У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Дослідження мотивації на досягнення співробітників організації
Количество страниц 43
ВУЗ Запорожский национальный университет
Год сдачи 2005
Содержание ЗМІСТ

РЕФЕРАТ 2
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НА ДОСЯГНЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Інтерпретація основних понять „Мотивація”, „Потреба”, „Мотив” 6
1.2. Методи мотивації і фактори, що визначають їхній вибір 11
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НА ДОСЯГНЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 14
2.1. Визначення і суть мотивації 14
2.2. Змістовні теорії мотивації 17
2.2.1. Ієрархія потреб по Абрахаму Маслоу 17
2.2.2. Теорія двох факторів Ф. Херцберга 26
2.2.3. Теорія мотиваційних потреб Д. МакКлелланда 30
2.3. Процесуальні теорії мотивації 32
2.3.1. Теорія чекання Віктор Врума 32
2.3.2. Теорія справедливості 34
2.3.3. Модель підкріплення і мотивація праці 35
2.3.4. Теорія балансу: теорія справедливості Адамса 38
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42

Список литературы СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. Андреєва Г.М. Соціальна психологія. – М., 1979. – 407 с.
2. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. – Львів, 1995. – 296 с.
3.Аппенянський А.І. Людина та бізнес. Шлях вдосконалення. – М., 1995.– 228 с.
4. Бавикін В.Новий менеджмент. – М., 1997. – 368 с.
5. Бреддик У. Менеджмент в организації: Навчальний посібник. – М., 1997. - 344 с.
6. Вейлл Пітер. Мистецтво менеджменту. – М., 1993. – 221 с.
7. Вудкок М., Френсіс Д. Розкутий менеджер. – М., 1991. – 320 с.
8. Герасименко В. Цінова політика фірми. – 1995. – 192 с.
9. Герчикова І.Н. Менеджмент: Підручник. - М., 1995. – 480 с.
10. Гравін В. Дятлов В. Основи кадрового менеджменту – М., 1996. – 608 с.
11. 3ігерд В., Ланг Л. Керування без конфліктів: скор. пер. з нім. – М., 1990.- 335 с.
12. Каганець І. Психоінформаційні технології в менеджменті. // Бізнес. - 1996. - № 29. – С. 28 – 39.
13. Капітонов Е. Соціологія XX ст. - Ростов-на-Дону, 1996. – 310 с.
14. Комарова К. Мотивація праці та підвищення ефективності праці. // Людина та праця. – 1997. - № 10. – С. 14 – 27.
15. Кноррінг В.І. Мистецтво керування. – М., 1997. – 288 с.
16. Ладанов І.Д. Психологія керування ринковими структурами. – М., 1997. - 321с.
17. Ладанов І. Д. Практичний менеджмент. – М., 1995. – 491 с.
18. Лукашевич В. Основи менеджменту в торгівлі: Навчальний посібник. – М., 1996. – 191 с.
19. Майталь Ш. Економіка для менеджерів. – М., 1993. – 306 с.
20. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоурі Ф. Основы менеджменту. – М., 1994. – 702 с.
21. Мирська М.І., Дикарева А.Л. Соціологія праці. – М., 1998. – 290 с.
22. Мейер М. Чому ваші підлеглі відносяться халатно до праці? // ЕКО. - 1979. - № 4. – С. 51 – 57.
23. Паркінсон С.Н. Рустамджи М.К. Мистецтво керування. – М., 1997. – 272 с.
24. Практична психологія менеджменту: Як зробити кар'єру. Як будувати організацію: Науково практичний посібник. – К ., 1994. – 399 с.
25. Радугін А. Вступ в менеджмент. – Вороніж., 1995. – 195 с.
26. Розенберг Д. Бізнес. Маркетинг: Терминологический словник. – 1997.–469 с.
27. Румянцева К.Р. Менеджмент в організації. – М., 1997. – 321 с.
28. Секрети умілого керівника. – М., 1991. – 320 с.
29. Соціальна психологія. / Під ред. Предвечного Г.П., Шерковина Ю.Н. - М., 1975. – 300 с.
30. Соціологія соціології. Історія та технології. – М., 1996. – 330 с.
31. Сухомлинський А.В. Про виховання. – М., 1985. – 230 с.
32. Таранов П.С. Золота книга керівника. - М., 1997. – 496 с.
33. Фатхутдінов Р.П. Понятійний апарат по менеджменту. - М., 1997. – 112 с.
34. Фатхутдінов Р. П. Система менеджменту. - М., 1996. – 367 с.
35.Фрідман Л.І., Кулагіна І.Ю. Психологічний довідник вчителя. – М., 1991. – 210 с.
36. Хеддервік К. Фінансовий та економічний аналіз діяльності підприємств. –М., 1996. – 663 с.
37. Ховард К., Коротке О. Принципи менеджменту: керування в системі цивілізованого підприємства: Навч. посібник. - М., 1996. – 224 с.
38. Хоскінг А. Курс піприємництва. – М., 1993. – 352 с.
39. Чубаков Г. Стратегія ціноутворення в маркетинговій політиці підприємства. – М., 1996. – 224 с.
40. Шекня С.В. Керування персоналом сучасної організації: Навч. посібник.- М., 1996. – 300 с.
41. Еффективний менеджер: мотивация вашого колективу: Навч. Посібник. – М., 2000. – 340 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.