У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторанного господарства "Поділля")
Количество страниц 138
ВУЗ КНТЕУ (Вінницька філія)
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 8
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 11
1.1. Сутність та місце збутової діяльності в системі управління підприємством 11
1.2. Наукові підходи до формування збутової діяльності 18
1.3. Класифікація різновидів та форм збутової діяльності у сфері ресторанного господарства 30
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ ПРИ ТУРИСТИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ «ПОДІЛЛЯ» М. ВІННИЦІ 38
2.1. Аналіз товарної пропозиції 42
2.1.1. Аналіз реалізації продукції згідно з видами меню ресторану 43
2.1.2. Аналіз товарного забезпечення виробничої програми ресторану 55
2.2. Аналіз роботи каналів збуту 59
2.3. Оцінка ефективності збутової діяльності ресторану 62
2.3.1. Оцінка ефективності роботи ресторану в цілому 62
2.3.2. Оцінка збутової діяльності ресторану 72
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ ПРИ ТУРИСТИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ «ПОДІЛЛЯ» М. ВІННИЦІ 77
3.1. Впровадження нових форм збутової діяльності 77
3.2. Моделювання системи управління збутом ресторану з метою підвищення конкурентоспроможності ресторану 79
3.3. Визначення економічної ефективності інноваційної діяльності ресторану при удосконаленні збуту 98
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118
ДОДАТКИ 126

Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Конституція (Основний закон) України. // Урядовий кур’єр – 29 червня 1996 р. – №26 – С. 1 – 26.
2. Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-ІV // Відомості Верховної Ради – 23 січня 2003 р. – № 2 – С. 45 – 68.
3. “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”. Закон України № 996-XIV від 16.07.99 p. // Відомості Верховної Ради – 23 січня 2003 р. – № 2 – С. 45 – 68.
4. “Про податок на додану вартість”. Закон України № 168/97-ВР від 03.04.97р. із змінами і доповненнями // Збірник систематизованого законодавства, випуск 1. – січень 2006. – №5 – с. 28 – 57.
5. “Про оподаткування прибутку підприємств”. Закон України № 283/97-ВР із змінами і доповненнями // Збірник систематизованого законодавства, випуск 1, січень 2006. – № 5. – С. 72 – 123.
6. “Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”. Закон України № 2939-ХІІ від 26.01.96 р. // Відомості Верховної Ради – 28 січня 1996 р. – № 3 – С. 23 – 29.
7. “Про аудиторську діяльність”. Закон України № 3125-ХІІ від 22.04.93 р. із змінами і доповненнями // Відомості Верховної Ради. – 25 квітня 1993 р. – № 23, С. 243 – 149.
8. “Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства”. Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 24.07.2002 р. № 219 // Урядовий кур’єр – 29 липня 2002 р. – №31 – С. 4 – 8.
9. “Порядок проведення сертифікації послуг ресторанного господарства за ДСТУ 4281:2004”//Сертифікація і стандартизація – 12 травня 2004 р. - №4 – С. 16 – 25.
10. Класифікатор професій: ДК 003-95 (зміни та доповнення №6): Нормативне та виробничо-практичне видання/ Міністерство праці та соціальної політики. – Київ: Соцінформ, 2005.– 97с.
11. SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства: Навчальний посібник. Під ред. Л.В. Балабанової.–Д.:ДонДУЕТ, 2001.-180с.
12. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навчальний посібник. – К.: Знання України, 2002. – 358 с.
13. Акіліна О.В. Економічне обґрунтування господарських рішень: Навчально-методичний комплекс для студентів економ. спец. усіх форм навчання/ О.В.Акіліна, В.Г.Пасічник. – Київ: ЦНЛ, 2005.– 144с.
14. Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Маркетинговий аудит системи збуту. Навчальний посібник - К.: ВД «Професіонал», 2004. - 224с.
