методик. Отже, говорити про іміджелогію як зрілу наукову дисципліну ще зарано.

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/296879.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.