У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Образ лідера й ціннісні орієнтації менеджерів мережного маркетингу + Доповідь
Количество страниц
110
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
1. Теоретичні основи дослідження проблеми лідерства в контексті ціннісних орієнтацій і « Я-Концепції» лідера 6
1.1. Проблема лідерства в психології керування 6
1.1.1. Визначення поняття лідерства 6
1.1.2. Поведінкові моделі ефективного лідерства 8
1.1.3. Ситуаційні підходи до ефективного керівництва 17
1.1.4. Сучасні дослідження гонористих розходжень феномена лідерства 27
1.2. Ціннісні орієнтації як одна з основних тридцятимільйонних особистостей лідера 31
1.2.1. Поняття цінностей і їхні види 31
1.2.2. Концепція ціннісної структури особистості Ш.Шварца 36
1.3. « Я-Концепція» як продукт самосвідомості лідера 41
1.3.1. Визначення поняття " Я-Концепція" 41
1.3.2. Проблеми дослідження самосвідомості й « Я-Концепції» особистості 42
Висновки 48
2. Ціннісні орієнтації й сприйняття себе як тридцятимільйонні особистості лідера 49
2.1. Організація й методи дослідження 49
2.1.1. Методологія й програма дослідження 49
2.1.2. Характеристика об'єкта дослідження 50
2.1.3. Методи й методики збору емпіричного матеріалу 51
2.1.4. Методи математико-статистичної обробки
результатів дослідження 57
2.2. Дослідження ціннісних орієнтацій і образа лідера мережної маркетингової компанії Fleur de Sante 60
2.2.1. Результати дослідження ціннісних орієнтацій менеджерів за методикою Ш. Шварца 60
2.2.2. Результати дослідження образа лідера за методикою Куна 82
2.2.3. Результати дослідження менеджерів по тесту смисложиттєвих орієнтацій Д.А. Леонтьева 91
2.3. Кореляційний аналіз ціннісних орієнтацій і образа лідера в менеджерів мережної маркетингової компанії Fleur de Sante 97
Висновок 106
Список літератури 108
Додатка 111
Вступ
Теорія лідерства намагається виявити й пророчити, які характеристики лідерства виявляються найбільш ефективними. Незважаючи на різноманіття робіт з даної проблеми, дослідники опираються на три основних теорії, що пояснюють походження й сутність лідерського потенціалу. Перша – особистісна теорія лідерства, або теорія великих людей, затверджує, що ефективний лідер повинен мати певний набір особистісних рис. Відповідно до другої, поведінкової теорії лідерства, ефективність визначається не особистими якостями керівника, а скоріше його манерою поводження стосовно підлеглих. І третя, ситуаційна теорія лідерства базується на поданні про те, що різні ситуації вимагають і різних способів керівництва, залежно від характеру конкретної ситуації [40].
В області лідерства й керування займалися Дуглас Мак Грегор і Курт Левін, які вивчали ефективність стилю керування [25]. Ренсис Лайкерт і його колеги розглядали залежність...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
2285
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.