У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Особистісні риси чоловіків та жінок юнацького віку
Количество страниц 28
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Содержание Зміст
Вступ……………………………………………………………………3
Розділ I. Теоретична частина…………………………………………5
1.1 Загальне уявлення про особистість і її риси…………………….5
1.2 Характеристика особистостей юнацького віку…………………9
1.3 Методи діагностики особистісної сфери………………………..15
Розділ II Експериментальна частина ………………………………..18
2.1. Мета і завдання дослідження ……………………………………18
2.2. Методика дослідження …………………………………………..19
2.3. Аналіз результатів дослідження …………………………………21
Висновки ……………………………………………………………….26
Література ………………………………………………………………27
Додатки ………………………………………………………………....28

Вступ
Проблема дослідження особистісних рис юнаків була актуальною здавна і залишилася актуальною і на сьогодні, оскільки відіграє неабияке значення у виявленні особливостей характеру, схильності і інтересів. Адже найбільш значні зміни особистісного плану відбуваються в юнацькому віці.
За показниками дослідження, психологія особистості стала експериментальною наукою в перші десятиріччя ХХ століття. Її становлення повязане з іменами таких вчених, як О.Ф.Лазурський, ФОипарт, Р.Кеттен та інші.
Експериментальні дослідження особистості були розпочаті в Росії О.Ф.Лазурським, а за кордоном – Г.Айзенком та Р.Кеттеном. О.Ф.Лазурський розробив технікук і методику ведення систематичних наукових спостережень особистості. Заслугою Г.Айзенка була розробка методів і процедур математичної обробки даних спостережень, опитувань і аналізу зібраних про особистість із різних джерел. Внаслідок такої обробки отримали факти, що характеризують спільні, найбільш поширені і індивідуальні стійкі риси.
Ф.Оипарт заклав основи теорії особистості, що отримала назву “теорія рис”, а Р.Кеттел, скориставшись методом Г.Айзенка, надав дослідженням особистості, які проводились в рамках теорії рис, експериментального характеру. Він увів у процедуру експериментального дослідження особистості метод факторного аналізу, виділив, описав і визначив, ряд реально існуючих чинників, або рис особистості. Ще він заклав основи сучасної тестології особистості, розробивши один із перших особистісних тестів, назвавши його імям – 16-факторний тест Кеттела.
Значний внесок у розвязання проблеми особистості зробили, зокрема, О.М.Леонтьєв, Л.І.Божович.
В даній роботі ми спробуємо більш детальніше розглянути цю проблему.
Мета роботи: продіагностувати особистісні риси юнаків.
Обєкт: особистісні риси чоловіків та жінок юнацького віку.
Предмет: особистісні риси.
Завдання:
1. Проаналізувати особливості юнацького віку.
2. Дослідити особистісні риси чоловіків та жінок юнацького віку.
3. Висновки про проведення дослідження.
Гіпотеза: продіагностувати юнаків в яких будуть проявлятися акцентуйовані риси, які потребують корекційної уваги.
Список литературы ВИСНОВКИ
Риса – це описова змінна, яка фіксує інтегральну диспозиційну стратегію поведінки людини, яка складається під дією системи організмічного, соціально–нормативного і особистісного рівнів регуляції. Виділяють три класи рис. Конституціональні, індивідуальні, особистісні.
Метою моєї курсової роботи було: продіагностувати особистісні риси юнаків і для виконання цієї мети я визначила такі завдання:
1. Проаналізувати особливості юнацького віку.
2. Дослідити особистісні риси чоловіків та жінок юнацького віку.
3. Зробити висновки проведеного дослідження.
Щоб вирішити поставлені перед мною завдання, я провела експериментальну роботу за методикою багатофакторного дослідження особистості Р.Кеттела з учнями 10–А класу ЗНЗ №15 м.Рівне.
Провівши дослідження отримала такі результати: з 16 факторів найбільше значення займають переважно в усіх учнів такі фактори – „А”– „Афектотимія”, „В”– „Високий інтелект”, „І”– „Премісія”, “N”– „Дипломатичність”, „Q1”– „Радикалізм”, „Q3”– „Високе думка про себе”, а низьке – „С”– „Слабкість „Я””, „Е”– „Конформність”, „F”– „Десургенція, стриманість”, „Н”– „Тректія”, „L ”– „Алаксія”.
Результати вторинних факторів показали, що учні 10–А класу спокійні, ввічливі, стримані, покірні і потребують підтримки. Також виявлено високу тривожність, яка потребує високої уваги.

Література.
1. А.Г. Асмолов. Психология личности. Принципи общепсихологического аназиза.–М., 2000, С.58–74.
2. Возросная и педагогическая психология. / под.ред. М.В. Гамезо, М.В. Матюхиной, Т.С.Михальчик. – М., 1999, С.54–63.
3. Формирование личности старшокласника. / под ред. Дубровиной.- М., 1989.
4. Забротський М.М. Вікова психологія.- К., 2001, С.113–120.
5. Немов Р.С. Практическая психология.- М., 2001.
6. Немов Р.С. Психологія. В 3 кн. Кн.1.-Рівне: Вертекс, 2002, С.278–282.
7. Немов Р.С. Психология. В 3 кн. Кн.3.-М., 2002, С.321–380.
8. Психология личности. / под. ред Райгородского Д.Я. – М., 2000, С. 71–88.
9. Райгородский Д.Я. Практическая психодіагностика.- Самара, 2001, С.192–239.
10. Савчин М.В. Вікова психологія.- К., 2001.
11 Тернадська Л. Юнацтво.// Психолог – №3–2002, С.4–5.
12. Тернадська Л Діагностика особистісних рис юнаків // Психолог – №11–2002, С.7–11.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
200





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.