У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Маркетингові дослідження в туризмі
Количество страниц
56
ВУЗ
Київський гуманітарний інститут
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
1 Маркетингові дослідження в туристській індустрії 5
1.1 Сутність і значення маркетингових досліджень 5
1.2 Прийоми й методи проведення маркетингових досліджень 11
1.3 Специфіка маркетингових досліджень у туристській індустрії 16
2 Лікувально-оздоровчий туризм як сегмент туристського ринку 22
2.1 Лікувально-оздоровчий туризм і його місце в структурі світового туризму 22
2.2 Лікувально-оздоровчий туризм і його місце в розвитку туризму в Росії 27
2.3 Проблеми й перспективи розвитку лікувально-оздоровчого туризму 32
3 Маркетингове дослідження лікувально-оздоровчого туризму в Краснодарському краї 40
3.1 Характеристика Краснодарського краю як туристської дестинації 40
3.2 Стан лікувально-оздоровчого туризму на сучасному етапі 42
3.3 Перспективи подальшого розвитку лікувально-оздоровчого туризму в Краснодарському краї 50
Висновок 53
Список використаної літератури 56
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
625
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.