15. Біла О.Г. Фінансове планування і прогнозування: Навчальний посібник/ Міністерство освіти і науки України. – Львів: Компакт – ЛВ, 2005.– 312 с.
16. Богданов Е. И., Кострюкова О. Н., Орловская В. П., Фенин П. М. Планирование на предприятии туризма. — СПб.: Издательский дом "Бизнес-пресса", 2003. — 288с.
17. Вітлінський В. В. Моделювання ризику в трансформаційному менеджменті. – К., 1995. –14 с. – Деп. у КДЕУ 5.10.95. № 753 – Ук95.
18. Вітлінський В. В., Наконечний С. І. Економічний ризик і проблеми його моделювання. – К, 1993.– 8 с.– Деп. у КДЕУ 20.12.93. № 2499 – Ук93.
19. Гадзевич О І. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств: Навчальний посібник. – Луцьк: Ред.-вид. відділ ВДУ ім. Лесі Українки, 1997. – 159 с.
20. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2004. – 327с.
21. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2000. – 260 с.
22. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика.– М.: Финпресс, 1998. – 416с.
23. Гончарук В.А. Маркетинговое консультирование.– М.:Дело, 1998. – 267с.
24. Гордон М.П., Карнаухов С.Б. Логистика товародвижения. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. – 168 с.
25. Горемыкин ВА., Богомолов А.Ю. Планирование предпринимательской деятельности предприятия: Методическое пособие. –М.: ИНФРА-М, 1997. –334с.
26. Грабовый П. Г., Петрова С. Н., Полтавцев С. И. Риски в современном бизнесе.– М.: Алане, 2004. – 200 с.
27. Гуляев В. Г. Туризм: экономика и социальное развитие — М.: Финансы и статистика, 2003. — 303 с.
28. Дєєва Н.М. Фінансовий аналіз: Навчальний посібник/ Н.М.Дєєва, О.І.Дедіков; Міністерство фінансів України. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2005.– 323с.
29. Джон О'Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход. – СПб.: Питер, 2001. – 864 с.
30. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовывать и управлять: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 304 с.
31. Диксон Р. Питер. Управление маркетингом: Пер с англ. – М.: БИНОМ, 1998. – 556 с.
32. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. – 253с.
33. Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость: Пер. сангл. – СПб.: Питер, 2001. – 480 с.
34. Дорохін В.А. Довідник обладнання продукції громадського харчування. - К.: Техніка, 1990.
35. Драккер П.Ф. Управление, нацеленное на результаты. – М.:Технологическая школа бизнеса, 1994. – 200 с.
36. Економіка підприємства: Підручник /За заг. ред. С.Ф. Покропивного.– Вид. 2-ге, перероб. та доп.– Київ: КНЕУ, 2005. – 528с.
37. Завадинська О.Ю., Литвиненко Т.Є. Організація ресторанного господарства за кордоном: Навч. посібник. – К.: КНТЕУ, 2004. – 200 с.
38. Залманова М.Е. Сбытовая логистика: Учебное пособие. –Саратов: СГТУ, 2003. –64с.
39. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів: Для підприємств громадського харчування всіх форм власності / О.В.Шалимінов, Т.П.Дятченко, Л.О.Кравченко та ін. - К.: А.С.К., 2000.
40. Кабушкин Н.И. Менеджмент гостиниц и ресторанов. – Минск, 2000. – 144с.
41. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник. – К: КНЕУ, 1997. – 156с.
42. Качурина О.В., Смалюшок М.А. Методика проведения анализа удовлетворенности потребителей ассортиментом товаров торгового предприятия // Маркетинг и реклама 1998. – №5(21).
43. Кифяк В.О. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
44. Клейнер Г.Б., Тамбовцев В.Л., Качалов P.M., Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность. Под ред. С.А.Панова. – М.: Экономика, 1997. –288с.
45. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.:Центр экономики и маркетинга, 1996 г. –176 с.
