У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Оцінка розвитку галузі зв'язку України в ринкових умовах
Количество страниц 178
ВУЗ Киевская национальная академия
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 1771.doc 
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 Розвиток галузі зв'язку України на сучасному етапі 11
1.1. Функціонування галузі зв'язку в умовах переходу економіки України до ринкових відносин 11
1.2. Економічні особливості ринку послуг зв'язку України 18
1.3. Особливості формування цінової політики у галузі зв'язку 27
РОЗДІЛ 2 Розробка системи аналізу ринку послуг зв'язку 40
2.1. Основні напрями і методи аналізу ринку послуг зв'язку 40
2.2. Особливості дослідження ринку послуг поштового зв'язку. 48
2.3. Формування системи аналізу ринку послуг електрозв'язку 63
2.4. Створення синтезованого методу прогнозування і імітаційної моделі ринку телекомунікаційних послуг 73
РОЗДІЛ 3 Комплексний аналіз ринку послуг електрозв'язку та перспективи його розвитку 83
3.1. Аналіз тенденцій розвитку телекомунікаційного ринку Одеського регіону 83
3.2. Сегментація ринку послуг електрозв'язку 115
3.3. Прогноз розвитку телекомунікаційного ринку 126
3.4. Оцінка впливу мобільного зв'язку на розвиток ринку телекомунікаційних послуг 141
ВИСНОВКИ 147
Список використаної літератури 154
Додатки 162

ВСТУП

На початку третього тисячоліття людство наблизилося до якісно нового витка свого розвитку – побудові інформаційного суспільства, в якому інфраструктура зв'язку грає провідну роль. Зв'язок створює фундаментальну платформу, на яку спирається інформаційне суспільство і економіка майбутніх десятиріч. Вона покликана задовольняти потреби, що ростуть, населення і виробничих структур в сучасних і якісних послугах і засобах зв'язку на основі досягнень науково-технічного прогресу, сучасних способів передачі повідомлень і прогресивних методів управління.
В той же час, технологічне відставання українських телекомунікацій від рівня національних операторів країн з розвинутою економікою, за оцінками фахівців, складає 20-25 років. Основні фонди в більшості своїй фізично є зношеними і морально застарілими - телефонні станції України на 29 % є обладнані декадно-кроковими АТС, 54 % - координатними АТС, 16,9 % доводяться на квазіелектронні і цифрові станції [18]. Відсутній повний спектр сучасних послуг зв'язку, телефонна густина на початок 2003 р. складала 21,3 телефонів на 100 жителів при середньоєвропейському показнику – 52,9 апарат. Крім того, Україна інвестує в галузь тільки 0,3 % ВВП, в той час, як в більшості країн цей показник складає в середньому 3-5% [27].
Лібералізація економіки привела до появи значної кількості операторів зв'язку з недержавною формою власності. Особливо чітко цей процес наголошується в електрозв'язку, що говорити про формування на території України конкурентного телекомунікаційного ринку [1]. Оскільки такий ринок знаходиться у стадії формування, його інфраструктура ще не до кінця сформована, внаслідок чого ринкові механізми багато кого працюють недостатньо повноцінно. Зокрема, дослідження ринку послуг зв'язку проводяться кожним оператором окремо і не в повному об'ємі, тобто не розроблений єдиний підхід до проведення аналізу ринку послуг зв'язку. Існуючі підходи задовольняють деякі потреби окремих операторів в отриманні інформації про стан ринку послуг зв'язку, але не можуть служити базою для аналізу ринку послуг зв'язку України.
Проблеми створення і розвитку ринку в цілому, а також питання аналізу телекомунікаційного ринку України зокрема, постійно привертають увагу вчених економістів. Ці питання розглядаються в наукових працях таких вітчизняних і зарубіжних учених, як: М.І. Котлубай, Ф.З. Мардаровській, Тобто Тіханова, Е.Н. Стрельчук, Н.А. Князева, В.Н. Орлів, Е.Е. Володіна, А. Гилл, А. Джіпп, Л. Беркман і інші. Ці учені привнесли багато ведучих ідей, які були використані при формуванні і розвитку телекомунікаційного ринку різних країнах. Але існує ряд невирішених проблем, головній з яких є відсутність єдиного підходу до аналізу ринку послуг зв'язку.
Актуальність теми. Аналіз рику послуг зв'язку – це сфера діяльності, що з'явилася одночасно з формуванням телекомунікаційного ринку в Україні. До появи ринкових відносин в галузі проводилися різні дослідження окремих проблем, проте, їх не можна назвати комплексним аналізом. Це найімовірніше, дослідження існуючого положення в галузі, які здійснювалися фрагментарно, в контексті окремих проблем, які не давали повної характеристики основних параметрів роботи оператора на ринку. В цьому зв'язку важливою вимогою до системи аналізу ринку послуг зв'язку є її універсальність і можливість застосування для конкретних досліджень окремого оператора, який зможе використовувати або всю систему, або ту частину, яка необхідна для вирішення його поточних проблем в контексті розвитку всього ринку. Крім того, існує проблема недостатності початкової інформації про основні параметри функціонування ринку. В цій зв'язку системний підхід, що розробляється, повинен бути побудований так, щоб відсутність деяких даних не завдавала збитку результатам дослідження.
