У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Навчання письма як однієї з форм комунікації на мовних факультетах вищих навчальних закладів
Количество страниц
90
ВУЗ
Год сдачи
2010
Содержание
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………….4
Розділ І. Теоретичні основи вивчення навчання письма як однієї з форм комунікації на мовних факультетах вищих навчальних закладів….8
1.1. Історія досліджень проблеми навчання письма в зарубіжній та вітчизняній літературі………………………………………………………………8
1.2. Письмо як форма комунікації студентів-філологів………………….10
1.3. Лінгводидактичні та психологічні основи вивчення письма студентами мовних факультетів………………………………………………….19
1.4. Проблема мотивації на сучасному етапі викладання
англійської мови…….…………………………………………………………..23
Розділ ІІ. Методика навчання письма студентів мовних факультетів.............................................................................................................29
2.1. Цілі та принципи навчання письма…………………..……….………31
2.2. Лінгвістичний матеріал для письма…………………..……….……...31
2.3. Навчання орфографії…………………………………………………..34
Розділ ІІІ. Розробка методики викладання англійського письма
і писемного мовлення.........................................................................................38
3.1 Дослідження основних видів труднощів, що виникають в процесі навчання письма і методи для їх подолання…………………………….38
3.2 Типологія вправ для студентів в інтенсивному навчанні англійської мови………………………………………………………………………..50
3.3 Формування навиків писемної комунікації на прикладі оформлення типових документів англійською мовою………………………………..59
3.4 Інноваційні методи вивчення англійського письма з використанням сучасних комп'ютерних технологій……………………………………...68
Висновки……………………………….………….…………..………….75
Список використаних джерел…………….………………….……….79
Додатки……………………………………...…………………………….84
Додаток А
Таблиця 3.1.1 Аналіз помилок у творчих роботах студентів з англійської мови……………………...…………………………………84
Таблиця 3.1.2. Аналіз помилок у творчих роботах з англійської мови студентів Тернопільського національного університету ум. Гнатюка………85
Додаток Б
Таблиця 3.2. Список англійських слів для вивчення, в яких студенти найчастіше допускаються помилок…………………..………………….86
Додаток В
Офіційний лист на англійській мові (запит інформації щодо надання послуг)……………………………………………………………...……87
Додаток Г
Таблиця 3.3. Список найбільш уживаних слів для прискорення вивчення англійської мови……………………………………………….89
Додаток Д
Діаграма 3.1. Ефективність інноваційної методики вивчення англійського письма у порівнянні з традиційним способом…………..90
Список литературы
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Арнольд И. В. Лексикология современного английского языка – М., 1993. – 295 с.
2. Арнольд И. В. Основы научных исследований в лингвистике. – М.: Высш. шк., 1991. – 140 с.
3. Арнольд І. В. Стилістика. Сучасна англійська мова. Підручник для ВНЗ, 2002. – 312 с.
4. Артемов В.А. Психология обучения иностранным языкам: Учеб. пособие. – М.: Просвещение, 1969 – 279 с.
5. Бахов І. С. Практикум з граматики англійської мови. – К.: МАУП, 2001. – 136 с.
6. Бацевич Ф.С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2004. – 344 с.
7. Берман И.М. Методика обучения английскому языку. – М.: Наука, 1970. – 230 с.
8. Бех П.О. Англійська мова: Навч. посібник. – 2-е вид. – К.: Либідь, 1993. – 272 с.
9. Бичкова Н.І. Англійська мова: Комунікативний курс: Підруч. для студ. фак. інозем. мов вищ. навч. зак. – К.: Либідь, 2004. - 328 с.
10. Бухбиндер В. А., Китайгородская Г. А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам. – К.: Высш. шк., 1988. – 255 с.
11. Верба Л.Г., Верба Г.В. Граматика сучасної англійської мови. – К.: Логос, 2000. – 352 с.
12. Вишневський О.І. Довідник вчителя іноземної мови. – К.: Радянська школа, 1982. – 152 с.
13. Гринбаум С., Уиткат Дж. Словарь трудностей английского языка. – М.: Лонгман «Русский язык», 1990. – 786 c.
14. Грузинська І.О., Черкаська Є.Б. English Grammar. – К.: Радянська школа, 1955. – 208 c.
15. Демьяненко М.Я., Лазаренко К.А. Основы общей методики обучения иностранным языкам.- К.: Высшая школа, 1976. – 282 с.
16. Державний освітній стандарт з іноземної мови.- К.: Ленвіт, 1998.
17. Деркач А.А. Педагогическая эврыстика.- М.: Педагогика, 1991. – 355 с.
18. Жлуктенко Ю.О. Навчання іноземної мови за методичною системою Ч. Фріза, Г.Ладо.- К.: Вища школа, 1969. – 184 с.
19. Зайцева А.П. Граматика англійської мови в таблицях і схемах. – К.: Логос, 2004. – 112 с.
20. Зацний Ю.А. Розвиток словникового складу сучасної англійської мови. – Запоріжжя: Запорізький ун-т, 1998. – 429 с.
21. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам. – М.: Педагогика, 1991. – 189 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
120
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.