У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Особливості копінг-стратегій молодших школярів з високим рівнем шкільної тривожності
Количество страниц
127
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 4
Розділ 1. Проблема тривожності, її психологічна природа, прояви й корекція як предмет психологічних досліджень 15
1.1. Загальпсихологічні уявлення про тривогу й тривожність 15
1.2. Шкільна дезадаптація 21
1.3. Тривога й тривожність у дітей молодшого підліткового віку 25
1.4. Специфіка шкільної тривожності 35
Розділ 2. Психологічні аспекти стратегій подолання 39
2.1. Подання про психологічний захист 39
2.2. Проблема адаптації 45
2.3. Кризові ситуації як предмет проблемовирішуючого реагування 46
2.4. Копінг-Поводження як механізм проблемовирішуючого
реагування в кризових ситуаціях 48
Розділ 3. Специфіка формування й застосування копінг-стратегій
молодшими підлітками 57
3.1. Особливості молодшого підліткового віку у висвітленні європейської й американської психології 57
3.2. Оцінки періоду отроцтва в російській психолого-педагогічній науці 61
3.3. Специфіка формування й застосування копінг-тактик молодшими підлітками 65
Розділ 4. Матеріали експериментального дослідження 70
4.1. Методологічні основи й методичний інструментарій 70
4.2. Діагностичне дослідження тривожності в молодших школярів 76
4.3. Діагностичне дослідження копінг - тактик 87
4.4. Висновки 101
Висновок 103
Список використаної літератури 106
Додаток 1. Методика «Індикатор копінг-стратегій»
(Д. Амірхан) 113
Додаток 2. Опитувальник шкільної тривожності Філліпса 115
Додаток 3. Методика «Шкала тривожності Рогова» 120
Додаток 4. Тест шкільної тривожності Філліпса 123
Додаток 5. Тест явної тривожності дітей Тейлора (CMAS) 127
Введення
Соціально-економічні останніх 10-15 років у Росії й на всім пострадянському просторі спричинили зміна звичного укладу життя й морально-ціннісних орієнтацій сучасних суспільств, привели до погіршення психологічного клімату в родині, є причинами, які спричиняються ріст відхилень в особистісному розвитку й соціальному поводженні підростаючого покоління. Внаслідок складних і неоднозначних соціальних умов у Росії й пострадянських республіках у цей час з'являється багато дітей із проблемами розвитку, з відхиленнями в психофізичному здоров'ї, порушеннями поводження. Пагубний вплив соціальна ситуація робить і на школу, що, виконуючи нове соціальне замовлення - реалізацію принципів гуманізації, побудови варіативних форм утворення, пішла по шляху не завжди обґрунтованих інновацій. Реалізація цих принципів на практиці привела до диспропорції когнітивного й емоційного розвитку дитини, що породила масові труднощі навчання дітей і явище...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
860
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.