У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ІНСТРУМЕНТИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Количество страниц
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади інструментів банківського маркетингу 6
1.1. Сутність та характеристика банківського маркетингу в діяльності банку
6
1.2. Зміст та види інструментів банківського маркетингу 11
1.3. Роль інструментів банківського маркетингу 27
РОЗДІЛ 2. Аналіз та оцінка використання інструментів банківського маркетингу (на прикладі АКБ „Укрсоцбанк”)
32
2.1. Аналіз продуктової політики 32
2.2. Аналіз ціноутворення в АКБ «Укрсоцбанк» 39
2.3. Аналіз системи збуту банківських продуктів в АКБ «Укрсоцбанк» та характеристика стратегії просування банківських продуктів в банку

47
РОЗДІЛ 3. Удосконалення методів та інструментів банківського маркетингу в Україні
57
3.1. Особливості використання інструментів банківського маркетингу в Україні
57
3.2. Нові тенденції у розвитку банківського маркетингу 62
3.3. Зарубіжний досвід використання інструментів банківського маркетингу
74
Висновки 90
Список використаної літератури
Додатки 94
99
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.