У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Категоріальний апарат іміджелогії

 Тенденція до інституціоналізації теоретичних розробок в сфері вивчення іміджу не вирішує проблеми методологічної невизначеності у розумінні політичних імідж-технологій. Широкий спектр методологічних підходів до осмислення природи політичного іміджу розглянуто в рамках аналізу сучасних тенденцій розвитку іміджевої теорії (п. 1.2). У зв’язку з цим, необхідно визначити основні теоретичні форми, виходячи зі змісту яких дослідження особливостей використання політичних імідж-технологій у вітчизняному політичному процесі набуває концептуальної завершеності.

 Теоретичне осмислення основних категорій іміджелогії в рамках даного дослідження вимагає визначення змісту поняття іміджу, політичного іміджу та політичних імідж-технологій. Труднощі, обумовлені міждисциплінарною природою досліджуваних категорій, вирішуються за допомогою аналізу їх функціональної ролі у політичному процесі.

 Історія терміну «імідж», що походить від англійського «image», та його більш ранньої латинської інтерпретації «imago» почалася в рамках теорії психологічного мотивування. Психоаналітичний термін «імаго», введений для позначення несвідомого прообразу, стійкого стереотипу, послужив основою для подальшого використання в сфері дослідження суспільного життя.

 В основі визначення змісту поняття імідж лежить категорія стереотипного образу, що служить віртуальною проекцією реальності в суспільній свідомості. До обов’язкових ознак категорії іміджу належить його публічність, тобто імідж формується виключно внаслідок процесу публічної взаємодії окремих акторів та інститутів в процесі реалізації суспільної практики. Отже, імідж представляє собою стереотипний образ, сформований у суспільній свідомості в результаті публічної взаємодії.

 Виділяючи поняття політичного іміджу як окрему категорію, варто враховувати, що в даному випадку йдеться про імідж, обмежений специфічною сферою функціонування – політикою, яка, в свою чергу, представляє собою поле взаємодії політичних акторів, що вступають у відносини з приводу встановлення, здійснення та утримання політичної влади. Технологічний характер формування іміджу в політичній сфері обумовлює включення елементу цілеполягання при визначенні сутності політичного іміджу. Отже, політичний імідж представляє собою стереотипний образ, сформований у суспільній свідомості в результаті взаємодії політичних акторів між собою та з масою, сформований з метою встановлення, здійснення чи утримання політичної влади.

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/296879.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.