Слід помітити так само, що кожний регіон України характеризується своїми особливостями функціонування (кількість операторів зв'язку, інтенсивність промислового виробництва, кількість міського і сільського населення і ін.). З цієї причини необхідно ураховувати ці особливості в ході розробки системи аналізу ринку. Такий індивідуальний підхід на основі комплексної системи зможе спростити задачі кожного оператора зв'язку шляхом скорочення об'ємів їм досліджень, що проводяться, і тому є важливою задачею для складання планів функціонування оператора на конкретному ринку в кон'юнктурних умовах, що склалися.
Існуючі в розвинутих країнах методики аналізу ринку, що приводиться в науковій і галузевій літературі, не підходять для прямого пристосовування до умов ринку послуг зв'язку України із причин багато кого. Найзначущішій з них є те, що вони розроблені для ринку, що вже склався, який характеризується задоволеністю споживачів в послугах зв'язку, майже повною відсутністю вільних ніш на ринку і іншими чинниками, характерними для насиченого ринку. Тому в цих методиках акценти робляться на дослідження таких аспектів, як рівень конкуренції, додаткові послуги, сервіс, просування і інші критерії розвинутого ринку [17, 19, 32, 41, 43, 47, 88, 93]. В наших умовах, коли національний ринок зв'язку знаходиться у стадії розвитку, не можна говорити про застосування методики дослідження, розробленого для розвинутого ринку.
Методики, розроблені в країнах СНГ, зокрема, в Росії також не прийнятні для застосування в Україні. По-перше, їх невчинені, що викликане етапом становлення ринкових відносин і нестабільністю экономико-политической ситуації, при якій ринок послуг зв'язку розвивається нерівномірно. По-друге, існують значні відмінності в геополітичній структурі країн. За площею Росія майже в 30 разів більше України, що значно ускладнює формування єдиного системного підходу. Тому там перевага віддається дослідженням на федеральному рівні, що для України недоцільно [10, 12, 21, 31, 45, 90].
Вивчення у галузі зв'язку України досліджень, що проводяться, ринку показав, що більшість з них проводяться кожним оператором окремо, і вони не завжди є результатом наукового обгрунтованого підходу, що приводить до помилкових висновків, які у свою чергу можуть негативно вплинути на функціонування оператора [18, 46, 57, 79, 80]. Такий підхід дозволяє операторам здійснювати свою діяльність, але не може охоплювати всю ринкову ситуацію у взаємозв'язку і взаємовпливі. Тобто, дослідження, що проводяться, направлені на задоволення поточних потреб кожного оператора і не охоплюють весь комплекс чинників, що впливають на роботу оператора в конкурентному ринковому середовищі. Крім того, такий підхід не задовольняє загальнодержавні і галузеві інтереси, пов'язані з необхідністю повноцінного комплексного маркетингового дослідження ринку послуг зв'язку. Така методика повинна ставити своєю кінцевою метою розробку напрямів подальшого розвитку всієї галузі зв'язку з урахуванням впливу на неї внутрішніх і зовнішніх чинників (ВВП, інфляційні процеси, інвестиційна діяльність і т.д.).
Відсутність єдиного підходу приводить до висновку, що необхідно розробити комплексну методику, що дозволяє аналізувати діяльність оператора на ринку послуг зв'язку у взаємодії з діяльністю конкуруючих операторів і загальною економічною ситуацією в країні. Дана методика повинна включати етап прогнозування і моделювання діяльності оператора на ринку послуг зв'язку.
Результати проводиться за допомогою розробленої системи аналіз можуть бути використаний для складання програми розвитку галузі, її інтеграції в загальноєвропейський і світовий телекомунікаційний простір, для виявлення перспектив розвитку кожного оператора на національному ринку послуг зв'язку, а так само можливості і доцільності упровадження і розвитку нових операторів.
Перераховані напрями дослідження обумовлюють актуальність розгляду питань, пов'язаних з розробкою комплексної системи аналізу ринку послуг зв'язку України.
Динамічні процеси суспільних перетворень, реформування економічних відносин і проблема інтеграції України в загальноєвропейський телекомунікаційний простір, а так само недостатнє теоретичне обгрунтовування ряду науково-методичних проблем аналізу галузі зв'язку обуславливают об'єктивну необхідність розробки і розвитку теоретичних і методологічних підходів до розробка комплексної системи аналізу ринку послуг зв'язку. Цим обуславливается актуальність даного дослідження і його науково-практичне значення.
Ціль і задачі дослідження. Ціллю дипломної роботи є розробка комплексної системи аналізу ринку послуг зв'язку в умовах пристосовування телекомунікаційної мережі України до умов ринкового середовища.