46. Козловський В.О. Організація виробництва. Практикум. Навчальний посібник. Частина 1. – Вінниця: ВДТУ, 2002. – 133 с.
47. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навчальний посібник. –К. КНЕУ, 1998. –220с.
48. Контроллинг как инструмент управления предприятием. Под ред. Н.Г. Данилочкиной. –М.: ЮНИТИ, 1998.–279с.
49. Коршунов Н. В. Организация обслуживания в ресторанах.— М.: Высшая школа, 1980.
50. Костоглодов Д.Д., Савиди И.И. Маркетинг предприятия. – М.: Контур, 1999. – 112с.
51. Костоглодов Д.Д., Харисова Л.М. Распределительная логистика. Ростов-на-Дону: Экспертное бюро, 1997.–132 с.
52. Котлер Ф. и др. Основы маркетинга: Пер. с англ. 2-е европ.изд. – К., М., СПб.: Вильямс, 1998. –1056с.
53. Критинко И. В. Гостинично-ресторанное обслуживание: Конспект лекций для учащихся лицейских классов РМАТ. - М., 2000. — 48 с.
54. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией. – М.:Русская Деловая литература, 1998.– 465 с.
55. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник/ Міністерство освіти і науки України. – Київ: Кондор, 2003.– 192с.
56. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальный посібник. – К.: КНЕУ, 1998.– 152 с.
57. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. –СПб.: Наука, 2006. –589с.
58. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – К.: Альтерпрес, 2002. – 436 с.
59. Льюис Р. Т., Райфа X. Игры и решения. – М.: Иностр. лит., 2001. – 642 с.
60. Макаренко М.В., Махалина О.М. Производственный менедмент: Учебн. пособие для вузов. – М.: «Издательство ПРИОР», 1998. – 384 с.
61. Макроекономічне моделювання та короткострокове прогнозування / За ред. І. В. Крючкової. – Харків: Форт, 2000. – 432 с.
62. Малиш Н. А. Моделювання економічних процесів ринкової економіки: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2004. – 120 с.
63. Маркетинг. Менеджмент: Научное издание. Под ред. Балабановой Л.В.–Д.: ДонГУЕТ, 2001. – 594с.
64. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корглюгов, С.А.Красильников и др. / Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2006. – 560 с.
65. Маркетинговий менеджмент: Наукове видання / Під ред. Л. В.Балабанової.–Донецьк: АСНА, 1998.– 128с.
66. Мирзоахмедов Ф. М. Математические модели и методы управления производством с учетом случайных факторов.– К. Наук. думка, 2001.– 224 с.
67. Морозов Ю.В. Основы маркетинга. –М.: Хронограф, 1997.–134с.
68. Наконечний С.І. Економетрія. Підручник/ С.І.Наконечний, Т.О.Терещенко, Т.П.Романюк.– Вид. 3-тє, доп. та перероб.– Київ: КНЕУ, 2005.– 520с.
69. Нейман Дж., Моргенштерн О. Теория игр и экономическое поведение.–М.: Иностр. лит., 2000.– 708 с.
70. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика: Учебник для вузов.– М.: ЮНИТИ, 1997. – 271с.
71. Нечаюк Л.І., Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: Навчальний посібник. – К.: ЦНЛ, 2003. – 348с.
72. Николайчук В.Е., Николайчук Т.И. Методы иллюстративного анализа в маркетинге. – Донецк: ДонГУ-"КИТИС",1999.–67с.
73. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать нарынке.– М.: Финансы и статистика, 1991.– 304 с.
74. Организация производства на предприятии: Учебник для технических и экономических специальностей: Под ред. О.Г.Туровца и Б.Ю.Сербиновского. Серия «Экономика и управление». – Ростов-на-Дону: Издательский центр МарТ, 2002. – 464 с.
75. Организация работы предприятий общественного питания: Учебное пособие. – М.: Экономика, 1999.
76. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручник для ВУЗів / За ред. проф. Н.О.П’ятницької. – К.: КНТЕУ,2005.–632с.
