У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Облік і аналіз доходів та видатків бюджетних установ
Количество страниц 91
ВУЗ Черниговский государственный институт экономики и управления
Год сдачи 2010
Содержание Вступ
Розділ 1. Призначення кошторису виконання доходів та видатків бюджетних установ
1.1 Теоретична сутність доходів та видатків
1.2 Загальні норми діяльності бюджетних установ
1.3 Характеристика економічної діяльності ЧДІЕіУ
Розділ 2. Облік доходів та видатків установи
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку доходів і видатків бюджетних установ
2.2. Особливості обліку доходів та видатків в ЧДІЕіУ
2.3. Бюджетна класифікація доходів та видатків
2.4. Облік фінансування, грошових коштів і видатків
2.5. Автоматизація бухгалтерського обліку
Розділ 3. Аналіз кошторису доходів та видатків
3.1. Аналіз бюджетних асигнувань
3.2. Аналіз основних засобів
3.3. Аналіз матеріальних ресурсів
3.4 . Аналіз використання кошторису спеціального фонду бюджету
3.5. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку доходів та видатків
Висновки
Список використаних джерел
Додатки

Вступ

Суспільству необхідні організації, що вирішують проблеми, якими не
займаються суб’єкти підприємницької діяльності, оскільки це не приносить прибутку.
Об’єктом дослідження дипломної роботи і є Чернігівський державний інститут економіки і управління (далі - ЧДІЕіУ). ЧДІЕіУ є бюджетною установою. Бюджетна установа – організація, яка, як правило, не має власного прибутку (прибуткової бази) і утримується за рахунок бюджету по щорічно складених кошторисах видатків певної установи. В кошторисах відображаються і напрям використання коштів по видах витрат, і поквартальний їх розподіл.
Предметом дослідження виступає діяльність бюджетної організації по виконанню єдиного кошторису доходів та видатків.
Розміри видатків на утримання соціально-культурної сфери визначаються спеціальними документами – кошторисами. Отже, фінансування видатків по бюджетних установах називається кошторисним. Кошторис є основним документом, який визначає обсяг, цільове направлення і щоквартальний розподіл коштів, які направлені з бюджету на утримання установ.
Мета дипломної роботи – дослідження структури та динаміки бюджетних асигнуваннь, надходжень та видатків. Також метою є виявлення найбільш суттєвих чинників, які впливають на фективність виконання кошторису, резервів економії у витрачанні державних коштів.
Для досягнення встановленої мети необхідно вирішити такі завдання:
• розглянути економічну сутність доходів та видатків бюджетної організації;
• систематизувати нормативно-правову базу, яка регулює питання організації бухгалтерського обліку в бюджетних установах;
• розглянути систему організації бухгалтерського обліку Чернігівського державного інституту економіки і управління та її відповідність існуючій методології в Україні;
• вивчити організаційно-управлінську структуру установи;
• проаналізувати доходи та витрати ЧДІЕіУ, зробити аналіз їх структури, динаміки;
• розробити пропозиції щодо поліпшення організації бухгалтерського обліку виконання єдиного кошторису доходів та видатків, щодо зниження видатків по утриманню організації, щодо раціонального та ефективного витрачання матеріальних ресурсів.
Важке становище у забезпеченні організацій методичними вказівками щодо ведення бухгалтерського обліку, планування та використання коштів в бюджетній організації, а також бланками звітності з функціювання установ.
Тому внесення пропозицій щодо поліпшення та вдосконалення організації бухгалтерського обліку в бюджетній установі, а саме, в Чернігівському інституті економіки і управління, займає важливе місце.
В процесі написання роботи, використовувалась звітність досліджуваної установи, регістри синтетичного та аналітичного обліку за 2005- 2007 роки.