Реалізація поставленої цілі визначила необхідність рішення наступних задач:
 систематизувати сучасні проблем розвитку галузі зв'язку України, визначити особливостей функціонування галузі в ринкових умовах;
 визначити вплив техніко-економічних особливостей галузі зв'язку на її сучасне функціонування, виявити особливості цінової політики поштової і електрозв'язки як одного із значних чинників ринкового господарювання;
 теоретично обгрунтувати і сформувати концептуальний підхід до системного аналізу ринку послуг поштової і електрозв'язки;
 удосконалити підходи до прогнозування ринку послуг зв'язку;
 розробити імітаційну модель ринку послуг електрозв'язку з урахуванням впливу зовнішніх і внутрішніх чинників;
 обгрунтувати і розробити основні напрями подальшого розвитку ринку зв'язку.
Об'єктом дослідження є методи оцінки розвитку галузі зв'язку України в ринкових умовах.
Предметом дослідження є теоретичні і методичні проблеми формування ринку послуг зв'язку.
Методи дослідження. Методологічну основу дипломної роботи складають методи і прийоми наукового дослідження, а також сучасні теорії ринкової економіки. Системний підхід використаний при в ході аналізу ринку послуг зв'язку. Метод узагальнення застосований для систематизації техніко-економічних особливостей галузі, статистичне групування використано для класифікації початкових даних дослідження. Результати дослідження надані за допомогою методів порівняння економічних показників і графічного відображення. Математичні і експертні методи прогнозування використані для удосконалення методики прогнозування ринку послуг зв'язку.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці комплексної системи аналізу ринку послуг зв'язку з урахуванням впливу внутрішніх і зовнішніх чинників.
Найзначніші наукові результати дипломного дослідження полягають в наступному:
- з позицій комплексного підходу до аналізу ринкових відносин виділені найважливіші проблеми розвитку ринку послуг зв'язку на етапі глобалізації і входження України в світовий телекомунікаційний простір;
- є виявлений і є систематизований особливості сучасного ринку послуг зв'язку України;
- вперше для формування цінової політики в електрозв'язку запропоновано використовування методу «цін стель» і розроблені тарифні плани;
- обгрунтована істотна різниця у функціонуванні ринків поштової і електрозв'язки, розроблені підходи до аналізу цих ринків в сучасних умовах;
- на базі застосування наукових прийомів системного підходу розроблена комплексна система аналізу ринку послуг зв'язку; доведено, що імітаційне моделювання повинне бути складовою частиною системного аналізу телекомунікаційного ринку;
- вдосконалені підходи до розробки прогнозів подальшого розвитку операторів в умовах обмеженості початкової інформації шляхом синтезу статистичних і експертних методик прогнозування;
- вперше визначений рівень впливу операторів мобільного зв'язку на ринок послуг електрозв'язку, обгрунтовані шляхи подальшого розвитку і взаємодії цих ринків.
Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використовування розробленої системи дослідження для здійснення аналізу як в контексті проблем окремого оператора, так і в масштабі області або регіону. Результати такого аналізу надають можливість розробки комплексу взаємозв'язаних організаційних, фінансово-економічних, виробничо-технічних і соціальних заходів, направлених на підвищення ефективності функціонування кожного оператора зв'язку на ринку телекомунікації України.
Список литературы ПРИ РОБОТІ НАД ДИПЛОМНОЮ РОБОТОЮ БУЛИ ЗРОБЛЕНІ ТАКІ ВИСНОВКИ:
1. В Україні формується ринок послуг зв'язку, який є важливою і соціально значущою частиною всього ринкового комплексу країни. Не дивлячись на безліч проблем, пов'язаних з переходом на нові принципи господарювання, зв'язок є однією з небагатьох прибуткових галузей України.
Як і будь-який інший, ринок послуг зв'язку вимагає свого вивчення і аналізу. В Україні ще не розроблена єдина методика аналізу ринку послуг зв'язку. Дослідження, що проводяться, задовольняють потреби окремих суб'єктів ринку, але не дають повну картину роботи галузі. Отже, розробка системного підходу до аналізу ринку послуг зв'язку є важливою задачею, рішення якої обуславливает успішний розвиток і функціонування галузі зв'язку.
2. Галузі зв'язку властиві специфічні особливості, які накладають відбиток на весь виробничий процес в цілому і кожну його складову, зокрема:
 висока трудомісткість і низький рівень механізації і цифровизации мережі обуславливает високий рівень тарифів;
 нерівномірність надходження навантаження обуславливает необхідність здійснення спеціальних заходів по її перерозподілу з метою скорочення витрат на додаткове устаткування і робочу силу;
 нерозривний зв'язок оператора із споживачем спричиняє за собою необхідність постійного вивчення попиту;
 підвищені вимоги до якості послуг вимагає постійних капітальних витрат на модернізацію устаткування і мереж зв'язку, яке на сьогоднішній день неможливе без додаткових інвестицій в галузь.
3. Існуючі в галузі тарифи є спадкоємцями старої тарифної політики. До цього дня існують завишені тарифи на деякі послуги зв'язку, а так само збиткові сфери діяльності із заниженими тарифами. Тарифи лише в незначному ступені ураховують рівень якості практично по всіх видах послуг зв'язку.
