У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Якісний та кількісний аналіз ризику
Количество страниц 26
ВУЗ Сумской государственний университет
Год сдачи 2010
Содержание 1.1 Сутність та види ризику у транспортній сфері 3
1.2 Причини виникнення ризиків 5
1.3 Фактори впливу на ризик 6
1.4 Наслідки прояву ризиків у транспортній сфері 7
1.5 Способи зниження ризиків 8
2 Практична частина
2.1 Вимірювання ризику (імовірнісний підхід) 12
2.2 Статистичний метод кількісного аналізу ризику 13
2.3 Кількісний аналіз ризику методом оцінки доцільності витрат (оцінки фінансової стійкості) 16
2.4 Аналітичний метод кількісної оцінки ризику 18
2.5 Метод аналізу чутливості проекту (метод критичних значень) 22
2.6 Страхування ризику 25
Список литературы Транспорт надає специфічні послуги, пов'язані з пере¬міщенням товарів або людей у просторі. Транспортна діяльність не супроводжується створенням нових речей (предметів матеріального світу), її результатом є економіч¬ний ефект, створений внаслідок переміщення вантажів і пасажирів. Відносини по перевезенню виникають за наяв¬ності потреби в територіальному переміщенні об'єктів (лю¬дей) за допомогою транспортних засобів. їх суб'єктами є транспортна організація і особа (продавець і покупець), за¬цікавлена в транспортуванні. Проте не кожне територіаль¬не переміщення товару за допомогою транспортних засобів призводить до виникнення зобов'язань перевезення (нап¬риклад, переміщення матеріальних цінностей власними транспортними засобами між окремими підрозділами під¬приємства або філіями, якщо вони розміщуються на різ¬них (віддалених у просторі) територіях).
Транспортні операції супроводжують різні етапи вироб¬ничого процесу (постачання сировини, матеріалів, енерго¬носіїв, обладнання, збут продукції), тому ризики, пов'язані з перевезеннями, виокремлюють в самостійну групу.
Ризик у транспортній сфері — ризик, який виникає у зв'язку з транспор¬тними операціями, тобто процесом переміщення матеріальних цінностей (продукції, сировини, обладнання тощо) і людей в прос¬торі, і пов'язаний з потенційною можливістю зниження споживчих властивостей об'єктів і порушенням умов їх переміщення (термі¬ни, кінцевий пункт тощо).
Транспортні ризики тісно пов'язані з логістичними (постачальницькими і збутовими), оскільки перевезення є джерелами їх виникнення. Ці ризики вивчає логістика — наука про планування, організацію, управління, контроль і регулювання переміщення матеріальних та інформацій¬них потоків у просторі і в часі від їх первинного джерела до кінцевого споживача.
Ризик неправильного визначення моменту переда¬вання відповідальності за вантаж пов'язаний з можливи¬ми втратами (неповне врахування витрат транспортування у реалізаційній ціні) або зниженням доходів (занижена або завищена ціна реалізації) внаслідок неадекватного вибору місця (часу) передачі відповідальності за об'єкт перевезен¬ня від продавання до перевізника або покупця.
Основними видами транспортних ризиків є: ризик не¬правильного визначення моменту передавання відпові¬дальності за вантаж у процесі транспортування, ризик ви¬бору транспортного засобу і ризик пошкодження вантажу при перевезенні.
1.2 Причини ризиків у транспортній сфері
1. Ризик неправильного визначення моменту передачі відповідальності за вантаж у процесі транспортування.
Залежно від ступеня розподілу між продавцем і покуп¬цем зобов'язань щодо відповідальності за транспортні ри¬зики та поставку товару умови поділяють на 4 групи: Е (відправлення), F (основне перевезення не опла¬чено), С (основне перевезення оплачено), D (прибуття).
До групи Е належать умови, що передбачають міні¬мальні зобов'язання для продавця, які полягають у тому, що постачальник тримає товар на своїх власних складах, ризики приймають на себе постачальник і його банк до мо¬менту прийняття товару покупцем (ЕХW — франко-завод). Ризик транспортування від приміщення продавця до кінцевого пункту покладається на покупця і його банк.
Відповідно до умов групи F продавець вважається та¬ким, що виконав свої зобов'язання, після передавання то¬вару перевізнику згідно з інструкціями, отриманими від покупця. Продавець повідомляє покупцеві про готовність товару до відвантаження, після чого покупець укладає до¬говір перевезення і дає продавцеві інструкції: кому, коли і як передати придбані товари (вся процедура повинна бути чітко визначена для обох сторін). Група F містить 3 кон¬кретні умови (ситуації) передавання відповідальності і ри¬зиків, які означають:
— умова FСА (вільний до визначеного місця або франко-перевізник): ризик і відповідальність продавця і його банку переносяться на покупця в момент передавання товару в домовленому місці;
— умова FАS (вільний біля борту корабля): відповідальність і ризик за товар переходять від постачальника до покупця у визначеному договором порту. При цьому товар доставляється до борту корабля на причал або на ліхтери, до цього моменту усі витрати і ризики покладено на продавця (розмитнення, одержання експортної ліцензії). Покупець зобов'язаний забезпечити подачу в обумовлений порт зафрахтованого ним корабля;
— умова FОВ (вільний на борту судна): продавець і його банк знімають з себе відповідальність після вивантаження товару на борт корабля. Ризик втрати або пошкодження товару переходить від продавця до покупця в момент перетину ним лінії релінгу (поручня) корабля. Продавець зобов'язаний одержати за свій рахунок експортну ліцензію або інший документ, що дозволяє експорт товару, і нести усі інші витрати, необхідні для його відвантаження на корабель, включаючи вартість відвантаження товару на борт. Покупець повинен забезпечити подання в обумовлений порт зафрахтованого ним корабля і нести усі наступні витрати.
За умовами групи С (відвантажувальні контракти) продавець самостійно укладає договір перевезення, оплачує перевезення до вказаного у контракті місця прийому това¬ру покупцем, а також повідомляє покупця про деталі від¬правлення й очікуваний час прибуття вантажу в узгодже¬не місце прийняття поставки.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
70





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.