У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Количество страниц 55
ВУЗ -
Год сдачи 2010
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………….2
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ……………………….7-21
1.1 Теоретичні передумови дослідження креативності учнів………...7
1.2 Структура творчого мислення…………………………………….…9
1.3 Проблемне мислення на уроках фізики……………………………11
1.3.1 Типи проблемних ситуацій…………………………………….…13
1.4 Дивергентне мислення………………………………………………13
1.5 Формування критичного мислення учнів 9-х класів у процесі навчання…………………………………………………………………………15
1.6 Конвергентне мислення…………………………………………..…17
1.7 Рефлексія та методи її розвитку……………………………………18
Висновки до розділу I……………………………………………………21
РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ……………………………23-44
2.1 Методичні основи навчально-виховної діяльності для формування і розвитку творчих здібностей дев’ятикласників під час вивчення елементів кінематики………………………………………………………………………..23
2.2 Загальна процедура експериментального дослідження……………24
2.2.1 Обґрунтування вибору комплексу діагностичних методик для вивчення творчих здібностей…………………………………………………..25
2.2.2 Організація та умови проведення дослідження…………………..27
2.3 Результати констатуючого експерименту (до проведення системи розвивальних занять з фізики)………………………………………………….28
2.4 Зміст системи розвивальних занять для учнів 9 класів на уроках фізики та методичні рекомендації щодо використання розробленої системи…………………………………………………………………………...35
2.5 Результати формуючого експерименту (після проведення системи розвивальних занять з фізики)…………………………………………………42
Висновки до розділу II…………………………………………………..44
ВИСНОВКИ……………………………………………………………..45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………..47
ДОДАТКИ
Додаток А. Порівняльний аналіз рівня оригінальності за методиками П. Торренса та С. Медніка в 9-А та 9-Б класі до проведення розвивальних занять з фізики…………………………………………………………………………..50
Додаток Б. Порівняльний аналіз рівня оригінальності за методикою П. Торренса та С. Медніка в 9-А та 9-Б класі після проведення розвивальних занять з фізики…………………………………………………………………..51
ДОДАТОК В. Стимульний матеріал до методики П. Торренса………52
ДОДАТОК Г. Стимульний матеріал до методики С. Медніка……..…53
ДОДАТОК Д. Кросворд до теми «Кінематика»………………………..54
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Анастази А. Психологическое тестирование. В 2-х кн. пер. с англ. – М.: Педагогика, 1982. – 235 с.
2. Бєлкіна О. В. Педагогічні умови ефективного формування критичного мислення школярів // Проблеми педагогічних технологій: Збірник наукових праць. – Луцьк: Волинський Академічний Дім, 2004. – Вип.2. – С. 145-152.
3. Гей М. І., Бєлкіна О. В. Здатність критично мислити – це гідність вільної людини // Педагогічний пошук. – 1997. – №4. – С. 69-71.
4. Годфруа Ж. Что такое психология. В 2-х т. – М.: Мир, 1992. – 254 с.
5. Дружинин В. Н. Психология общих способностей. – Г.: "Питер", 2000. – 368 с.
6. Дружинин В. Н. Психология общих способностей. – СПб: Питер, 1999. – 98 с.
7. Дрязгунов Д. В. Формирование дивергентного мышления старшоклассников на уроках обществознания. – М., 2002. – 77 с.
8. Короткий тест творческого мышления. Фигурная форма: пособие для школьных психологов. – Г.: ИНТОР, 1995.−48 с.: ил.
9. Красовицький М. Ю., Бєлкіна О. В. Проблеми виховання критичного мислення учнів у контексті теорії і практики американської школи // Рідна школа. – 2003. – №2. – С. 73-76.
10. Кухарчук Р. П. Розвиток творчого потенціалу особистості учня в процесі вивчення фізики // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – № 2. – С. 16-19.
11. Кухарчук Р. П. Способи розвитку уяви учнів при вивченні елементів електроніки шкільного курсу фізики // Наукові записки. Випуск 46. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2002. – С. 85-86.
12. Лук А. Н. Психология творчества. – М.: Наука, 1978. – 105 с.
13. Матюшкін A. M. Розвиток творчої особистості. — М., 1991. – 180 с.
14. Матюшкін А. М. Загадки одаренности. Проблемы практической диагностики. – Г.: Школа, – Пресс., 1993. – 128 с. (Б-ка журнала "Вопросы психологии").
15. Моляко В. А. Творческая одаренность и воспитание творческой личности. – К., 1991.−120 с.
16. Мотков О. И. Психология самопознания личности. Практическое пособие. – Г.: «Зоря», 1993 – С. 73-74.
17. Наследов А. Д. SPSS: Компьютерный анализ данных в психологии и социальных науках. − СПБ.: «Питер», 2005. − 416 с.: ил.
18. Новые тесты IQ. / Составитель: Калашникова М. А. − 2-е изд. – Ростов-на-Дону.: "Феникс", 2003. – С. 50-63.
19. Пашнев Б. К. Система поиска одаренных учащихся современными психодиагностическими методами. // Психолог. − 2004. – № 43.− с. 5-14.
20. Развитие и диагностика способностей // Под ред. В. Н.Дружинина. – М.: Наука, 1991. – 150 с.
21. Савенков А. И. Одаренный ребенок в массовой школе. – Г.: "Сентябрь", 2001. – 208 с. (Б-ка журнала "Директор школы").
22. Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии. − СПБ.: ООО «Речь», 2002. − 350 с., ил.
23. Соколова Л. А. Рефлексивный компонент деятельности, как необходимое условие развития учителя и учащихся // Иностранные языки в школе. – 2005. – №1. – С. 45-50.
24. Сторож О. Теоретико-методологічні підходи до вивчення особливостей творчого мислення // Рідна школа. – 2004. – №3. – С. 68-70.
25. Туник Е. Опросник креативности Рензулли. // Школьный психолог. − 2004. – №4 − С.14-17.
26. Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. – Москва – Томск: в Томского ун-та, 1997. − 392 с.
27. Шадрикова В. В.. – М.: Наука, 1991. – 145 с.
28. Шарко В. Д. Сучасний урок: технологічний аспект / Посібник для вчителів і студентів. – К.: СПД Богданова А. М., 2007. – 220 с.
29. Guilford J. The nature of human intelligence. NY., 1968.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.