Список литературы Висновки

Чернігівський державний інститут економіки і управління являється бюджетною установою, фінансування проводиться на нормативній основі за рахунок коштів державного бюджету, коштів галузей господарства, підприємств та організацій, а також додаткових джерел фінансування. Ведення обліку грунтується на системі подвійного запису і меморіально-ордерній формі обліку з фіксуванням підсумкових даних в книзі "Журнал-головна".
Фінансування ЧДІЕУ здійснюється Міністерством освіти України при здійсненні фінансування через казначейську систему виконання бюджету. Відкриттю фінансування передує доведення обсягів асигнувань та кошторисів видатків.
Як підсумок здійснених в дипломній роботі досліджень можна зробити наступні висновки:
1) Бухгалтерський облік установи базується на принципі повної централізації.
2) Бухгалтерський облік виконання кошторисів видатків ведеться на єдиному балансі за планом рахунків, передбаченим для бюджетних установ, та здійснюється по меморіально-ордерній формі обліку.
3) Більша частина коштів, які виділяються з бюджету на утримання установи, витрачається на заробітну плату. При цьому питома вага заробітної плати в загальній структурі видатків збільшується.
Бюджетні асигнування на видатки на заробітну плату суворо лімітовані, а оскільки питома вага цих видатків збільшується, то зменшуються бюджетні асигнування, які розподіляються між іншими видами видатків.
4) Необхідно відмітити що рівень фінансування ЧДІЕіУ доповнюється за рахунок спеціальних бюджетних коштів, що дозволяє у повному обсязі здійснювати покладені на нього функції.
5) Знання теорії і методики економічного аналізу є необхідним для майбутніх економістів, оскільки без конкретно і компетентно проведених розрахунків цілеспрямований поступ неможливий.
Змістом економічного аналізу є глибоке та всебічне вивчення його предмета з метою виробітки управлінських рішень для переводу економіки установ в нове якісне становище.
В дипломному проекті використані:
• монографічний метод – при написанні теоретичної частини;
• економіко-статистичні методи – при проведенні аналізу кошторису доходів та видатків організації.
Фактичні джерела інформації при написанні дипломної роботи:
• форма №1 “Баланс виконання кошторису видатків організації”;
• форма №2 “Звіт про виконання кошторису установи по бюджетних асигнуваннях”;
• форма №5 “Звіт про рух необоротних активів”;
• форма №6 “Звіт про рух матеріальних цінностей”.
Висновки та пропозиції, які зроблені в результаті дослідження, можуть бути використані в практичній діяльності ЧДІЕіУ.
Таким чином, рішення цього питання дасть можливість бухгалтерам бюджетних установ та організацій правильно організувати весь облік з доведенням його до оптимального варіанту.
Щодо розпорядження бюджетними коштами: у 1997 році була прийнята спільна постанова Кабінету Міністрів України та Національного банку України № 13 «Про впровадження казначейської системи виконання державного бюджету», у результаті чого вже з початку 2000-х років фінансове обслуговування бюджетних організацій повністю перейшло до органів державного казначейства......

