У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Міжособистісне розуміння як основа ефективного спілкування
Количество страниц 45
ВУЗ Київський гуманітарний інститут
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 3
ГЛАВА I. ПРОБЛЕМА МІЖОСОБИСТІСНОГО РОЗУМІННЯ В ПСИХОЛОГІЇ СПІЛКУВАННЯ 6
1.1. Поняття, критерії й рівні ефективного спілкування 6
1.2. Психологічні основи й закономірності міжособистісного розуміння 8
1.3. Роль стереотипів у розумінні інших людей 20
Висновки по першому розділу 25
ГЛАВА II. ОСНОВНІ УМОВИ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В СПІЛКУВАННІ Й СПІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 26
2.1. Мнемічна умова 26
2.2. Цільова узагальнена умова розуміння 27
2.3. Емпатична умова 31
2.4. Нормативна умова 32
2.4. Роль соціально-психологічного тренінгу у формуванні міжособистісного розуміння й ефективного спілкування 35
Висновки по другому розділу 39
ВИСНОВОК 41
ЛІТЕРАТУРА 44
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
540





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.