При виборі методики формування тарифів необхідно ураховувати не тільки витрати операторів, але і ринкові чинники. Оптимальним методом для встановлення цін на усулги зв'язку в умовах формування ринку послуг зв'язку є метод «цін стель». Перевага пропонованого методу полягає в тому, що тарифи в цьому випадку є по своїй суті рівноважною ринковою ціною, ураховуючий потреби держави, витрати і інтереси оператора зв'язку, а також можливості споживачів. Даний метод викличе появ цінової конкуренції в рамках «корзини цін», що позитивно позначиться на подальшому формуванні ринку.
Запропонована методика формування тарифів на послуги електрозв'язку, ураховуюча рівень якості послуг.
4. Запропонований індивідуальний підхід до системного аналізу ринків поштових і телекомунікаційних послуг. Є розроблений і є запропонований система аналізу телекомунікаційного ринку, яка відрізняється від існуючих методик аналізу ринку, по-перше, пристосовуванням до конкретного ринку послуг електрозв'язку, по-друге, наявністю етапу імітаційного моделювання ринку і, по-третє, формуванням прогностичної моделі ринку за допомогою розробленої синтезованої методики.
5. На підставі розробленого системного підходу здійснений системний аналіз ринку послуг електрозв'язку Одеського регіону. Визначено, що електрозв'язок в досліджуваному регіоні найбільш розвинутий порівняно з іншими видами зв'язку, і є представлений найбільшою кількістю операторів. Відзначено, що даний ринок представлений всіма формами власності – державній, колективній і приватній.
Проведений розподіл операторів регіону по сферах діяльності. Виявлено, що тільки Одеська дирекція Укртелеком надає споживачам весь комплекс послуг телефонного зв'язку. Звернуто увагу на те, що тільки «Укртелеком» надає послуги сільського зв'язку. Приведені заходи по залучення недержавних операторів до роботи на цьому сегменті ринку.
Аналіз ринку послуг міжміського і міжнародного зв'язку показало, що в цій сфері діяльності відсутня цінова конкуренція. Оператори збільшують свою частку ринку шляхом підвищення якості або надання додаткових видів послуг. Іншим шляхом завоювання ринку є надання даних послуг вузької категорії споживачів.
6. Для оцінки ринкових можливостей оператора запропонована розробка коефіцієнта, який базується на відношенні ціни на установку до узагальненого індексу якості, який складається з суми таких показників, як терміни установки, якість ліній і станційного устаткування, додаткові послуги і інше. Набір критеріїв може змінюватися залежно від вимог до якості даного виду послуг зв'язку. Обгрунтована необхідність розробки комплексу заходів по підвищенню попиту на основі формування більш гнучкої системи ціноутворення.
7. Виявлені значні відмінності в структурі виробничих витрат операторів. Для визначення доцільності змісту каналів зв'язку запропоновано проведення порівняльного аналіз доходів Укртелеком, отриманих за аренду засобів передачі і як платня за доступ до мережі і витрат на зміст мереж і засобів зв'язку. Подібний аналіз дозволить оцінити економічну ефективність володіння каналами. Висунуто припущення про продаж частини лінійних і станційних споруд недержавним операторам, що дозволить поліпшити якість послуг і лінійних споруд шляхом залучення зацікавлених інвесторів.
8. Обгрунтована недоцільність довгострокового прогнозування. Запропонована методика прогнозування, заснована на комбінуванні математичних і експертних методів. Суть методики полягає в тому, що дані, отримані в результаті математичного прогнозування піддаються обробці експертами, які складають оптимістичні і песимістичні оцінки розвитку об'єкту. Середні оцінки приймаються як найвірогідніші. Подібна методика дає найдостовірніші результати прогнозу в умовах обмеженості початкової інформації.
Як апробація методики проведено прогнозування розвитку ринку послуг зв'язку аналізованого регіону. Визначено, що Укртелеком зберігатиме домінуюче положення на ринку послуг електрозв'язку, але частка, займана їм на цьому ринку, знизиться на 5,5 %. Ряд недержавних компаній збільшать займані ними частки ринку, за рахунок захоплення тієї частини ринку, яку втратить Укртелеком. Цей факт свідчить про подальше посилення впливу недержавних операторів на телекомунікаційному ринку, а також про посилення, що прогнозується, конкуренції з боку цих операторів.
9. Відзначений вплив, що росте, на структуру і функціонування телекомунікаційного ринку операторів мобільного зв'язку. Подальший розвиток на ринку послуг зв'язку цих операторів неминуче приведе до деякого відтоку користувачів стаціонарного електрозв'язку. Не дивлячись на високу вартість цього виду послуг, кількість абонентів неухильно ростиме темпами, що значно перевищують зростання абонентів електрозв'язку. Унаслідок дії ряду економічних законів, що впливають на розвиток ринку, доведено, що не відбудеться істотного відтоку споживачів від електрозв'язку до операторів мобільного зв'язку.
10. Виявлена взаємозалежність між якістю послуг мобільного зв'язку, тарифами на них і кількістю користувачів. Визначено, що для подальшого розвитку стільникового зв'язку в регіоні необхідно поліпшувати технічні характеристики устаткування і упроваджувати новий стандарт CDMA, який дозволить істотно понизити вартість послуг. Це приведе до збільшення кількості користувачів, зростанню доходів, і, як наслідок до появи додаткових засобів на поліпшення якості послуг і розширенню зони покриття. На підставі цього запропоновано розвивати сільський зв'язок за рахунок засобів мобільної комунікації.
