У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Асортимент, якість та організація торгівлі м’ясними копченостями
Количество страниц
108
ВУЗ
Полтавський університет споживчої кооперації України
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
18070.doc
Содержание
Зміст
Вступ...............................................................................................................3
1.Літературний огляд...................................................................................5
1.1Аналіз українського ринку м’ясних копченос-тей.......................................5
1.2Формування споживних властивостей м’ясних копченос-тей..................11
1.3 Класифікація асортименту копченостей...................................................16
1.4 Нове в технології виготовлення копченостей..........................................22
1.5 Мерчендайзинг м’ясних копченостей.......................................................27
2.Об’єкт і методи досліджень...................................................................30
2.1 Об’єкт і методи досліджень.......................................................................30
2.2 Коротка характеристика зони діяльності Кам’янсько - Дніпровської РСС.....................................................................................................................34
3.Експериментальна частина..................................................................37
3.1 Характеристика асортименту копченостей та його удосконалення......37
3.2 Органолептична оцінка якості м’ясних копченостей..............................44
3.3 Фізико-хімічні показники оцінки якості копченостей............................54
3.4 Соціальні дослідження вживання м’ясних копченостей.........................57
4.Організація торгівлі копченостями в торговельній мережі Кам’янсько – Дніпровської РСС.............................................................60
4.1 Економічна характеристика торгівельної діяльності РСС та стан матеріально-технічної бази......................................................................................60
4.2 Комерційна діяльність з формування асортименту м’ясних копчено-стей в роздрібній торгівельній мережі.....................................................................68
4.3 Аналіз постачальників м’ясних копченостей в РТМ...............................76
4.4 Напрямки удосконалення формування асортименту м’ясних копченостей в роздрібній торговельній мережі Кам’янсько- Дніпровської РСС......................................................................................................................86
Висновки і пропози-ції................................................................................89
Список використаної літерату-ри............................................................92
Додатки.
Вступ
Великий учений Павлов И.П. у своїх роботах вказував , що організм тварин і людини знаходиться в тісному взаємозв'язку з зовнішнім середовищем, що безупинно впливає на центральну нервову систему. Одним з найважливіших факторів зовнішнього середовища є їжа, що переходить у внутрішнє середовище організму і бере участь у всіх життєвих процесах. Їжа впливає на стан центральної і периферичної нервової системи, а через неї на весь організм.
Розмови про користь і шкоду м'яса будоражать людство віддавна. Навіщо людина їсть м'ясо? Адже раціон наш досить багатий і різноманітний – хліб і хлібобулочні вироби, картопля, овочі і фрукти , жири, молочні продукти, риба і продукти моря, гриби і ягоди і багато чого іншого.
Проте м'ясо і м'ясопродукти в харчуванні завжди на одному з перших місць. Чим це можна пояснити?
Сучасні напрямки про кількісні і якісні потреби людини в харчових речовинах відбиті в концепції збалансованого харчування . Відповідно до неї , у процесі нормальної життєдіяльності люди мають потребу в необхідній кількості енергії, так і у визначених комплексних харчових речовин: білках , амінокислотах , вуглеводах, мікроелементах, вітамінах , причому багато хто з них є “незамінними”, тобто не виробляються організмом. Це означає ,з одного боку, харчовий продукт повинний виконувати функції “палива” , що компенсує наші енергетичні витрати на фізичну і розумову роботу , з іншого боку – забезпечувати нас речовинами , необхідними для білогічного росту організму. М'ясо саме є одним з таких продуктів. Унікальність м'яса – у його енергоємкості , збалансованості амінокислотного складу білків і високої засвоюваноті. А зі споживчої точки зору - це сировина , з якого можна приготувати тисячі різноманітних страв, що задовольняють запити будь-якого гурмана.
Одними із таких виробів являються м’ясні копченості. Це продукти свинини, яловичини або баранини, які мають вигляд крупношматкових виробів, що піддають солінню і термічній обробці. Вони виділяються своїми смаковими і естетичними властивостями і тому користуються вели-ким попитом у населення .
На даному етапі розвитку ринку м’ясних продуктів асортимент копченостей все більше і більше розширюється завдяки впровадженням нових технологій копчення та іншої обробки м’яса, що дає можливість Україні експортувати товари за кордон, де вони користуються попитом і приносять прибуток виробникам, а також дають можливість розширювати виробництво.
