У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Зниження тривожності в дітей молодшого шкільного віку в процесі корекційно-розвиваючої роботи
Количество страниц
94
ВУЗ
КИП
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ АДАПТАЦІЇ 6
1.1. Поняття й види адаптації й дезадаптації в психологічній науці 6
1.2. Стрес і тривога як адаптаційні синдроми 11
1.3. Особливості психологічної адаптації першокласників до шкільного навчання 16
РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ФЕНОМЕНА ТРИВОЖНОСТІ Й ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОДІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОДНОЛІТКАМИ ЯК ФАКТОР АДАПТАЦІЇ ДО ШКОЛИ 44
2.1. Тривожність як прояв емоційної сфери 44
2.2. Підходи до вивчення проблеми шкільної тривожності 46
2.3. Способи розвитку навичок упевненого поводження 54
2.4. Вплив міжособистісного положення в групі однолітків на формування особистісних якостей дитини 57
РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОГО ПОВОДЖЕННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧОЇ РОБОТИ 64
3.1. Психодіагностичне дослідження виявлення рівня тривожності в дітей молодшого шкільного віку (констатуючий експеримент) 64
3.2. Система корекційно-розвиваючих занять із тривожними дітьми молодшого шкільного віку (формуючий експеримент) 68
3.3. Аналіз корекційно-розвиваючої роботи (контрольний експеримент) 77
ВИСНОВОК 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85
Додаток №1 Результати "Тесту шкільної тривожності Філліпса 88
Додаток №2 Результати соціометричного дослідження представлені у вигляді соціоматриць 90
Додаток №3 Результати соціометричного дослідження 92
Додаток №4 Порівняння результатів "Тесту шкільної тривожності Філліпса на етапі що констатує й контрольного експериментів 93
Вступ
Ціль роботи: визначити ступінь адаптації (дезадаптації) дітей першого класу до кінця першої чверті навчання.
Для досягнення поставленої мети й перевірки висунутої гіпотези дослідження були визначені наступні завдання:
1. Проаналізувати й систематизувати теоретичні джерела по проблемі тривожності в молодшому шкільному віці.
2. Досліджувати особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку й установити причини підвищеної тривожності в контексті психологічної адаптації до шкільного навчання.
3. Вивчити вплив спеціально організованих корекційно-розвиваючих занять, спрямованих на зниження тривожності в дітей молодшого шкільного віку й підвищення адаптації до школи.
4. Вивчити особливості соціально-психологічної адаптації й визначити соціометричний статус учня, як один з показників соціальної адаптованості.
Об'єкт дослідження специфічні особливості прояву тривожності в дітей...
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
715
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.