У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Реклама як фактор формування ціннісних орієнтацій молоді
Количество страниц 40
ВУЗ Київський гуманітарний інститут
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування ціннісних орієнтацій молоді й впливу реклами на цей процес 7
1.1. Особливості молодіжного віку. 7
1.2. Формування ціннісних орієнтацій особистості 11
1.3. Роль реклами у формуванні ціннісних орієнтацій молоді. 23
Розділ 2. Експериментальне дослідження реклами як фактора формування ціннісних орієнтацій молоді. 26
2.1. Програма дослідження. 26
2.2. Інтерпретація й операціоналізація основних концептів. 28
2.3. Результати дослідження, розгортання робочих гіпотез. 28
2.4. Рекомендації. 31
Висновок. 36
Список літератури 38
Додаток 40
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
175





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.