Метою даної дипломної роботи є вивчення сучасного асортименту , якість та організація торгівлі м’ясними копченостями в роздрібні торгівельній мережі Кам’янсько –Дніпровської РСС.
Основним завданням при виконанні цієї дипломної роботи є :
- огляд стану українського ринку м’ясних копченостей;
- вивчення формування споживних властивостей м’ясних копченос-тей;
- характеристика асортименту м’ясних копченостей, що пропонуються торгівельними підприємствами Кам’янсько – Дніпровської РСС;
- аналіз нововведень в технології виготовлення копченостей;
- оцінка якості м’ясних копченостей, що надходять в роздрібну торгівлю за органолептичними і фізико - хімічними показниками;
- аналіз соціальних факторів вживання м’ясних копченостей;
- вивчення зони діяльності Кам’янско – Дніпровської РСС;
- економічна характеристика комерційної діяльності РСС та аналіз стану матеріально – технічної бази;
- аналіз постачальників м’ясних копченостей в роздрібну торгівельну мережу Кам’янсько – Дніпровської РСС;
Список литературы
Висновки та пропозиції
На основі аналізу літературних джерел і результатів власних досліджень можна зробити наступні висновки:
1. За даними Держкомстату 60% загальноукраїнського виробництва копченостей випускають переробні підприємства Донецької, Дніпропетровської, Київської та Луганської областей.
2. Попит на м’ясні копченості характеризується чітко вираженою сезонністю, яка «прив’язана» до свят, періоду масових відпусток. В передсвяткові дні та в період курортного сезону росте продаж м’ясних копченостей.
3. В порівнянні з 2001 роком виробництво копченостей в 2003 році виросло на 17,4 тис. тонн., що свідчить про розвиток підприємств по виробництву копченостей.
4.По способу обробки копченості поділяються на сирокопчені, сиров’ялені, копчено-варені, копчено-запечені, смажені та варені. Існують кілька способів засолу м'ясної сировини для копченостей, але усі вони по суті, є модифікаціями двох основних: сухого і мокрого засо-лу.
5. На смак та аромат копченостей впливають феноли, летючі органічні кислоти, альдегіди та кетони, коптильні речовини ,гідроколоїди. . Завдяки обробці м’ясних продуктів підвищується органолептична та біологічна цінність копченостей, а також їх збереженість.
6. Основну частину в асортименті м’ясних копченостей займають свинячі копченості. Залежно від сировини їх випускають вищого, 1-го, 2-го, 3-го сортів. Основний асортимент представлений виробами вищого сорту. Також випускають баранячі, яловичі та комбіновані копченості. Цільном’язові копченості займають особливе місце в асортименті підприємств і відносяться до делікатесної групи.
7. Об’єктами мерчендайзингу при роздрібній реалізації м’ясних товарів можуть бути фірмові спеціалізовані магазини м’ясопереробних підприємств, а також торгівельні підприємства, які реалізують продовольчі товари. Комплекс заходів мерчендайзинга складається з трьох елементів: формування цін на продукцію; товарна стратегія; система маркетингових комунікацій.
8.Кам’янсько – Дніпровська райспоживспілка являє собою роздрібну торговельну мережу, правління якої знаходиться в м. Кам’янка – Дніпровська. До складу Кам’янсько – Дніпровської райспоживспілки входять 12 юридичних госпрозрахункових самостійних кооперативних організацій, які об’єднують роботу 35 магазинів та 16 підприємств громадського харчування.
9.Асортимент копченостей досить широкий і розрахований на споживача середнього рівня заробітку. Найбільший відсоток серед м’ясних копченостей займає свинина – 66,7%.. Приблизно однакову питому вагу займають вироби з яловичини, птиці і комбіновані – відповідно 8,9%, 11,1% і 10,0%. М’ясні копченості з баранини представлені в неширокому асортименті і складають тільки 3,3% від загальної кількості м’ясокопчених виробів. Широко представлений асортимент копчено-варених м’ясних виробів, які складають найбільшу питому вагу – 37,8% від загальної кількості, менше займають сирокопчені вироби – 33,3%, п’яту частину складають варені м’ясні копченості і найменшою кількістю представлені копчено-запечені вироби – 8,9%. Великим попитом користуються цілі вироби – 55,6%, сер-вірувальні нарізки – 11,1%. В асортименті м’ясних копченостей торгівельної мережі Кам’янсько - Дніпровської райспоживспілки відсут-ні запечені і смажені копченості.
