У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Організація, ефективність та шляхи вдосконалення збуту продукції на підприємстві
Количество страниц 69
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18071.doc 
Содержание План

Вступ
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ
1.1 Маркетинг промислових товарів
1.2 Сучасна концепція маркетингу
1.3 Місце збуту в процесі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
2. ОРГАНІЗАЦІЯ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства
2.2 Канали розподілу продукції та їх ефективність
2.3 Система економічних показників збутової діяльності
3. РЕЗЕРВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1 Роль маркетингової служби в організації збуту
3.2 Оновлення асортименту товарів та підвищення якості продукції
3.3 Формування попиту і стимулювання збуту
Висновок
Список використаної літератури
Додатки



Вступ

Сьогоднішній світ – світ динаміки і швидкості. Щоб в ньому вижити, необхідно постійно мінятися разом з ним і постійно отримувати нові знання і уміння. Більш того, мало ними володіти - ними необхідно уміти грамотно скористатися з тим, щоб вони принесли найбільшу вигоду їх власнику.
Сьогоднішня економіка, що динамічно розвивається, призводить до того, що фірми і організації вимушені постійно еволюціонувати, щоб не залишитися за бортом прогресу і бізнесу. Насичення абсолютно всіх ринків товарами такою мірою, що компаніям доводиться буквально битися за покупців, приводить до розуміння виняткової ролі збуту в діяльності підприємства. Продукція або послуга, вироблена підприємством, повинна бути оптимальним чином продана: тобто, з урахуванням всіх переваг і побажань клієнтів, і з отриманням найбільшої вигоди. Тому головна задача будь-якого підприємства – ідеальним чином сумістити бажання клієнтів і власні виробничі можливості. В цьому випадку у нього буде можливість довести покупцю незаперечні переваги свого товару, або послуги.
Саме тому система збуту є центральною у всій системі маркетингу. І це не позбавлено обґрунтовування – саме в процесі збуту готової продукції з'ясується, наскільки точними і вдалими були всі використані концепції і стратегії по просуванню товару на ринок. І якщо все виявилося так, як і було задумано, то покупець обов'язково помітить товар, і прибуток – кінцева мета будь-якої підприємницької діяльності – не примусить себе чекати. В іншому випадку, ні про які високі доходи і говорити не доводиться. В бізнесі ціна помилки досить висока.
Основна мета даної курсової роботи полягає у дослідженні особливостей проведення аналізу відвантаження і збуту продукції на діючому підприємстві.
Поставлена мета вимагає вирішення певних завдань:
• розглянути значення, завдання та інформаційне забезпечення аналізу збуту продукції;
• дослідити особливості методики аналізу збуту продукції;
• провести аналіз системи збуту досліджуваного підприємства;
• напрацювати рекомендації щодо вдосконалення системи збуту на досліджуваному підприємстві.
Предметом курсової роботи є економічні відносини, що виникають в процесі збуту продукції на підприємстві.
Об’єктом курсової роботи є аналіз збуту продукції на ВАТ „Росинка ЛТД”.
Курсова робота складається із вступу, основної частини та висновків. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, визначаються мета, предмет, об’єкт дослідження. Основна частина присвячена дослідженню поставленої проблеми. У висновках сформульовано основні результати, які отримані в процесі підготовки роботи.
Список литературы Висновок

Актуальність проблеми організації і управління збутом готової продукції пов'язано з великою пропозицією товарів на ринку, з потребами покупців і зростанням нецінової конкуренції. Специфіка українського акценту проблеми полягає в тому, що ситуація ускладнюється загальною економічною нестабільністю, інфляцією, низьким рівнем платоспроможного попиту, недосконалістю ринкових відносин.
До основних задач аналізу реалізації продукції відносяться:
• оцінка ступеня виконання плану і динаміки виробництва і реалізації продукції;
• визначення впливу чинників на зміну величини цих показників;
• виявлення внутрішньогосподарчих резервів збільшення випуску і реалізації продукції;
• розробка заходів щодо освоєння виявлених резервів.
В роботі проведений аналіз організації збуту продукції, асортиментної і цінової політики, стани ринку і дані рекомендації по формуванню і просуванню товарного асортименту.
На основі проведеного дослідження були розроблені наступні рекомендації:
• при організації збуту продукції необхідно провести дослідження в області маркетингу – систематизувати дані про те, що вважають за краще купувати споживачі;
• особливу увагу надавати якості і зовнішньому вигляду продукції;
• при формуванні ціни необхідно по можливості дотримуватися стратегії незакруглених цін. В кожній асортиментній групі фірмі необхідно визначити базовий товар, який задовольняє основні запити споживачів.
• активізувати рекламу і інші методи просування товару і стимулювання збуту.

Список використаної літератури

1. Бобров В.Я. Основи ринкової економіки і підприємництва. Київ: Вища школа, 2003, 719 с.
2. Вітлінський В.В. Моделювання економіки. Київ: КНЕУ, 2003, 408 с.
3. Єщенко П.С., Палкін Ю.I. Сучасна економіка. Київ: Вища школа, 2006, 327 с.
4. За ред. В.Г. Герасимчука, А.Е. Розенплентера. Економіка та організація виробництва. Київ: Знання, 2007, 678 с.
5. Заблоцький Б.Ф. Перехідна економіка. Київ: Видавничий центр "Академія", 2004, 512 с.
6. Зайцев Н.Л. Экономика, организация и управление предприятием.-М.:Инфра-М, 2004.
7. Киселёв М.В. Анализ и прогнозирование финансово-хозяйственной деятельности предприятия.-М.: Изд-во «АиН», 2001.
8. Осипов В.І. Економіка підприємства. Одеса: Маяк, 2006, 724 с.
9. Павловський М.А. Макроекономіка перехідного періоду: Український контекст. Київ: Техніка, 1999, 336 с.
10. Радіонова І.Ф. Загальна економіка. Київ: А.П.Н., 2000, 392 с.
11. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия.-М.: Инфра-М, 2004.
12. Сбытовая политика фирмы: практическое пособие. — М.: ВНИИЭС, 1998.
13. Строков В.А. Коммерческая деятельность товаропроизводителя. – М.: Изд-во «Хорс», 1999.
14. Терещенко В.М. Маркетинг: новые технологии в России. С-Пб: Питер, 2001.
15. Хруцкий В.Е. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка. –М: Финансы и статистика, 2003.
16. Чевертон П. Теория и практика современного маркетинга = Key marketing skills. –М: Гранд: Фаир-Пресс, 2002.
17. Чернов В.А. Управленческий учёт и анализ коммерческой деятельности.-М.: Финансы и статистика, 2001.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Скачать бесплатно 18071.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.