У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Вплив організаційної поведінки на ефективність управлінської діяльності в організації
Количество страниц
100
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Основи організаційної поведінки персоналу в організації 9
1.1. Організаційне поведінка: теоретичні основи 9
1.2. Управлінська діяльність: ключові аспекти 13
1.3. Організаційна поведінка й ефективність управлінської діяльності в організації 29
1.4. Ефективне керування процесами в групі як спосіб підвищення якості керування організаційними поводженням персоналу 33
Розділ 2. Аналіз організаційної ситуації й господарської діяльності підприємства 51
2.1. Коротка характеристика ТОВ "Ельдорадо підрозділ Кеш енд Керрі" 51
2.2. Техніко-економічні показники ТОВ «Ельдорадо» 57
2.3. Персонал компанії: опис і основні характеристики 62
2.4. Аналіз ефективності керування організаційним поводженням продавців торговельних залів 67
Розділ 3. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності керування організаційним поводженням у групі співробітників «продавці торговельного залу» 74
3.1. Причини, що заважають ефективній праці персоналу. 74
3.2. Розробка загальних рекомендацій з підвищення ефективності продавців торговельного залу 76
3.2. Впровадження групового принципу роботи продавців торговельного залу 78
3.4. Ефективність впроваджених заходів щодо результатів виміру. 87
Висновок 90
Список використаної літератури 94
Додаток 1 97
Додаток 2. Анкета для визначення рівня задоволеності працею (базова) 98
Додаток 3. Анкета для визначення рівня задоволеності працею (розроблена) 100
Вступ
В цей час важливою конкурентною перевагою будь-якої організації стають її людські ресурси. Внаслідок цього наукові основи організаційного поводження і їхнє застосування на практиці шляхом керування людськими ресурсами розглядається як важливий напрямок в області менеджменту.
В останні роки з'явилося багато теорій і принципів підвищення ефективності роботи організацій, які почали використовуватися при аналізі проблем в організаціях і знаходженні шляхів їхнього рішення. У зв'язку із цим особливу актуальність здобуває розуміння системного характеру організації й створення нових методів керування організаційним розвитком і поводженням, методів керування персоналом, здатних підвищити соціально-економічну ефективність праці працівника й організації в цілому.
Організаційне поводження можна розглядати як міждисциплінарний науково-практичний напрямок, завданням якого є дослідження й забезпечення ефективного...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.