10. Якість зразків м’ясних копченностей, що досліджувалися, відкритого акціонерного товариства „Кам’янсько-Дніпровський м’ясокомбінат” за органолептичними показниками та баловою оцінкою, як смак та запах, мають відхилення від діючого стандарту ГОСТ 16594-85. Найвищу оцінку отримала продукція виробництва ВАТ „Фабрика кухні” – грудинка свиняча (бекон) сирокопчена (19,2 бала) і корейка свиняча сирокопчена (19,8 бала).
11.Фізико-хімічні показники якості зразків не перевищували норми встановлені стандартами. Однак в сирокопчених продуктах із свинини, грудинки та корейки виробництва ВАТ „Кам’янсько - Дніпровський м’ясокомбінат” масова частка солі перевищує допустимі норми стандарту відповідно на 0,5% і 0,3%.
12.Після проведення анкетування було виявлено, що більш купованим видом м’ясних копченостей по місту виявилось свинина – 70%, а інші види копченостей складали: яловичина – 9%, баранина -0 3%, м’ясо птиці – 11%, комбіновані – 10%. Отже баранина виявилась найменше купованим видом копченостей. Дещо відмінна ситуація по селищам району.
13.Загальний об’єм товарообороту за 2004 рік за системою Кам’янсько – Д дніпровської РСС склав 5819,0 тис. грн., що на 188,5 тис. грн. більше в порівнянні 2003 року.
14.Основними постачальниками м’ясних копченостей в роздрібну торговельну мережу являються: ВАТ “Кам’янсько – Дніпровський м’ясокомбінат”; ВАТ “Запорізький м’ясокомбінат”; ЗАТ “Фабрика кухні” м. Енергодар; ВАТ “М’ясокомбінат Зоря” м. Мелітополь; Оптова база “Тополь” м.Енергодар.
Таким чином, підсумувавши вище сказане, ми можемо запропонувати слідуючі напрямки удосконалення роботи по формуванню асортименту м’ясних копченостей в роздрібній торговельній мережі Кам’янсько – Дніпровської РСС:
• розширити та удосконалити взаємовідносини з постачаль-никами м’ясних копченостей.
• удосконалити форм розрахунків між постачальниками та роздрібними підприємствами.
• запропонувати додаткові знижки для постійних покупців магазину;
• розширити асортимент продуктів на виробничих підпри-ємствах споживчої кооперації
• поновити обладнання для зберігання м’ясних копченос-тей, особливо це важливо в літній період часу.
Список використаної літератури.
1.Декларація про державний суверенітет України. Прийнята Верховною радою УРСР 16 липня 1990 р. ,// Голос України, 1991, 6 березня.
2.Про захист прав споживачів. Закон України //Урядовий кур’єр, 1994, 27 січня.
3.Про індексацію грошових доходів населення. Закон України УРСР// Голос України , 1991, 7 серпня.
4.Про комерціалізацію державної торгівлі і громадського харчування. Указ президента України// Голос України, 1992, 1 лютого.
5.Про порядок вивозу товарів народного споживання за межі УРСР// Голос України, 1991.24 липня.
6.Аванесов Ю.А. Организация торговли. / Полетаев В.Е., Васькин Е.В. и др. – М.: Экономика, 1987.- с.27-33
7.АНТИПОВА Л.В. Изменение белковой структуры мяса при копчении / / Мясная индустрия. - 9/2001. - N9.- С 12-16.
8. Бакчан Т., Месена Д. И др. Хозяйственный риск и методы его измерения. – М.: Экономика, 1979.С. 65-73.
9. Батюта Л.П., Опельбаум Ш.В. Управление товароснабжени-ем сельской торговой сети. – Львів: Вища школа, 1979.- 189 с.
10.Бергер И. Н., Чижовская В.А. Торговые услуги. – К.: Тех-ника, 1994- 165 с.
