У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Формування клієнтської бази банків
Количество страниц
ВУЗ
КНЕУ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП…………………………………………………………………………......3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ТА ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ БАНКІВ…………………..………………..…………….6
1.1. Сутність та особливості клієнтів банків та їх сегментування……6
1.2. Фактори привабливості банку для клієнта……………………….21
1.3. Методи оцінки достатності та ефективності клієнтської бази….31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗОЮ ТА ЇЇ ОЦІНЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ….……….44
2.1. Ідентифікація та характнристика системи управління бази на прикладі Райффайзен Банк Аваль……………………...……………………….44
2.2. Аналіз формування клієнтської бази банку КРД ВАТ «Райффайзен Банк Аваль»………………………………………………………………………58
2.3. Дослідження стану клієнтських відносин в банках України……………………………………………………………………….…..70
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ БАНКІВ……………………………....80
3.1. Маркетингові заходи по вдосконаленню управління клієнтською базою……………………………………………………………………………..80
3.2. Проблеми формування та управління клієнтською базою…………90
3.3. Напрями нарощення клієнтської бази……………………………….99
ВИСНОВКИ…………………………………………………………….………119
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………...……………………………125
ДОДАТКИ……………………………………………………………………....130
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.