11. В результаті узагальнення даних, отриманих в ході системного аналізу і прогнозу, складений оптимальний цільовий план розвитку телекомунікаційного ринку регіону. Розроблений план функціонування ринку включає не тільки внутрішні ринкові чинники і прогнозні показники, але і дозволяє оцінювати вплив зовнішніх чинників. Пропонована модель призначена для ухвалення управлінських рішень з питань визначення оптимальних шляхів розвитку оператора на ринку, доцільності і можливості упровадження на ринок нових операторів і т.д.
Подібний аналіз телекомунікаційного ринку має практичну цінність, оскільки дає можливість одержувати інформацію про можливе функціонування ринку при впливі на нього безлічі існуючих чинників, а також є універсальним способом рішення управлінських задач за допомогою математичного моделювання.
Результати даного дипломного дослідження можуть служити базою для подальших наукових досліджень по таких напрямах:
– дослідження впливу операторів мобільного зв'язку і Інтернет-провайдерів на розвиток і функціонування ринку послуг електрозв'язку.
– прогнозування впливу приватизації державних операторів ВАТА «Укртелеком» і УГППС «Укропчта» на структуру ринку і якість надання послуг зв'язку.
– виявлення впливу інфраструктури регіону і загальносвітових тенденцій на основні параметри функціонування ринку послуг зв'язку;
– аналіз рівня ризику підприємницької діяльності на телекомунікаційному ринку;
– визначення перспективних напрямів інвестування, розробка методики пошуку стратегічного інвестора.
Ці і багато хто інші дослідження можуть бути здійснений в рамках подальших наукових розробок на базі даної дипломної роботи.
Дослідження сучасного стану сфери послуг зв'язку України на етапі глобалізації і подальшого розвитку ринкових відносин породжує необхідність формування системного підходу до аналізу цієї проблеми. В дипломній роботі приведено теоретичне обгрунтовування і нове рішення наукової задачі розвитку і поглиблення концептуальних основ і методологічної бази системного аналізу телекомунікаційного ринку в тісному взаємозв'язку з розвитком зв'язаних ринків і загальною ситуацією в країні.
Інтегральний науковий результат дипломного дослідження знайшов свою конструктивну реалізацію в комплексі концептуально-методологічних положень щодо принципів і підходів до системного аналізу ринку послуг зв'язку, що є реальний внесок в розвиток і поглиблення ринкових перетворень у галузі зв'язку і кроком на шляху інтеграції України в світовий телекомунікаційний простір.


1. Абольников Ю. Интервью з Міністром зв'язку України Д. Худолеем // Інформатика і зв'язок, 11.10.1998. – З. 1-3.
2. Азіатсько-тихоокеанський регіон: на бурхливих хвилях розвитку (Зарубіжний досвід) // ДК Зв’язок. - 2001. - № 4. – З. 7.
3. Аргунов Ю., Голубіцкая Е. Взаимосвязь тарифної політики і інвестиційної стратегії акціонерних суспільств електрозв'язку. // Вісник зв'язку (International). - 2000. - № 3. – З. 14-18.
4. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теорія економічного аналізу. – М.: Фінанси і статистика, 1995. – 288 з.
5. Балканов И.Г. Діалектика телекомунікаційних технологій. // Вісник зв'язку. - 2000. - № 9. – З. 82-87.
6. Болдин В.Н., Жигульская Г.М. Тарифна політика в області електрозв'язку // Вісник зв'язку. – 1998. - №4. – З. 52-58.
7. Бутенко Б.П., Коршунов В.В., Мамзелев И.А., Мицкевич В.А. Технологічні процеси в поштовому зв'язку. –М.: «Радіо і зв'язок», 2000.–294 з.
8. Булгак В.Б. і ін. Про задачі подальшого вдосконалення організаційної політики галузі «Зв'язок» РФ. // Вісник зв'язку. – 1999. - № 7. – З. 3-10.
9. Бутенко Б.П. Реформа пошти: світовий досвід. // Вісник зв'язку. – 1998. - № 11. – З. 8-10.
10. Васильева Н.Е, Козлова Л.И. Формування ціни в ринкових умовах. – Москва. - АТ «Бізнес - школа», 1997. – 248 з.
11. Вишневский А.А. Економіка зв'язку. - М.: Связьіздат, 1961г. - 280 з.
12. Володина Е.Е. Методологічні принципи і особливості ринкового ціноутворення в області поштового зв'язку. / Москва, 1998. - З. 29-38. Деп. у ВІНІТІ № 2076-св.
13. Володина Е.Е. Методичні основи вивчення ринку і ціноутворення в поштовому зв'язку: Автореферат дисертації на здобуття ученей ступеня кандидата економічних наук. – Москва, 1999 р. - 18 з.
14. Горелик М.А. Економічні проблеми підвищення ефективності. - М.: Радіо і зв'язок, 1985 р. 156 з.