11.БОНДАРЕНКО В.І.Є всi можливостi змiцнити позицiї на ринку м'яса : Семiнар - навчання / / Вiстi ЦССТУ. - 19/ 6/2003. - N24. - С.4-5
12.БОРАВСКИЙ В.А. Энциклопедия по переработке мяса в фермерских хозяйствах и на малых предприятиях / В.А. Боравский . - М. : СОЛОН-Пресс , 2002. - 576 с.
13. Бурдалов Н. Кооперации и рынок// СПК. 1991. № 4.-125с.
14.ВIННIКОВА Л.Г.Теорiя i практика переробки м'яса : Навч.посiб. / Л.Г. Вiннiкова . - Iзмаїл : СМИЛ , 2000. - 250 с.
15.ВАСЮКОВА Г.Т. Розробка та дослiдження технологiї комбiнованих м'ясо-рибних кулiнарних виробiв: Авторефрат дис. / Г.Т. Васюкова . - Х. : ХДАТОХ , 1996. - 50 с.
16.ВЛАСЕНКО В.М. Ефективний експрес-метод оцiнки якостi й безпечностi м'яса та субпродуктiв запропонували вченi з Вiнниччини / / Харчова i переробна промисловiсть. - 1/2002. - N1. - С.18-19.
17.ВЛАСЕНКО В.В. Новi аспекти товарознавчої оцiнки якостi м'яса та м'ясопродуктiв, отриманих в екологiчно несприятливих умовах / Власенко В.В., Гирич С.В. / / Сучаснi проблеми товарознавства : Збiрник наукових праць / Коллект. автор, Вiдповiд. ред. Орлова, Н.Я.. - К., 2002. - С.225-228
18.ВЛАСЕНКО В.В. Основи технологiї та товарознавства ковбас i м'ясокопченостей : Навч. посiбник / В.В. Власенко, В.В. Крамаренко, С.В. Гирич , За ред. В.В. Власенко . - Вiнниця : "ГIПАНIС" , 2001. - 276 с.
19.ГОСТ 16594-85 „Продукты из свинины сырокопченые. Тех-нические условия”.
20.ДЕМЧУК Г.С. Зниження втрат i пiдвищення якостi сирови-ни для м'ясних виробiв / / Науковий вiсник Полтавського унiверситету споживчої кооперацiї України. Сер.: Гуманiтарнi науки. - 12/2001. - Вип.1.N 3. - С.29-32.
21.ДИМИТРИЕВИЧ Л.Р. Усовершенствование технологии производства копченостей / Димитриевич Л.Р. / / Стратегiчнi напрямки розвитку пiдприємств харчових виробництв i торгiвлi : Тези доповiдей мiжнародної науково-методичної конференцiї, 24 жовтня 2002 року / Коллект. автор, Вiдповiд. ред. Черевко, О.I.. - Х., 2002. - С.204-206.
22.ДРАГАН О.I. Становлення виробничого менеджменту на пiдприємствах м'ясної промисловостi / / Економiка АПК. - 1/2001. - N1. - С.75-78.
23. ЖУРАВСКАЯ Н.К. Контроль производства и качества кол-басных изделий, копченостей и полуфабрикатов / Журавская Н.К. Гут-ник, Б.Е., Журавская Н.А. / / Технохимический контроль производства мяса и мясопродуктов : Учебник / Журавская Н.К., Гутник Б.Е., Журавская Н.А.. - М., 2001. - С.105-123.
24.ЖУРБА I.О. Дослiдження основних питань розвитку м'ясної промисловостi в Українi / / Вiсник Полтавської державної аграрної ака-демiї. - 2/2002. - N1. - С.102-105.
25.КЛИМЕНКО М.С. Як бiлковий стабiлiзатор: Дослiджено можливiсть використання свинячої шкурки у виробництвi м'ясопродуктiв / / Харчова i переробна промисловiсть. - 8/2004. - N8. - С.18-19.
26.КОЗАК В.Л.Влияние микроорганизмов на производство и качество варено - копченой колбасы / / Мясное дело. - 2004. - N7. - С.19-21.
27.Комерческая работа торговых предприятий и организаций./ Борак О.И., Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. и др. – М.: Ценросоюз , ПКИ , 1979.
