У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Особливості маніпулилятивних технологій у телевізійній рекламі:джерело прийомів протидії
Количество страниц
80
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ….3
Розділ 1. Теоретичні основи вивчення маніпулятивних технологійі джерел прийомів протидії в телевізійній рекламі
1.1.Основні підходи до використання маніпулятивних технологій і прийомів протидії їм у працях державних і іноземних дослідників….7
1.2.Сутність і основні види прийомів маніпулятивної дії на масову свідомість споживача.22
Розділ 2. Порівняльний аналіз вітчизняного й зарубіжного досвіду використання маніпулятивних технологій дії телевізійної реклами на споживача
2.1.Особливості маніпулятивних технологій дії в західної телеевізійній рекламі..34
2.2.Специфіка використання маніпулятивних технологій дії на массову свідомість споживача в вітчизняних рекламних роликах.39
Розділ 3. Вивчення маніпулятивних технологій і прийомів протидії їм (на прикладі телевізійної реклами)
3.1.Характеристика маніпулятивних технологій дії телевізійної реклами на свідомість масового споживача55
3...2. Аналіз прийомів протидії дії телевізійної реклами на свідомість масового споживача.66
Заключення….76
Бібліографія…78
Додаток80
ВВЕДЕННЯ
Актуальність вивчення даної проблеми обумовлена тим, що в сучасній телевізійній рекламі активно використовуються маніпулятивні технології, тобто різновиду схованого мовного впливу, спрямованого на досягнення власних цілей суб'єкта впливу, які не збігаються з намірами або суперечать бажанням і інтересам об'єкта впливу, при цьому здійснюється неусвідомлюваний з боку об'єкта контроль над його свідомістю за допомогою перекрученої, необ'єктивної подачі інформації, зафіксованої в тексті. Актуальність роботи визначається необхідністю виявлення тих параметрів, які дозволяють виділити в рекламному тексті мовні й мовні засоби, що свідчать про здійснення в ньому маніипулятивного впливу.
Існує цілий ряд визначень реклами в рамках теорії реклами, маркетингу, зв'язків із громадськістю й економіки (Ганжа, 1999; Гермогенова, 1994; Дейян, 1993; Денисон, Тоби, 1996; Зав'ялов, Демидов, 1991; Картер, 1991;...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.