У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Інтернет-Магазин із продажу друкованої продукції
Количество страниц
63
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ..3
Розділ 1. Теоретичний аспект вивчення проблеми функціонування інтернет - магазинів із продажу друкованої продукції
1.1.Історія становлення й актуальні проблеми функціонування інтернет - магазинів у мережній торгівлі…7
1...2.Основні групи інтернет – магазинів у системі електронній роздрібній торгівлі…13
1.3.Специфіка створення й функціонування інтернет – магазинів із продажу друкованої продукції…...19
Розділ 2. Аналіз функціонування інтернет - магазина із продажу друкованої продукції (на прикладі інтернет-магазина OZON.ru)
2.1.Коротка характеристика інтернет-магазина із продажу друкованої продукції OZON.ru..27
2.2.Аналіз функціонування інтернет-магазина із продажу друкованої продукції OZON.ru...30
2.3. Рекомендації з удосконалювання функціонування із продажу друкованої продукції в сучасних умовах…44
Висновок…..54
Список використаної літератури…..56
Додаток…60
Вступ
Актуальність вивчення даної проблеми обумовлена тим, що стрімке поширення й розвиток інформаційних технологій у сполученні з новим етапом розвитку економічних відносин сприяють активному поширенню електронної торгівлі. Переваги, які надають нові інформаційні технології відносно форм і способів ведення бізнесу, здійснення продажів і здійснення покупок, залучають все більше число учасників економічних відносин. Інтернет-Маркетинг можна умовно розділити на два напрямки. Перше пов'язане із застосуванням інструментарію Інтернету для розширення системи маркетингу традиційних підприємств: організація інформаційної взаємодії між співробітниками компанії, замовниками, партнерами; проведення маркетингових досліджень; просування й продаж товарів через Інтернет, а у випадку їхньої цифрової природи, доставка до покупця; організація сервісного обслуговування й багато чого іншого. Другий напрямок зв'язаний с...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
1000
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.