28. КУЗНЕЦОВ В.А. Технология переработки мяса и других продуктов убоя животных / В.А. Кузнецов , Я.П. Шлипаков . - М. : Ко-лос , 1971. - 160 с.
29. КУРКО В.И. Методы исследования процесса копчения и копченых прдуктов / В.И. Курко . - М. : Пищевая промышленность , 1977. - 192 с.
30.КУРКО В.И. Объемы бездымного копчения / В.И. Курко . - М. : Легкая и пищевая промышленность , 1984. - 232 с.
31.КУРКО В.И. Химия копчения / В.И. Курко . - М. : Легкая и пищевая прмышленность , 1969. - 342 с.
32.ЛАГОДА Т. М. Заколбасили' 2002 : Рынок колбасных изде-лий и копченостей / / БИЗНЕС. Налоги. Финансы. Промышленность. Торговля. - 9/12/2002. - N50. - С.34-36.
33.ЛИСИЦЫН А.Б. Модифицированные технологии сырокопченых продуктов / / Все о мясе. - 12/2003. - N4. - С.7-11.
34. Марголин В.Л., Шумалова Н.С. Спрос и комерческая работа на рынке товаров народного потребления. – М.: Знание, 1989.- 271с.
35.МIЦИК В.Ю. Вплив бiлоквмiсних добавок на якiсть м'ясних кулiнарних виробiв / Мiцик В.Ю., Пересiчна С.М. / / споживча оцiнка асортименту та якостi товарiв. - Споживча оцiнка асортименту та якостi товарiв : З. наук. праць / Коллект. автор, Вiдповiд. ред. Кисляк Н.К.. - К., 2000. - С.182-187.
36.МЕЗЕНОВА О.Я. Производство копченых пищевых продуктов : Учеб. пособие / О.Я. Мезенова ; И.Н. Ким ; С.А. Бредихин . - М. : Агропромиздат , 2001. - 208 с.
37.МОСКАЛЕНКО С.Я.Облiк на м'ясопереробних пiдприємствах : (ковбасне виробництво) / / Баланс. - 7/10/2003. - N41. - С.46-50.
38.НАЗАРЕНКО В.О. Вплив стресових факторiв на якiснi показники сировини для м'ясних виробiв / Назаренко В.О., Демчук Г.С., Коваленко I.В. / / Проблеми технiки i технологiї харчових виробництв : Матерiали мiжвузiвської науково-практичної конференцiї, 8-9 квiтня 2004 р. / Коллект. автор. - Полтава, 2004. - С.143-146.
39.ОБIХОД С.В.Формування сировинної бази для розвитку м'ясо-молочної промисловостi / / Економiка АПК. - 1/2001. - N1. - С.48-52.
40.ОЛIЙНИК Л.Б.Технологiя зберiгання м'яса i м'ясопродуктiв : електронний навчально-методичний комплекс / Л.Б. Олiйник , 2002.- С.52-56.
41.Опельбаум Ш.В. Организация советской кооперативной торговли в условиях рыночных отношений / Науч. техн. информ. сборн./ . Информторг; вып. 7 – М., 1991.- 136с.
42. Основа Л.В., Синява И.В.Основы комерческой деятельнос-ти. – М.: Юнити , 1997.- 362с.
43. Организация и технология торгових процесов. /Панкратов Ф.Г., Арустамов Э. А., Балабан П.Ю. и др. М.: Экономика, 1990.-255с.
44. Паламарчук А.И. Управление товарними запасами и процесами обслуживания покупателей в торговых предприятиях. / Паламарчук И.М., Моргун А.Ф.и др.. – М.: Ценросоюз, МКИ , 1979.- С.92-113.
45. Панкратов Ф. Г., Середина Т.К. Коммерческая деятель-ность. – М. , ИВА . “ Маркетинг”, 1996.-288 с.
46. Панкратов Ф.Г. Совершенсвование коммерческой работы в кооперативной торгове. Обзорн. Информ. ЦБТЭИ Ценросоюз. – М.,1989.- 197с.
47. Планирование развития и размещения розничной торго-вой сети потребительской кооперации. / Рзн. торг.Обзорн. информ../ЦБТЭИ Центросоюз ; вып.2 – М., 1988.- С36-94.