15. Голобков С.О. Реструктуризація: цілі, зміст, результати / Державній інформаційний бюлетень про приватизацію. – 1998. - №8. – З. 15-16.
16. Гранатуров В.М. Вдоськоналення взаємних розрахунків за послуги міжнародного та міжміського зв’язку. // Зв’язок. - № 1 (7). - 1999 р. - З. 24.
17. Грейсон Дж. До. мл., О’Делл К. Американский менеджмент на порозі ХХІ століття : Пер. з англ. / Авт. предисл. Б.З. Мільнер. – М.: Економіка, 1993. – 319 з.
18. Гранатуров В.М., Шевчук О.Б. Різіки підприємницької діяльності: Проблемі аналізу. – К.: Зв?язок, 2002. – 152 з.
19. Діхтль Е., Хершенг Х. Практический маркетинг. Навчальний посібник / Пер. з йому. - М.: Вища школа., 1997 р. – 255 з.
20. Деркаченко І. Таріфна політика Укрпошті – невід’ємна частина загальної стратегії розвитку поштового зв’язку України. // Поштовій вісник. - № 22. - 2002. - З. 3.
21. Завьялов П.С., Демидов В.Е.. Формула успіху: маркетинг (сто питань – сто відповідей, як ефективно діяти на зовнішньому ринку). – 2-е изд., перераб . і доповнене. – М.: Міжнародні відносини, 1993. – 416 з.
22. Займановский С.Г. Короткий англо-російський і російсько-англійський словник / Під ред. А.В. Літвінової. – 25-е, стереотип. изд. – М.: Русявий. яз., 1985. – 464 з.
23. Закон України «Про зв'язок». // Зв’язок. - № 1. - 1997. - З. 3-19.
24. Захарченко М.В., Князева Н.А., Горелкина С.Б., Стрельчук Е.Н. Системний аналіз підприємств зв'язку: Навчальний посібник. – Одеса. - ЗАГАСНУВ, 1998. – 66 з.
25. Звіт про науково-дослідну роботу «Розробка методики розрахунку витрат на послуги поштового зв’язку»; № держ. реєстрації 0198U007496. – Одеса. – УДАЗ, 2001. – 84 з.
26. Звіт про науково-дослідну роботу «Комплексній аналіз стану та перспектив розвитку ринку послуг електрозв’язку на території регіону»; № держ. реєстрації 0199U004168. - Одеса. - УДАЗ, 2002. – 90 з.
27. Зліва З. Мрії про мільярди для галузі зв’язку // ДК – Зв’язок. - № 25. - 2000. – З. 2.
28. Злива З. «...плюс телефонізація всієї країни.» // ДК-Зв’язок. - № 1. - 1999.- З. 3.
29. Інструкція по місцевій і міжміській телефонній службі. МСЕ - Т. / Женева, 1995. - 57 з.
30. Дослідження операцій. / Під ред. Дж. Моудера, С. Элмаграби М.: Мир, 1981. - 189 з.
31. Камаев В.Д. і колектив авторів. / Підручник по основах економічної теорії (економіка). – М.: «ВЛАДОС», 1996. – 384 з.
32. Карлоф Б. Деловая стратегія: Пер. З англ./ Науч. редактор і автор послесл. В.А. Приписнов . – М.: Економіка, 1993. – 239 з.
33. Кінах А. Зв’язок – це актуально // ДК – Зв’язок. – № 32. - 1999. – З. 6.
34. Князева Н.А., Горелкина С.Б., Зименко А.В. Методи прогнозування об'ємів послуг і тарифів поштового зв'язку / Праці науково-практичної конференції «Стратегія входження України у світовій інформаційний простір». – К.: 1999. - З. 253-260.
35. Князева Е. А. Деякі аспекти формування цінової політики у сфері маркетингу послуг зв’язку // Зв’язок. - № 3 ( 13 ). - 2000. - З. 19.
36. Князева Е. А. Про інтеграцію України в загальноєвропейський телекомунікаційний простір // Зв’язок. - № 4 (14 ). - 2000. - З. 27.
37. Князева Е.А. Деякі аспекти міжнародного досвіду в області тарифікації послуг зв'язку // Спеціалізований випуск матеріалів конференції «Проблеми управління і економічного розвитку підприємств зв'язку – Экономика’99». - ЗАГАСНУВ. - Одеса, 2001. – С.44-47.
38. Князева Е. А. Маркетинг як інструмент формування цінової політики підприємства зв'язку в нових умовах господарювання // Збірка наукових праць за матеріалами третього Міжнародного молодіжного форуму «Радіоелектроніка і молодь в XXI столітті». (в 2-х частинах). Доклад. ХТУРЕ. - Харків, 2001. - З. 467-470.
39. Князева Е. А., Щуровськая А. Ю. Методы і моделі, що використовуються для формування політики ціноутворення у галузі зв'язку // Перший Міжнародний молодіжний форум «Електроніка і молодь в XXI столітті». Тез. докл. - ХТУРЕ. - Харків, 1999. - З. 49.
