У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Міжнародні комунікації як об'єкт дослідження
Количество страниц
84
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
1. Міжнародні комунікації 5
1.1 Міжнародні комунікації як об'єкт дослідження 5
1.2 Накрапувати комунікація 26
2. Інформаційна й масова комунікації 31
2.1 Інформаційні технології 31
2.2 Масова комунікація 39
3. Міжнародна реклама в Інтернеті 52
3.1 Види міжнародної реклами в інтернеті. 52
3.2 Баннерна реклама 58
3.3 Пошукові Системи й Каталоги 70
3.4 Міжнародні пошукові системи 76
Висновок 82
Список використаних джерел 84
Вступ
Практично все, що оточує людини, що становить його середовище перебування є також і комунікативним середовищем. При цьому частина цього середовища становлять предмети і явища, що можуть бути використаними в комунікативній функції, а частина – властиво засобу комунікації, для яких передача повідомлень є їхнім основним призначенням.
Слово комунікація походить від лат. communico = роблю загальним, зв'язую, спілкуюся. Під комунікацією в людському суспільстві мають на увазі спілкування (майже синонім у всіх мовах, крім російського), обмін думками, знаннями, почуттями, схемами поводження й т.п. Відразу ж слід зазначити, що слово 'обмін' у цьому випадку є явною метафорою. Насправді, якщо ми обмінюємося ідеями, обмінюємося словами й т.п., те я не втрачаю своїх слів, а мій співрозмовник - своїх, ми взаємно збагачуємося ідеями іншого, співрозмовника. Більш правильно (за внутрішньою формою терміна) говорити про те, що ми хочемо поділитися думками, розділити з ким те...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.