У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Cукупність підприємств готельного господарства
Количество страниц
99
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Анотація до першого розділу 6
Розділ 1 Поняття якості готельної послуги 7
1.1 Особливості якості в індустрії гостинності 7
1.2. Визначення поняття якості в індустрії гостинності 10
1.3. Керування якістю готельної послуги 18
Анотація до другого розділу 37
Розділ 2. Керування якістю готельної послуги на прикладі Маріот-Гранд готелю 38
2.1. Аналіз організаційно-технічних характеристик «Марріотт Грандъ готелю». 38
2.2. Система керування якістю «Марріотт Грандъ» Готель 43
2.3. Стандарт якості готельної послуги корпорації “Марріотт Інтернешнл” 68
Анотація до третього розділу 72
Розділ 3. Шляхи вдосконалювання керування якістю готельної послуги 73
3.1. Використання вітчизняні й закордонні системи сертифікації в керуванні якістю 73
3.2. Діючі в Росії нормативи відносно класифікації готелів 84
Висновок 95
Додаток 1 97
Список використаної літератури 99
Список литературы
1. Цивільний кодекс Російської Федерації, частина 1 ред. від 21.03.2002 р. УПС «Гарант», листопад 2002 р.
2. ISO/CD2 9004:2000 Document ISO/TC 176/SC 2/N 434 22 лютого 1999
3. Федеральний закон «Про ліцензування окремих видів діяльності» від 8 серпня 2001 р. № 128-ФЗ
4. Закон РФ Про сертифікацію продукції й послуг (від 31.07.98 N 154-ФЗ)
5. Положення Уряду РФ «Про ліцензування окремих видів діяльності» від 11 лютого 2002 р. № 135.
6. Федеральний закон від 27 грудня 2002 р. N 184-ФЗ "Про технічне регулювання"
7. Проект федерального закону N 377260-3 "Про туризм і туристичну індустрію в Російській Федерації" (ред., внесена в ГД ФС РФ)
8. ДЕРЖСТАНДАРТ Р 50690-2000 Туристичні послуги. Загальні вимоги» від 16 листопада 2000 р.
9. Системи якості: Збірник нормативно-історичних документів. - М.: Державний комітет СРСР по стандартах, 1989.
10. Азар В. Почім нині...
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.