77. Осипова Л.В., Синяева И.М. Основы коммерческой деятельности. Практикум: Учебн. пособие для вузов.– М.: 1997.–215с.
78. Основы предпринимательской деятельности: маркетинг / Подред. В.М. Власовой.– М.: Финансы и статистика, 1999.
79. П’ятницька Г.Т. Управління підприємством в епоху глобалізму: Монографія. – К.: Логос, 2006. – 568 с.
80. П’ятницька Г.Т., П'ятницька Н.О. Менеджмент громадського харчування. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2001. - 655 с.
81. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К. Коммерческая деятельность:Учебник для вузов.– М.: Маркетинг, 1996.– 328с.
82. Папирян Г.А. Менеджмент в индустрии гостеприимства (отели и рестораны). – М.: Экономика, 2000. – 207 с.
83. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність: Монографія. – Київ: КНТУ, 2002.– 302с.
84. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы.–М.: ОСЬ-89, 1998.–80с.
85. Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. – К.: КНЕУ, 1998.– 346 с.
86. Порядинский В.Н., Велик М.Д., Барановский А.И., Андрющенко Р.И. Предпринимательство в торговле или как веститорговое дело (законы, комментарии, рекомендации).– К.:Укринформ, 1993.–168 с.
87. Посібник для викладача до підручника “Маркетинг”: Методичне видання / Упоряд.: О.І. Сидоренко, П.С. Редько / Міністерство освіти і науки України. – Київ: Навч.-метод. центр “Консорціум із удоск. Менеджмент-освіти в Україні”, 2005.– 270с.
88. Прауде В.Р., Білий О.Б., Маркетинг: Навчальний посбіник.– К.: Вища школа, 1994.–256с.
89. Продиус И., Новиков В., Тапор А. К разработке маркетинговой стратегии предприятия // Эк. Укр.– 1996. № 10.
90. Радченко Л. А. Организация производства на предприятиях питания. – Ростов н/Д: «Феникс», 2001. – 352 с.
91. Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. — К.: КНТЕУ, 2004. — 208с.
92. Руделіус, О.А. та ін. Маркетинг: Піручник. Міністерство освіти і науки України.– Київ: Навч.-метод. центр “Консорціум із удоск. Менеджмент-освіти в Україні”, 2005.– 422с.
93. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навч. Посібник / Міністерство освіти і науки України. – 2-ге вид., випр. і доп. – Київ: Знання, 2005.
94. Скотт Дж. Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом. – К.: Внешторгиздат, 1992.–176 с.
95. Справочник технолога общественного питания. — М.: Экономика, 1984.
96. Стратегические планирование / Под ред. Э.А. Уткина. – М.: ТАНДЕМ, 1998.–440с.
97. Уніфіковані технології готельних послуг: Навчальний посібник. / За ред. Федорченка В.К. – К.: Вища школа, 2001. – 297с.
98. Уткин Э.А. Риск-менеджент – М.: ТАНДЕМ, 1998.– 288 с.
99. Хруцкий В.Е. Современный маркетинг. – М.: Финансы и статистика, 1991.–250с.
100. Школа І.М. та ін. Менеджмент туристичної індустрії: Навчальний посібник. – Чернівці: ЧТЕІ КНЕУ, 2003. – 662 с.
101. Штернгарц Р. Изучение мнений покупателей в маркетинговой деятельности.– М.:Информторг, 1991.– 27 с.
102. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Пер. с англ. – М.: Экономика, 2000.–350с.
103. Юданов А. Ю. Конкуренция: история и практика. – М.: Акалис, 2006.–272с.
104. Яковлев Ю.П. Контролінг на базі інформаційних технологій. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 318 с.
105. ДСТУ ISO 9000-2001 Системи управління якістю. Основні положення і словник.
106. ДСТУ 4281:2004 Заклади ресторанного господарства. Класифікація.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.