У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація рекламної діяльності підприємства Вінницька кондитерсьа фабрика ТК "Рошен"
Количество страниц 107
ВУЗ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства 6
1.2. Організація рекламної діяльності підприємства 12
1.3. Складання плану формування бюджету рекламної кампанії підприємства 23
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВІННИЦЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА 29
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29
2.2. Дослідження комплексу маркетингу на підприємстві 50
2.3. Аналіз діяльності підприємства з рекламування торгової марки 61
2.4. Методи оцінки ефективності рекламної діяльності на підприємстві Вінницька кондитерська фабрика 64
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 71
3.1. Маркетингове планування діяльності підприємства Вінницька кондитерська фабрика 71
3.2. Сегментація ринку рекламування продукції 80
3.3. Контроль та реалізація маркетингового плану підприємства Вінницька кондитерська фабрика 83
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
ДОДАТКИ 97
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Конституція (Основний закон) України. // Урядовий кур’єр – 29 червня 1996 р. – №26 – С. 1 – 26.
2. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-ІV // Відомості Верховної Ради – 23 січня 2003 р. – № 2 – С. 45 – 68.
3. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні. Закон України № 996-XIV від 16.07.99 p. // Відомості Верховної Ради – 23 січня 2003 р. – № 2 – С. 45 – 68.
4. Про рекламу. Закон України від 03.07.96 // Відомості Верховної Ради. – 1996. – №39. – С. 125 – 138.
5. Багиев Г. Л. Маркетинг. – М.: Экономика, 2000. – 492с.
6. Березин И. Маркетинг и исследование рынков. – М.: Рус. и деловая лит., 2001. – 541 с.
7. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ,2006.–624с.
8. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ, 2004. – 483 с.
9. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 803 с.
10. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2004. – 712 с.
11. Долішній М. І., Вачевський М. В., Скотний В. І. Маркетинг для менеджера. – Стрий: Просвіта, 2003. – 103 с.
12. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. – М.: Гном Пресе, 1997. – 98 с.
13. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: учебник для вузов. – М.: Экономика, 1999. – 703 с.
14. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 864 с.
15. Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации: принципы и практика в эпоху информации. - СПб.: Питер, 2000. – 309 с.
16. Голубкова Е Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: Финпресс, 2000. – 376 с.
17. Дейян А. Реклама. – М.: Прогресс, 2003. – 176 с.
18. Денисон Д., Тоби Л. Учебник по рекламе. – Минск: СЛК, 1996. – 320 с.
19. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для мелких предприятий. – М.: Прогресс, 2005. – 280 с.
20. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: Питер, 1999. – 896 с.
21. Маркетинг: основи теорії і практики / Вачевський М.В., Вачевський О.М., Стасишин Б.О. та ін. – Львів: Каменяр, 2005. – 223 с.
22. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. – М.: Инфра-М, Новосибирск: Сибирское соглашение, 2000. – 230 с.
23. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2003. – 120 с.
24. Примак Т.О. Маркетингові комунікації. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 300 с.
25. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. – К.: Експерт, 2001. – 387 с.
26. Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2003. – 200 с.
27. Ромат Е.В. Реклама. – СПб.: Питер, 2001. – 496 с.
28. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – СПб.: Питер, 1999. – 736 с.
29. Лук'янець T.I. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ, 2000. – 475 с.
30. Лук'янець T.I. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 291 с.
31. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність: Монографія. – Київ: КНТУ, 2002. – 302 с.
32. Акіліна О.В. Економічне обґрунтування господарських рішень: Навчально-методичний комплекс для студентів економ. спец. усіх форм навчання/ О.В.Акіліна, В.Г.Пасічник. – Київ: ЦНЛ, 2005.– 144с.
33. Біла О.Г. Фінансове планування і прогнозування: Навчальний посібник/ Міністерство освіти і науки України.– Львів: Компакт – ЛВ, 2005.– 312 с.
34. Гадзевич О.І. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств: Навчальний посібник. – Луцьк: Ред.-вид. відділ ВДУ ім. Лесі Українки, 1997. – 159 с.
35. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 260 с.
36. Дєєва Н.М. Фінансовий аналіз: Навчальний посібник / Н.М.Дєєва, О.І.Дедіков; Міністерство фінансів України. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2005.– 323 с.
37. Економіка підприємства: Підручник /За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – Київ: КНЕУ, 2005. – 528 с.
38. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник / Міністерство освіти і науки України.–Київ: Кондор,2003.– 192с.
39. Посібник для викладача до підручника “Маркетинг”: Методичне видання / Упоряд.: О.І. Сидоренко, П.С. Редько / Міністерство освіти і науки України. – Київ: Навч.-метод. центр “Концорціум із удоск. Менеджмент-освіти в Україні”, 2005.– 270с.
40. Руделіус, О.А. та ін. Маркетинг: Піручник. Міністерство освіти і науки України.– Київ: Навч.-метод. центр “Концорціум із удоск. Менеджмент-освіти в Україні”, 2005.– 422с.
41. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навч. Посібник / Міністерство освіти і науки України.– 2-ге вид., випр. і доп.– Київ: Знання, 2005.
42. ДСТУ ISO 9000-2001 Системи управління якістю. Основні положення і словник.
43. www.smida.gov.ua (сайт системи розкриття інформації на фондовому ринку України)
44. www.roshen.ua (сайт кондитерської корпорації «Roshen»)
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.