40. Князева Е. А., Щуровськая А. Ю. Формирование цінової політики у галузі зв'язку // Праці IV Української конференції з автоматичного управління «Автомата - 97», т. 4. - Черкасси, 1999. - З. 58.
41. Котлер Ф., Армстронг Р., Сондерс Д., Вонг В. Основи маркетингу : Пер.с англ. - 2-е европ. изд. - К.; М.; СПб.: Іздат. будинок «Вільямс», 2000. - 1056 з.
42. Концепція розвитку національних ятерів електричного і поштового зв’язку загального користування і формування ринку послуг зв’язку в України до 2010 долі (Редакція 2). – К.: Міністерство зв’язку України, 1999. – 36 з.
43. Котлер Ф. Основы маркетингу. - М.: Прогрес, 1990. - 520 з.
44. Кузовкова Т.А., Гарайкина Г.И., Володина Е.Е. Принципи ціноутворення на послуги поштового зв'язку: про. инф. - М.: ЦНТІ «Інформсвязь«, 1998. - З. 37.
45. Курс перехідної економіки: Підручник для Вузів / Під ред. акад. Л.І. Абалкина. – М.: ЗАТ «Фінстатінформ», 1999. – 640 з.
46. Липатов А.Ю. Демонополізація галузі: ринки послуг. // Вісник зв'язку. – 1997. - № 11. - З. 5-7.
47. В Макконел Кемпбелл Р., Брю Стенлі Л. Економікс: Принципи, проблеми і політика. В 2 т. : Пер. з англ. 11-го изд. – М.: Республіка, 1994. - 413 з.
48. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоурі Ф. Основы менеджменту: Пер. з англ. - М.: «Справа», 1994.- 702 з.
49. Методичні рекомендації по розробці цінової політики підприємства. Наказ Мінекономіки РФ від 01.10.97 № 118. // «Маркетинг в Росії і за рубежем». - № 1. - 2000. - З. 22-30.
50. Методичні рекомендації для визначення собівартості послуг поштового зв'язку на рівні УФПС. - Москва, 2000. - 39 з.
51. Методичні вказівки по розробці тарифів на послуги зв'язку. - М.: ЦНІЇС, 1994. - 35 з.
52. Нестеренко Н. Приватизация зв'язки України: від долі не підеш / Телеком. – 1999. – № 2. – З. 4-11.
53. »Норматіві чисельності виробничого штату районних та міських вузлів зв’язку». - К.: УДППЗ «Укрпошта», в 1998 р. – 39 з.
54. »Норматіві чисельності виробничого штату поштамтів і відділень зв’язку». - К.: УДППЗ «Укрпошта», в 1999 р. – 54 з.
55. »Норматіві чисельності виробничого штату призалізничних поштамтів, відділень перевезення пошти». - К.: УДППЗ «Укрпошта», в 1999 р. – 32 з.
56. Орлов В.Н., Дощечкина О.А., Захарченко Л.А. Методичні рекомендації по формуванню тарифів на послуги поштового зв'язку // Збірка наукових праць «Інформатика і зв'язок». – Київ. – Техніка. - 1999. - 243 з.
57. Панаріна Н. Зворотний зв’язок (статистичні данні про рівень телефонизації в Україні) // ДК-Зв’язок. - № 11. - 2000. - З. 3.
58. Пащенко С. Проблемы ціноутворення на послуги поштового зв'язку // Зв’язок. - № 12 (47). - 2000. - З. 17-20.
59. Петрова И. Будущее Зв'язок-банка // Вісник зв'язку. – 1997. - № 7. – З. 5-6.
60. Підсумки роботи УДППЗ «Укрпошта» за 2000 - 2003 роки. - 32 з.
61. Подгородецкий И.А., Соловейчик Л.М., Срапионов О.С., Сергейчук К.Я. Економіка зв'язку. – М.: «Зв'язок», 1967. - 384 з.
62. Потапова-Синько Н.Е., Вуйцик Л.Н., Языкова Т.М. Аналіз попиту і пропозиції в умовах ринкових відносин. Одеса. – ЗАГАСНУВ, 1998. - 25 з.
63. Прокопенко О.Н., Кудашов В.И. До питання про приватизацію в науково-технічній сфері // Сб. науч. праць за матеріалами ІІІ-го Міжнародного науково-технічного молодіжного форуму "Радіоелектроніка і молодь в XXI столітті". - ХТУРЕ. - Харків, 2001. - З. 339-342.
64. Потапова-Синько Н.Е., Князева Е.А., Вуйцик Л.Н., Отливанская Г.А. Підхід до ухвалення рішення про перспективу функціонування виробництва // Зв’язок. - № 3. – 2001. - З. 17-19.
65. Попова А.В. Теорія і організація американського менеджменту. - М.: Ізд-во МГУ, 1993. – 152 з.
66. Наказ Державного Комітету зв'язку України від 24 лютого 2000 року про внесення змін і доповнень до граничних тарифів на основні послуги зв'язку. // «Вечірня Одеса». - № 41. - 2000 р.
67. Предпроєктноє дослідження ринку телефонних послуг. // Вісник зв'язку. – 1999. - № 1. - З. 11-15.
