У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
РЕКЛАМА БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ: ІНСТРУМЕНТИ І МЕТОДИ
Количество страниц
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП.............................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ У БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ
1.1. Сутність і специфіка реклами банківських продуктів.........................................6
1.2. Економічний зміст та значення інструментів реклами банківських продук-тів....................................................................................................................................14
1.3. Методи реклами банківських продуктів: роль, суть та значення......................21
1.4. Необхідність реклами банківських продуктів.....................................................30
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ ТА МЕХАНІЗМ РОЗРОБКИ РЕКЛАМ -НИХ ЗАХОДІВ ЩОДО БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ НА ПРИКЛАДІ БАНКУ ВАТ «БАНК «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ»
2.1. Специфіка розробки та здійснення рекламних заходів.....................................37
2.2. Аналіз форми та змісту рекламних продуктів.....................................................44
2.3. Аналіз стилю та структури рекламних звернень банку......................................50
2.4. Носії реклами банківських продуктів...................................................................57
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ БАНКІВСЬКИХ ПРО -ДУКТІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ УКРАЇНИ
3.1. Ефективність використання банками реклами банківських продуктів та заходи щодо її збільшення.........................................................................................................64
3.2. Перспективи розвитку реклами банківських продуктів в сучасних умовах дія-льності банків України..................................................................................................73
ВИСНОВКИ..................................................................................................................83
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................87
ДОДАТКИ.....................................................................................................................90
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.