У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название МАРКЕТИНГОВА СЛУЖБА ТА ЇЇ РОЛЬ У ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ
Количество страниц
ВУЗ КНЕУ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ У БАНКУ 7
1.1. Особливості та організація діяльності маркетингової служби у банку 7
1.2. Сучасні засоби реалізації діяльності маркетингової служби у банку 15
1.3. Роль маркетингової служби у формуванні маркетингової стратегії та політики 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «АЛЬФА-БАНК» 38
2.1. Аналіз структури маркетингової служби у банку ЗАТ «Альфа Банк» 38
2.2. Дослідження ціноутворення на банківські продукти, трансфертне ціноутворення та бюджетування банку 45
2.3. Аналіз збутової та комунікаційної політики банку 53
2.4. Аналіз застосування новітніх засобів маркетингу, та результати їх впливу на діяльність банку 67
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ БАНКУ 75
3.1. Дії маркетингової служби щодо утримання та збільшення клієнтської бази 75
3.2. Запровадження маркетинговою службою CRM у банку 82
3.3. Роль маркетингової служби у розробці інтегрованих комп’ютерних систем 91
ВИСНОВКИ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102
ДОДАТКИ 107

Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.