У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методика оптимізації обсягу виробництва продукції на основі максимізації маржинального доходу в короткостроковому періоді

Для розрахунку оптимальної величини обсягу виробництва продукції необхідно використати цільову функцію ефективної діяльності підприємства. Вважаємо доцільним, в даному випадку виразити всі складові даної формули через обсяг виробництва продукції з допомогою побудови функціональних залежностей між відповідними показниками.

Розрахунок оптимальної величини обсягу виробництва продукції здійснимо для підприємств: ВАТ “Укрелектромаш”, філія ДНВО “Комунар” завод “Комунарлічмаш”, ТОВ “Харківський завод ПТУ”. Для розрахунку використано дві основні номенклатури продукції кожного підприємства. Обсяг виробництва та реалізації продукції, собівартість одиниці продукції та ціна за одиницю продукції по кожній номенклатурі аналізуємих підприємств наведено у додатку В. Розрахунок обсягу виробництва продукції з кожної номенклатури продукції здійснюється на найближчий місяць.

Вирішення задачі визначення оптимального обсягу виробництва продукції кожної номенклатури з метою максимізації маржинального доходу підприємства необхідно здійснювати з допомогою цільової функції (формула 3.1). При цьому необхідно встановити функціональні залежності величин ціни одиниці продукції (c), собівартості одиниці продукції (s) та обсягу реалізації продукції (Vr) від обсягу виробництва продукції (Vv).

Ціна по праву вважається одним із самих складних факторів, що слабо піддаються впливу та потребують постійного аналізу і очікування внесення дестабілізуючих начал у роботу підприємства.

Підприємство, звичайно, зацікавлене у максимальному підвищенні ціни на продукцію, яку воно виготовляє, але на розмір ціни впливають різні фактори:

  1. споживачі;
  2. державне регулювання;
  3. учасники каналів руху товарів;
  4. конкуренти;
  5. витрати.

Безумовно, ефективна цінова політика для підприємств, орієнтованих на попит, базується на врахуванні ринкових цін, впливу зовнішнього середовища та на активному ціноутворенні. Як бачимо, ціна знаходиться під впливом багатьох факторів, на які підприємство не завжди може впливати, а тому доцільним буде сконцентруватися на удосконаленні внутрішніх факторів, які впливають на збільшення маржинального доходу підприємства, а отже і забезпечення ефективної його діяльності, враховуючи вплив факторів зовнішнього середовища.

Активне ціноутворення передбачає перш за все використання підприємством можливості зміни цін. При цьому підприємство встановлює на продукцію такі ціни і так варіює їх (у залежності від ситуації на ринку), щоб заволодіти максимально можливою долею ринку, досягти запланованого обсягу прибутку та успішно вирішувати свої стратегічні і тактичні задачі.

У рамках цінової стратегії зв’язуються у єдину інтегровану систему конкретні рішення: взаємозв’язок цін на товари у рамках асортименту, використання знижок, вар’ювання цін, забезпечення оптимального співвідношення своїх цін та цін конкурентів, формування цін на нові товари та ін.

Цінова стратегія підприємства залежить також від типу ринку, на якому воно діє. Виділяють чотири типи ринку: чиста конкуренція, монополістична конкуренція, олігополія, чиста монополія [151, 152]. Чиста конкуренція і чиста монополія являють собою ідеальні (абстрактні) моделі ринкових структур, яких у реальній практиці не існує.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/bezkorovayna-lidiya-vasilivna-organizaciyno-ekonomichniy-mehanizm-efektivnoi-operaciynoi-diyalnosti.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.