У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві готельного сервісу
Количество страниц 104
ВУЗ КИП
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Організаційний конфлікт у сучасній конфліктології 7
1.1. Поняття, сутність і причини розвитку організаційного конфлікту 7
1.2. Функції конфлікту в організації 16
1.3. Класифікація організаційних конфліктів 19
Розділ 2. Конфліктні ситуації на підприємстві готельного сервісу й способи їхнього вирішення 24
2.1. Діяльність підприємства готельного сервісу 24
2.2. Особливості конфліктних ситуацій у сфері готельного сервісу 29
2.3. Способи вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві готельного сервісу 50
Розділ 3. Дослідження конфліктних ситуацій на прикладі готельного комплексу «Міраж» 61
3.1. Методи дослідження конфліктних ситуацій у готельному комплексі «Міраж» 61
3.2. Матеріали дослідження 67
3.3. Висновки й рекомендації 80
Висновок 89
Список використаних джерел 91
Додаток 98
Список литературы Анкета для оцінки якостей колективу. Анкета для вивчення задоволеності працею. «Оцінка стратегій поводження в конфлікті» Дж. Г. Скотта.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
570





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.