У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Психологічний аналіз мотивації навчальної діяльності підлітків з поводженням, що відхиляється
Количество страниц
55
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 5
Розділ 1 Мотивація навчальної діяльності в сучасній психолого-педагогічній літературі 7
1.1. Визначення мотивації навчальної діяльності 7
1.2. Класифікації мотивів навчальної діяльності 8
1.3 Особливості мотивації в середньому шкільному віці 10
1.4. Особливості мотивації навчання у відстаючих школярів 11
1.5. Навчальна діяльність і мотиви досягнення успіху й запобігання невдачі 12
1.6. Спрямованість особистості й навчальна діяльність підлітка 13
1.7 Внутрішня і зовнішня мотивація навчання підлітка 14
1.8 Поняття девіантності. Класифікація девіантної поведінки 16
1.9. Психологічна концепція акцентуацій характеру 18
1.10. Зв'язок акцентуацій характеру з різними формами девіантної поведінки 19
Розділ 2 Експериментальне дослідження мотивації навчальної діяльності підлітків з девіантною поведінкою 22
2.1. Цілі, завдання, логічна схема дослідження й обґрунтування вибору методик 22
2.2. Обговорення й інтерпретація результатів вивчення акцентуації характеру випробуваних 24
2.3. Обговорення й інтерпретація результатів вивчення спрямованості мотивації особистості 27
2.4. Обговорення й інтерпретація результатів вивчення структури 29
мотивів навчальної діяльності 29
2.5 Обговорення й інтерпретація результатів вивчення мотивації особистості в навчальній діяльності 31
2.6. Обговорення й інтерпретація результатів дослідження мотивів досягнення успіхів і запобігання невдач 33
Розділ 3 Програма корекції мотивації навчальної діяльності в підлітковому віці 42
3.1. Характеристика сучасних теоретичних підходів до проблеми корекції мотивації 42
3.2. Тренінг спрямованості мотивації особистості 43
3.3. Тренінг мотивації досягнення 44
3.4. Удосконалювання дій з навчальним предметом, освоєння структури навчальної діяльності (рекомендації вчителеві) 46
Висновок 48
Вступ
Ціль дипломного проекту:
Вивчити особливості структури й спрямованості мотивації навчальної діяльності підлітків з поводженням, що відхиляється.
Об'єктом дослідження є мотиваційна сфера.
Предметом дослідження є мотивація навчальної діяльності підлітків з відхиленим поводженням.
Для досягнення поставленої мети в процесі дослідження нами були вирішені наступні завдання:
1. визначення типів і кількості акцентуацій характеру;
2. визначення типів спрямованості мотивації особистості;
3. характеристика структури провідних мотивів навчальної діяльності:
4. визначення спрямованості особистості в навчальній діяльності;
5. визначення типу мотиву (мотив досягнення успіху або запобігання невдачі), яким керується випробуваний у навчальній діяльності.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
715
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.