Список використаних джерел
1. «Бюджетний кодекс» на поточний рік (зі змінами і доповненнями). Затверджений 21.06.01 р., №2542-ІІІ. На 2007 рік – від 19.12.06 №489-V (зі змінами і доповненнями).
2. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» затверджений 16.07.99 р. №996-XXV (зі змінами і доповненнями).
3. Постанова Кабміну України "Про перелік послуг з вищої, середньої, професійно-технічної та початкової освіти, операції з надання яких звільнюється від оподаткування податку на додану вартість", від 21.01.98 р. №61.
4. Постанова Кабінету Міністрів України “Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ” від 28.02.02 р. №228.
5. Наказ Мінфіну України, ГУДКУ "Про застосування бюджетної класифікації видатків"., від 04.11.04 №194
6. Порядок надання платних послуг державними навчальними закладами., від 27.10.97р. №383/239/131 Затв. Наказом Міносвіти України, Мінфіну України та Міністерством Економіки України.
7. «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затверджено постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637.
8. Наказ ГУДКУ, Міністерство Фінансів України "Порівняльна таблиця по застосуванню нового Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ"., від 10.01.00 р. №1.
9. Наказ ГУДКУ "План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядок застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ"., від 10.12.99 р. №114 (зі змінами та доповненнями).
10. Інструкція про порядок складання річних бухгалтерських звітів установами і організаціями, що утримуються за рахунок державного та/або місцевих бюджетів. № 109. Затверджена Наказом ГУДКУ.
11. Інструкція з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу. №90 Затверджена Наказом ГУДКУ.
13. Александров В.Т., Ворона О.І., Германчук П.К., Назарчук О.І., Петрашко П.Г., Рубльо-ва С.М., Стефанюк І.Б., Сушко Н.І., Чечуліна О.О. Планування, облік, звітність, контроль у бюджетних установах, державне замовлення та державні закупівлі. — К.: НВП „АВТ", 2004. — 528 с. (Інтегрований навчально-атестаційний комплекс).
14. Атамас П.Й. Основи обліку в бюджетних організаціях: Навч. посібник. — Центр навчальної літератури, 2003. — 284 с.
15. Бухгалтерський облік в Україні. Навч. посібник / За ред. Р.Л. Хом'яка, В.І. Лемішовсько-го. — 5-те вид., доп. і перероб. — Львів: Національний університет „Львівська політехніка,, (Інформаційно-видавничий центр „ІНТЕЛЕКТ+" Інституту післядипломної освіти), „Ін-телект-Захід", 2006. — 1088 с.
16. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: Практичний посібник/Л. Панкевич, М. Зва-рич, Р. Бойко, Л. Лучечко. — Львів: Аверс, 2001. — 304 с.
17. Бухгалтерський облік у бюджетних установах. Навч. посібник/ За ред. проф. Ф. Ф. Бутин-ця — Житомир: ПП „Рута", 2004. — 448 с.
18. Бюджетні установи: бухгалтерський облік та оподаткування. Навч. посібник / За ред. В.І.Лемішовського. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід”, 2007. – 1104 с.
19. Джога Р.Т. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001.-250 с.
20. Замазій С. Порядок внесення змін до кошторису бюджетних установ і організацій //Подат¬ки та бухгалтерський облік, 4 серпня 2003 р. — № 62 (620), С. 36.
21. Канєва Т.В. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: Навч. посібн. — К.: Книга, 2004. - 180 с.
22. Кирилов С. Організація бухобліку на підприємстві //Податки та бухгалтерський облік. 21 жовтня 2004 р., - № 85 (747), С. 3.
23. Ковалёв В.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятий – М.: Проспект, 2000
24. Комаренко А., Дружиніна І., Крупко Д. Документи, які подаються при укладанні трудового договору//Справочник кадровика. Сентябрь 2004 г. — № 9 (27). С. 34.
25. Корнєв М. Пост здав. Пост прийняв (зміна бухгалтера на підприємстві) //Податки та бух¬галтерський облік. 21 жовтня 2004 р. — № 85 (747). С. 26.
26. Костюк Д., Потапов Є. Відповідальність бухгалтера //Податки та бухгалтерський облік. 21 жовтня 2004 р. - № 85 (747). С. 18.
27. Лень В.С., Гливенко В.В., ін. Звітність підприємств: підручник. – К.: Знання-Прес, 2004.
28. Максимчук В. Призначення допомоги і надання соціальних послуг у сфері соціального страхування з тимчасової втрати працездатності //Справочник кадровика. Июнь 2006 г. — № 6 (46). С. 78.
29. Матвеева В., Замазій С. Все про облік та оподаткування бюджетних організацій. — X.: Фак¬тор, 2005. - 1024 с.
30. Мякота В. Витрати на відрядження та податок з доходів //Податки та бухгалтерський облік. 4 жовтня 2004 р. - № 80 (742). С. 26.
31. Облік у бюджетних установах: Навч. посібник/ За заг. ред. О. А. Заїнчковського, Т. М. Сто-рожук. — Ірпінь: Академія ДПС України, 2002. — 535 с.
32. Сахарцева И.И., Романенко Т.П. Бухгалтерский учет в бюджетних учреждениях и органи-зациях. Учебн. пособие. — К.: Кондор. — 2003. — 328 с.
33. Семенченко Ж., „Підзвітний" штраф: час настав //Бухгалтерський тиждень. 17 січня 2005р.-№3(159). С. 15.
34. СвіркоС. В. Організація бухгалтерського обліку в бюджетних установах: Навч. посібник. — К.:КНЕУ, 2004.-380 с.
35. Ткаченко І.Т. Звітність бюджетних організацій: Навч. посібник — К.: КНЕУ, 2000. — 216 с.
36. Хмелевський І. Збір за забруднення навколишнього природного середовища //Податки та бухгалтерський облік. ЗО січня 2006 р. — № 9 (880). С. 40.
37. Циганок Ю. Плата за землю 2006 //Бухгалтерський тиждень. 16 січня 2006 р. — № 3 (211). С. 8.
38. Лень В.С., Гливенко В.В. бухгалтерський облік в Україні: основи та практика: навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004.

Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
840





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.