68. Проживальский О.П. «Реформа у галузі зв'язку України» / Міністерство зв'язку України. – Київ. - 1996. - 31 з.
69. Разговоров А.В., Кузовкова Т.А. Статистика зв'язку: Підручник для Вузів. - М.: Радіо і зв'язок, 1993. - 344 з.
70. Реструктуризація підприємства // Бізнесинформ. – 1999. - № 10. - З. 38-40.
71. Резникова Н., Нгуєн Хоай Ань. Ціноутворення з урахуванням попиту на послуги // Вісник зв'язку International. – 2000. - №2 - С.17-26.
72. Ривок в ринкову економіку. Реформи в Україні: погляд зсередини: Пер. з йому. / Під ред. Л. Хоффмана і А. Зіденберга. – Київ: УАННП «Фенікс», 1999. - 24 з.
73. Савицкая Г.В. Аналіз господарської діяльності підприємства / Навчальний посібник. - ІП «Екоперспектіва». - Мінськ, Москва, 2000. – 491 з.
74. Савченко Н.Ф. Підвищити свій рейтинг // Вісник зв'язку. – 1997. - № 7. – З. 10-12.
75. Сучасний маркетинг / В.Е. Хруцкий, І.В. Корнєєва, Е.Е. Автухова. Під ред. В.Е. Хруцкого. - М.: Фінанси і статистика, 1993. – 256 з.
76. Довідник по послугах зв'язку. - М.: Зв'язок, 1999. - 192 з.
77. Спасский И.Д.. Титенко В.Ф. Єство статистичного моделювання // Сб. наукових праць за матеріалами ІІІ-го Міжнародного науково-технічного молодіжного форуму "Радіоелектроніка і молодь в XXI столітті". - ХТУРЕ. - Харків, 2001. – З. 475-478.
78. Срапионов О.О. Питання економіки зв'язку в умовах нової системи господарювання. - М.: «Зв'язок», 1972. - 256с.
79. Старовойтова Г.В. Передумови і тенденції застосування концепції маркетингу у сфері поштового зв'язку. // Збірка наукових праць «Інформатика і зв'язок». Одеса: 1998. - З. 46-48.
80. Стрельчук Е.М., Горелкина С.Б., Бобровничая Н.С., Богатырева Л.Д. Маркетинг і менеджмент у сфері телекомунікацій (навчальний посібник). – Одеса. – ЗАГАСНУВ, 1998 р. - 45 з.
81. Тарифна політика в області зв'язку. Існуючі системи тарифів (досвід зарубіжних країн). Аналітична довідка / Інформационно- аналітичний центр Міністерства зв'язку України. Одеський науково-дослідний інститут зв'язку. Одеса, 1997. - 60 з.
82. Теорія прогнозування і ухвалення рішень: Навчань. Допомога / Під. Ред. С.А. Саркисяна. – М.: Вища школа, 1999. - 351 з.
83. Теорія статистики: Підручник / Під ред. Р.А. Шміойлової. – М.: Фінанси і статистика, 1998. – 464 з.
84. Узилевский В.А. Інформатизація – база нетрадиційних послуг. // Вісник зв'язку. – 1999. - № 8. - З. 24-25.
85. Філіпова О. Спочатку реформується структура. // Діловий кур’єр зв’язок. – 1999. - № 30-31.
86. Хелфет Є. Техніка фінансового аналізу / Пер. з англ. Під ред. Л.П. Беліх. – М.: Аудит, ЮНІТІ, 1998. – 663 з.
87. Хефекойзер Х.В. Інтеграція держав Західної Європи в рамках ЄС в області телекомунікацій // ДК-Зв’язок України. – 1999. - № 15-17.
88. Хоськінг А. Курс підприємництва: Пер. з англ. - М.: Міжнародні відносини, 1995. - 352 з.
89. Худолій Д. Зроблено багато, але цього недостатньо. // Діловий кур’єр Зв’язок. – 1999. - № 30-31.
90. Ціноутворення і ринок. / Під ред. Пунина Е.И., Рычкова С.Б. М.: Прогрес, 1994. - 265 з.
91. Еклунд К. Эффективная економіка – шведська модель: Переклад з швед. / Авт. предисл. В.В. Попів, Н.П. Шмельов; науч. ред. А.М. Вовків. – М.: Економіка, 1993. – 349 з.
92. Економічний аналіз і прогнозування діяльності підприємств і організацій. З.Н. Соколовськая, М.Р. Ковбасюк, М.В. Дерен / Під ред. доктори экон. наук, акад. А.С. Редькина. – Одеса: ОЦНТіЕІ; ОКФА, 1997. – 144 з.
93. Економікс: англо-російський словник - довідник / Е. Дж. Долан, Б.І. Доменко. – М.: Блакить, 1996. – 554 з.
94. Економіка зв'язку: Підручник для Вузів / В.Н. Орлів, Н.Е. Потапова-Синько, В.М. Гранатуров, Н.П. Спільная, О.І. Філіпова, А.П. Чухлиб – Одеса. - ЗАГАСНУВ, 2000 – 331 з.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600
Скачать бесплатно 1771.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.