48.ПЛАХОТIН В.Я.Технологiя зберiгання м'яса та м'ясопро-дуктiв / В.Я. Плахотiн ; Л.Б. Олiйник , 2001. – 325 с.
49. ПОЗНЯКОВСКИЙ В.М. Экспертиза мяса и мясопродуктов : Учеб. пособие / В.М. Позняковский . - Новосибирск : Изд-во Новосиб. ун-та , 2001. - 526 с.
50 Положение о поставках товаров народного потребления. – М. ; Юридическая література, 1988.- 56 с.
51. Пушкарев В. Я. О культуре торгове. – М.; Экономика, 1988.- 98с.
52.РИБАК Г.М. Особливостi формування ресурсiв м'яса з нетрадицiйних видiв тварин : Використання кролiв та нутрiй, значення вiвчарства / Рибак Г.М. / / Формування сировинних ресурсiв для харчо-вих виробництв. Ч.2 : Курс лекцiй / Рибак Г.М.. - Полтава, 2004. - С.31-35
53.Роль микроорганизмов в технологии производства сырокопченых колбас / / Мясное дело. - 10/2003. - N10. - С.34-35.
54. Санiтарно - бактерiологiчний контроль молока i м'яса / Под ред. И.П. Даниленко ; Под ред. В.М. Карташова . - К. : Урожай , 1977. - 69 с.
55.СЕЛЮТIН В.О. Використання експериментального тендеризатора та його вплив на якiснi показники м'ясопродуктiв, виготовлених iз м'яса свинини нових порiд / Селютiн В.О., Бурбак А.М., Васюк О.М., Барабiцький В.I. / / Проблеми технiки i технологiї харчових виробництв : Матерiали мiжвузiвської науково-практичної конференцiї, 8-9 квiтня 2004 р. / Коллект. автор. - Полтава, 2004. - С.119-121.
56.СКОРОДУМОВ П.М. Современное оборудование для производства копченостей / / Мясная индустрия. - 11/2003. - N11. - С.39.
57.СКРИПНИК В.О.Технологiчне обладнання пiдприємств м'ясного виробництва: Метод. рекомендацiї / В.О. Скрипник,О.В. Скрипник , 2003- С.58-81.
58.СКРИПНИК, О.В.Технологiчне обладнання пiдприємств м'ясного виробництва: Методичнi рекомендацiї / О.В. Скрипник ,В.О. Скрипник , 2002. – С 49-85.
59. Технологический сборник рецептур колбасных изделий и копченостей . - Ростов-на-Дону : ИЦ "МарТ" , 2001. - 864 с.
60.ТКАЧ Н.I.Проектування пiдприємств м'ясного виробництва з основами САПР: Метод. рекомендацiї / Н.I. Ткач .
61.УСАТЕНКО Н.Т. Ефективне виробництво копченостей / / Харчова i переробна промисловiсть. - 4/2004. - N4. - С.25-28.
62.ХОМИЧ.Фiзико-хiмiчнi та бiологiчнi основи технологiї м'яс-них продуктiв: Навчальний комплекс з дисциплiни / Г.П. Хомич ; Н.I. Ткач , 2002.- С 23-28.
63.РЕНДОРЖИЕВА С.В. Влияние растительного экстрата на качество мясных копчено-вареных изделий из свинины / / Пищевая технология. - 1/2002. - N1. - С.29-33.
64.РЕВКО В.А. Вплив харчового кiсткового напiвфабрикату (ХКН) на технологiчнi показники термообробки м'ясних сiчених виробiв / Черевко О.I., Головко М.П., Лебединець I.В., Подворчан Д.Є., та iн. / / Проблеми технiки i технологiї харчових виробництв : Матерiали мiжвузiвської науково-практичної конференцiї, 8-9 квiтня 2004 р. / Кол-лект. автор. - Полтава, 2004. - С.244-246.
65.ШЕПЕЛЕВ А.Ф. Товароведение и экспертиза мяса и мясных товаров : Учеб. пособие / А.Ф. Шепелев ; О.И. Кожухова ; А.С. Туров . - Ростов-на-Дону : ИЦ "МарТ" , 2001. - 192 с
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Скачать бесплатно
18070.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.